Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saunaseksi

Vierailija
29.04.2023 |

Vinkkejä hyvään saunaseksiin?! Miten löytää hyvä asento jne? Pari kertaa kokeiltu ja harmi kyllä ei ole ollut kovinkaan tyydyttävää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile välillä naisen kanssa. Saattaa auttaa

Vierailija
2/13 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaa ja hikistä, parempiakin paikkoja on seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoreampana tuli muutaman kerran harrastettua eri saunoissa lauteilla, kun saatiin olla rauhassa, eikä ketään päässyt häiritsemään. Kiimassa vaimo vain syliin istumaan naamat vastaikkain. Vaimo sai yleensä aika nopeasti orgasmin sylissä istuessaan ja samoin minä pillun puristaessa. Tuli vähän kuuma, muttei liikaa. 

Viimeisin muisto suikkarista lomareissulla. Teinit nukkui tuvassa ja me saunassa. Katselin saunan ikkunasta, kun toiset souti Tenolla lohta ja  melani souti vaimon suussa.  Olin sitä mieltä että mun saanti oli parempi. 

Vierailija
4/13 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylikkiäin naamat vastatusten pantiin sen yhden kerran, kun on saunassa pantu puolison kanssa. Olin intistä lomilla eikä ollut muuta paikkaa, missä olis pystyny rauhassa panemaan.

Vierailija
5/13 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole kummonen paikka panemiselle. Ainakaan, jos se on lämmitetty.

Vierailija
6/13 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa liian kuuma, kiitos ei. Pesuhuoneessa saippuan kanssa sitten kyllä pestään saunakaverin tissit ja peppu huolella puolin ja toisin. Harvoin on jäänyt siemenet kasseihin.

Vierailija
7/13 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme pitkän parisuhteemme aikana rakastelleet vähintään useita kymmeniä kertoja saunassa. Koskettelu, suuseksi ja muu esileikki toimii vielä ihan hyvin, mutta kyllä yhdyntä ylälauteella pistää puuskuttamaan, pumpun jyskyttämään ja hien virtaamaan. Tavallisesti siirrymmekin vähemmän kuumalle alalauteelle tai nussimme sylikkäin lauteille nousevalla portaalla jalat lattian tasolla.

Kaikkein mukavin yhdistelmä kuitenkin on esileikki löylyhuoneen puolella ja sitten siirtyminen suihkun puolelle, missä yhdyntä hoidetaan vaikka pystypanona tai takaapäin kontillaan. Tapanani on tarttua miestäni seisovasta kalusta ja vetää näin härkä sarvesta saunasta suihkuun. Sitten kyykistyn antamaan hetkeksi suuhoitoa, jonka jälkeen kova ja märkä kalu solahtaa sisään odottavaan pimpsaani ihanasti.

Vierailija
8/13 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on kun lopuksi saa saunassa mällit naamalla saa pesuhuoneessa mällit puhdistetaan kultaisella suihkulla. Rakastan lämmintä suihkua naamalleni.

Vierailija
9/13 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorina tehtiin se päällekkäin ylälauteella maaten kylläkin kylmässä saunassa. Ei se mulle tyttönä alla ollut täysin vaivatonta kovien lauteiden ja pojan painautumisen ihan muhun kiinni takia, mutta himo oli niin valtava ja seksi oli kuitenkin ihanan kiihkeää. Varmasti myös pojan polviin tuntui olla vasten puuta. Löylyissä ei varmaan pystyisi.

Vierailija
10/13 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorina tehtiin se päällekkäin ylälauteella maaten kylläkin kylmässä saunassa. Ei se mulle tyttönä alla ollut täysin vaivatonta kovien lauteiden ja pojan painautumisen ihan muhun kiinni takia, mutta himo oli niin valtava ja seksi oli kuitenkin ihanan kiihkeää. Varmasti myös pojan polviin tuntui olla vasten puuta. Löylyissä ei varmaan pystyisi.

Lisäyksenä tuohon haluttaisi kyllä kokeilla uudestaan. Miestä vaan ei kiinnosta. Voisin vietellä hänet suihkussa painautumalla häntä vasten ja hyväilemällä penistä, suutelemalla selkä- ja vatsalihaksia ym. Kiihottuu kovasti ja ihan kovaksi, mutta haluaa aina tehdä sen jossain muualla, yleensä sängyssä. Taidan johdattaa hänet vaan lauteille kädestä jossei muuten onnistu. Haluisin kokea uudestaan ne teinivibat.

Vierailija
11/13 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä tuohon haluttaisi kyllä kokeilla uudestaan. Miestä vaan ei kiinnosta. Voisin vietellä hänet suihkussa painautumalla häntä vasten ja hyväilemällä penistä, suutelemalla selkä- ja vatsalihaksia ym. Kiihottuu kovasti ja ihan kovaksi, mutta haluaa aina tehdä sen jossain muualla, yleensä sängyssä. Taidan johdattaa hänet vaan lauteille kädestä jossei muuten onnistu. Haluisin kokea uudestaan ne teinivibat.

Kyllä mä ainakin olisin ihan kivikovana kuumana, innokkaana menossa saunaan, jos mulle tuollaista nainen vihjaisi ja viettelisi mua. Ei muuta kun otat kii kädestä ja viet hänet mukanas. Sanot vielä mahdollisimman seksikkäästi hänelle jotain tyyliin, "ota mut" tai "tuu mun päälle" etc. Mä meen aina ihan sekaisin kun mun tyttöystävä viettelee mua.

Vierailija
12/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoreampana tuli muutaman kerran harrastettua eri saunoissa lauteilla, kun saatiin olla rauhassa, eikä ketään päässyt häiritsemään. Kiimassa vaimo vain syliin istumaan naamat vastaikkain. Vaimo sai yleensä aika nopeasti orgasmin sylissä istuessaan ja samoin minä pillun puristaessa. Tuli vähän kuuma, muttei liikaa. 

Viimeisin muisto suikkarista lomareissulla. Teinit nukkui tuvassa ja me saunassa. Katselin saunan ikkunasta, kun toiset souti Tenolla lohta ja  melani souti vaimon suussa.  Olin sitä mieltä että mun saanti oli parempi. 

No jos vaimolta kerran kuussa saa niin jäävän tuohon lohensaantipäiviäkin vielä

Vierailija
13/13 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä saunassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi