Kehtaako 47v mennä festareille?
Lemppariartistini esiintyy ja paljon muitakin hyviä. Kehtaako mennä vai nauraako nuoriso pihalle?
Kommentit (48)
Kehtaako parikymppiset mennä metallifestareille....niin päin se menee.
Mä olen saman ikäinen ja käyn lasten limudiskossa.
Täältä menee 60v festarille tai rock konserttiin, tosin esiintyjät ovat 80v 😅
No kyllähän tuollaisesta ajatellaan pelkkää negatiivista jos 47-vuotias menee sinne festareille.
No miksi ei kehtaisi?
Itse aion käydä Tuskassa niin kauan kuin jalat kantaa ja tuota festaria järjestetään.
Rammstein, Pet Shop Boys ja Jysäri on tän kesän listalla ainakin. Ehkä Iskelmäfestari vielä kiilaksi! Tottakai kehtaa!
M46
121212 kirjoitti:
No kyllähän tuollaisesta ajatellaan pelkkää negatiivista jos 47-vuotias menee sinne festareille.
Mene roskiin roska
121212 kirjoitti:
No kyllähän se asia on just näin!
Vierailija kirjoitti:
Jos on joku metallimusiikin festari, siellä olet vielä nuoresta päästä.
Rock/metalli/proge yms bändit jos on kyseessä niin on kyllä tosiaan kaikenikäistä väkeä, ihan merkittävästi myös eläkeikäistä porukkaa 😀
Itsekin 44v ja todellakin menossa Ilosaareen katsomaan The Prodigyä. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku ajattelee.
Tottakai kehtaat! Et ole riittävän vanha vielä kun kyselet kehtaatko. Meitsi menee mihin vaan ja ikää 62.
Viimeksi olin Apulannan Stadion-keikalla, tosin minua luullaan säännöllisesti n.35v ikäiseksi, mutta vaikkei luultaisikaan niin tottakai kävisin ja menisin, ihme kysymys ap!!!
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on joku metallimusiikin festari, siellä olet vielä nuoresta päästä.
Rock/metalli/proge yms bändit jos on kyseessä niin on kyllä tosiaan kaikenikäistä väkeä, ihan merkittävästi myös eläkeikäistä porukkaa 😀
Voi kun ei oo ikärajaa. Monille festareille on ollut ilmaislippuja yli 70v. Ja onhan ne monet esiintyjätkin ns " vanhuksia" jo.
Tuttuja, jotka ovat 70- 80v ja käyvät kesäfestareilla.
Tottakai kehtaa. Paljonhan niissä keski- ikäiset käy.
Nämä kaikkein perinteisimmät festarit, kuten Ruisrock, Provinssirock ja Ilosaarirockhan on nimenomaan keski-ikäisten festareita, tai ainakin keski-ikäisillä on niistä eniten kokemusta, kun niillä on voinut käydä jo useamman vuosikymmenen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Saat mennä ihan minne haluat, ei tarvitse kysellä keneltäkään. Minä olen 64 ja menen ensi kuussa Rammsteinin keikalle.
Hyvä valinta 👍
Me ollaan reilusti +50 ja menossa kesäkuussa Iron Maidenin keikalle.
Ne on ihan kaiken ikäisille tarkoitettu. Niissä ei ole yläikärajoja. Sinne vaan sekaan fiilistelemään. Onhan pääministeri Sanna Marinkin lähes 40v Ruisrockissa viime kesänä nahkarotsi päällä ja farkkushortsit jalassa. Herätti monissa ihailua.
Odota vielä 20 vuotta.