Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki deittisivustojen naiset ovat "sosiaali- /terveysalalla"?

Vierailija
29.04.2023 |

Eikö kukaan mies ole jaksanut kuunnella valittavaa hoitajaa vai valittavatko hoitajat töissä siksi niin paljon, kun ovat epäonnistuneet ja yksin siviilielämässä

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässään vähemmän menestyneet naiset ovat erittäin usein lähäreitä.

Vierailija
22/47 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitajan tutkinto on se mikä työllistää. Tilastojen mukaan noin joka kolmas nainen Suomessa kouluttautuu jossain vaiheessa lähihoitajaksi.

ja silti arvauskeskuksista saa palveluksi pelkkää jonotusta jos nyt joskus harvoin joku edes viitsii vastata ajanvarauksen puhelimeen, että pääsee sinne hoitojonoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki deittisivustojen naiset on rumia ja lihavia? Tai ei ihan kaikki mutta suurinosa on. 

Tavismiesten on vaikea sieltä löytää seuraa kun tarjolla on vain mykkiä,rumia ja plösöjä

Tavismies31

Siksi, koska deittisivustojen kokemus on naisille niin kamala, ettei siellä viihdy kuin kamalat naiset. Välillä kokeilen, mutta päädyn poistamaan profiilin päivän tai kahden päästä kun kyllästyn

A) selaamaan täysin pöljiä profiileita miehistä aurinkolasit päässä ja tekstinä "kysy 😉" tai "ananas ei kuulu pizzaan" tai jokin muu klisee joka huutaa ettei miehellä ole persoonaa. Ehkä 1 sadasta sisältää jotain aitoa mistä edes hieman näkee millainen mies on (ulkoisesti ja luonteeltaan) ja se myös matchaa siihen mitä itse haen.

B) blokkaamaan viestejä joissa joko ei osata ollenkaan jutella, tai ehdotetaan suoraan seksiä.

Eli vaikka olen tosi valikoiva tykkäyksissä (huom en tarkoita ulkonäön suhteen! Vaan sisällön), silti saaliina on keskustelutaidottomia tai ilmaista pr0st1tuoitua etsiviä. Hirveä vaiva ja nolla tulos, ei viitsi.

Vierailija
24/47 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat ei ole ikinä kotona, siksi ne on sinkkuina.

Vierailija
25/47 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki deittisivustojen naiset on rumia ja lihavia? Tai ei ihan kaikki mutta suurinosa on. 

Tavismiesten on vaikea sieltä löytää seuraa kun tarjolla on vain mykkiä,rumia ja plösöjä

Tavismies31

Sama tarjonta on miesten suhteen. Suomalaisen miehen ulkönäkö valitettavasti suurimmaksi osaksi muistuttaa parrakasta naista ja se ei ole mitenkään viehättävä ominaisuus merkittävään ylipainoon yhdistettynä.

Vierailija
26/47 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hoivaviettisinä ottaneet ensin jonkun alkkiksen, jota hoivanneet aikansa ja kun eivät enää ole jaksaneet, ovat sitten tinderissä ja deitissä...

Vierailija
27/47 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ettei järjettömän työvuorosuunnittelun vuoksi jaksa etsiä livenä ketään.

Vierailija
28/47 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haluta paljastaa, että on johtavassa asemassa oleva koska silloin duunarimiehet eivät uskalla ottaa kontaktia.

ihan kuin johtajanaiselle muka kelpaisi duunarimies. Naiset pariutuvat aina ylöspäin. Ihan turha duunarimiehen edes sellaista yrittää, ellei mies ole erityisen jännä.

Tuolla asenteella aiheutat itse ennustuksesi toteutumsen. Sitten pääset taas uhriutumaan. No eipä siinä, ei kukaan fiksu nainen tuollaista märisijää halauaisikaan.

Vierailija
29/47 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haluta paljastaa, että on johtavassa asemassa oleva koska silloin duunarimiehet eivät uskalla ottaa kontaktia.

Naiset taas ei uskalla vastata miehelle, joka on poliisi tai vartija.

Vierailija
30/47 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meitä muitakin, mutta et näe muita kuin nuo tatuoidut, vahvasti meikatut ja tuunatut naiset paljastavissa vaatteissa. Itse olen tinderissä meikittömillä ja filtteröimättömillä kilteillä kuvilla ja huiskaiset mut vasempaan lukematta profiilitekstiä.

T. Insinööri

Eikö sinun kannattaisi panostaa ja laittaa sinne Tinderiin meikattu kasvokuva ja seksikäs mekko päälle ja korkokengät? Ihan turha valittaa ikiInkkuudesta kun ei itse tee mitään sen eteen että löytäisi kumppanin.

Miehet tykkäävät naisellisista ja seksikkäistä naisista.

Vierailija
31/47 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on JÄMÄT niin naisista kuin miehistä ja miehiä 80%.

Vattuakos ammatilla väliä sulle ap, kunhan nyt joku reikä on. Sinähän et tee mitään, tuilla elelet, loisit ja vihaat.

Vierailija
32/47 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ni, siellähän tietenkin pitäis olla vain missejä ja insta-beibejä vässyköille.

Vierailija
33/47 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä nyt halua haukkua yh-mammoja. Ne kelpaavat hyvin satunnaiseen seksiin, mutta parisuhteeseen niistä ei todistetusti ole.

Koskeeko tämä sama asia myös yh-isiä? Vai ainoastaan naisia?

Koskee myös isi-ihmisiä. Ei niiden kanssa aleta suhteeseen.

Vierailija
34/47 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärimiehistä oli jokunen vuosi sitten ylitarjontaa Tinderissä. Mikseivät lääkärit kelpaa?

Vierailija
35/47 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meitä muitakin, mutta et näe muita kuin nuo tatuoidut, vahvasti meikatut ja tuunatut naiset paljastavissa vaatteissa. Itse olen tinderissä meikittömillä ja filtteröimättömillä kilteillä kuvilla ja huiskaiset mut vasempaan lukematta profiilitekstiä.

T. Insinööri

Älä luovuta! Juuri tuollaista etsin Tinderistä (paitsi jos olet ylipainoinen).

Vierailija
36/47 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismies31

Samasta syystä kuin ne miehetkin siellä on rumia. Muut saa seuraa muualta kuin netistä, eivät ole epätoivoisia.

Vierailija
37/47 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Insinööri

Pyyhin kaikki naiset oikealle, joten kyllä se olet sinä joka pyyhkäisee vasemmalle.

T. DI

Vierailija
38/47 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö lentoemännät ole enää mitään?

Olen deittisivustolla ja olen lentoemäntä. Lähdetäänkö lennolle.

Vierailija
39/47 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismies31

Siksi kun heidän on vaikea pariutua. Silloin on turvauduttava huonoimpaan vaihtoehtoon, deittisivustoihin. Siitäkin huolimatta deittisaiteilla naisia on 20% (kaikki rumia) ja miehiä 80% (useimmat komeita).

Vierailija
40/47 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Insinööri

Eikö sinun kannattaisi panostaa ja laittaa sinne Tinderiin meikattu kasvokuva ja seksikäs mekko päälle ja korkokengät? Ihan turha valittaa ikiInkkuudesta kun ei itse tee mitään sen eteen että löytäisi kumppanin.

Miehet tykkäävät naisellisista ja seksikkäistä naisista.

Jos mies vaatii jotain makkarankuori-vesirajamekkoa, sotamaalausta ja korkokenkiä pitääkseen naista naisellisena, niin ei kyllä ole mun tyyppiä. Saa luvan riittää kiva kesämekko ja pitkät hiukset "ei meikkiä" meikillä, ja jos ei riitä, mieluummin pysyn sinkkuna.

T. Toinen insinöörialan nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi