Miksi kaikki deittisivustojen naiset ovat "sosiaali- /terveysalalla"?
Eikö kukaan mies ole jaksanut kuunnella valittavaa hoitajaa vai valittavatko hoitajat töissä siksi niin paljon, kun ovat epäonnistuneet ja yksin siviilielämässä
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meitä muitakin, mutta et näe muita kuin nuo tatuoidut, vahvasti meikatut ja tuunatut naiset paljastavissa vaatteissa. Itse olen tinderissä meikittömillä ja filtteröimättömillä kilteillä kuvilla ja huiskaiset mut vasempaan lukematta profiilitekstiä.
T. Insinööri
Eikö sinun kannattaisi panostaa ja laittaa sinne Tinderiin meikattu kasvokuva ja seksikäs mekko päälle ja korkokengät? Ihan turha valittaa ikiInkkuudesta kun ei itse tee mitään sen eteen että löytäisi kumppanin.
Miehet tykkäävät naisellisista ja seksikkäistä naisista.
Rahat eivät riittäneet Itä-Euroopan löytöön?
Vierailija kirjoitti:
Eikö lentoemännät ole enää mitään?
Hirveen näköisiä mutapainijoita.
Vierailija[quote=Vierailija kirjoitti:
On meitä muitakin, mutta et näe muita kuin nuo tatuoidut, vahvasti meikatut ja tuunatut naiset paljastavissa vaatteissa. Itse olen tinderissä meikittömillä ja filtteröimättömillä kilteillä kuvilla ja huiskaiset mut vasempaan lukematta profiilitekstiä.
T. Insinööri
Älä luovuta! Juuri tuollaista etsin Tinderistä (paitsi jos olet ylipainoinen).
Yli puolet suomalaisista aikuisista on ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki deittisivustojen naiset on rumia ja lihavia? Tai ei ihan kaikki mutta suurinosa on.
Tavismiesten on vaikea sieltä löytää seuraa kun tarjolla on vain mykkiä,rumia ja plösöjä
Tavismies31
Puolaan lentää RyanAir
Kannattaa vaan sitten muistaa että itäeuroopassa mies maksaa kaiken ja tuo kukat. Puolan neiti kääntyy koroillaan jos mies maksaa Suomityyliin vain oman kahvinsa.
Olisimppa miäs ja yksin kertainen insenjööri !
Teinkö riittävästi miehekkäitä kirjoitusvirheitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Insinööri
Älä luovuta! Juuri tuollaista etsin Tinderistä (paitsi jos olet ylipainoinen).
Yli puolet suomalaisista aikuisista on ylipainoisia.
Minä en ole eikä minua kiinnosta yli puolet suomalaisista aikuisista.
Puolaan lentää RyanAir