Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 18-vuotias ja harkitsen labiaplastiaa.

28.04.2023 |

Oon siis 18.v tyttö ja oon noin vuoden ajan harkinnut labiaplastiaa. En oo vielä siis puhunut tästä kellekkään, mutta oon ollu jo 16-vuotiaasta asti erittäin epävarma alapäästäni. Mulla ei ole ollut vielä poikaystävää, mutta tiedän että se tulee vaikuttamaan suhteeseen sitten kun löydän jonkun. Kuulen niin monen miehen puhuvan siitä, kuinka suuret labiat ovat rumia ja heitä ällöttää ne. Pelkään sitten, kun saan poikaystävän niin hänkin ajattelisi näin. En siis sitä labiaplastiaa muiden takia hankkisi vaan ihan itseni takia, koska se häiritsee mua niin paljon ja tuntuu että muutenkin on epämukava ja vaikea pitää puhtaana. En uskalla edes olla alasti omien kavereiden edessä. Mutta kysymykseni teille siis on että kenelle tästä voisi puhua? Pitäisikö mun mennä gynelle ja siellä ottaa asia esille ja kysyä miten se tapahtuisi ja paljon maksaisi vai mitä? Ja kuinka iso mahdollisuus siinä on, että menettää tuntuman alapäästä? Ja jos, siellä on joku kellä on ollut labiaplastia niin kerro kokemuksestasi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuulen niin monen miehen puhuvan siitä, kuinka suuret labiat ovat rumia ja heitä ällöttää ne."

Ja ihan yhtä monen miehen mielestä suuret turpeat labiat ovat kiihottavan näköisiä ja myös tuntuisia kun pohjaan työnnettäessä koko kalun ympäristön herkkä iho painuu pehmeää, lämmintä pillua vasten (toki vain jos molemmilla on sileä posliini mutta karva-Kalevit fiilistelevät omissa eläkeläisketjuissan.

Eikä tarvitse vaan lipittää hiukan kielenkärjellä vaan voi imeä isot häppärit kokonaan huulien väliin

Vierailija
22/25 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä kukaan ei kommentoi sisempien häpyhuulien kokoa, kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko kuvaa niistä leikatuista

Vierailija
25/25 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksy itses ja unohda tuollaset puheet. kaikki on eriliasia anatomialtaan.