Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin miehen jonka pisin parisuhde on ollut 6kk

Vierailija
28.04.2023 |

Hän on 35v ja mukavan oloinen, muta hänen pisin parisuhde on on kuulema ollut vain 6kk. Minusta tämä on huono merkki?

Itselläni pisin suhde on ollut 15 vuotta.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti meitä, joilla ei ole päivääkään seurustelukokemusta, on paljon. Meitä on nuorempia ja vanhempia. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö suurin osa meistä olisi kelvollisia parisuhteeseen. Kuuntelin juuri podcastia jossa kerrottiin kuinka yhä isompi joukko nuoria kokee olevansa yksinäisiä ja mikä hälyttävintä 18-20 vuotiaista osa kokee ettei heillä ole minkäänlaisia välineitä joilla murtautua läpi tuosta sosiaalisesta vankilasta. Toisin sanoen jos tavallisten ystävyyssuhteiden muodostus tuottaa vaikeuksia niin siitä seuraava taso eli seurustelusuhteen muodostus on ylitse pääsemätön este.

Vierailija
22/60 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa hengailla saman kanssa kolmekymmentä vuotta, suhteet ovat lyhyitä, tulisia sekä ytimekkäitä !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa AP vähän siltä että olet jo päätöksesi tehnyt. Selkeästi et ole miehestä oikeasti edes kiinnostunut, joten reilua olisi laittaa koko homma poikki.

Eli ei muuta kuin uutta matoa koukkuun vaan.

En kylläkään ole päättänyt mitään. Aloitimme vasta miehen kanssa keskustelun, se on sujunut todella hyvin joten tulin uteliaaksi tästä suhdeasiasta.

ap

Otsikko: Tapasin miehen

Nyt: Aloitimme vasta keskustelun.

Eli Porvoosta oli tämäkin avaus.

Vierailija
24/60 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus ei vaan nappaa. Miksi se on huono merkki?

Mutta kun aina käy niin, ei ole vain "joskus". Yksi exäni valitti, miten hänen suhteensa eivät kestä kuin max. vuoden. Siinä seurustellessa tuli kristallinkirkkaaksi, miksi näin oli.

Itsellänikin on hieman huonoja kokemuksia. Yleensä sille on jokin syy.

ap

Alkoholismi, persoonallisuushäiriöt ja mielenterveysongelmat tulee ekana mieleen.

Näinhän se naisilla aina tulee mieleen. Yksin jäävät tyypeillä voi olla ongelmia, mutta yleensä se ongelma on vain se, että ne on hieman tylsiä. Tästähän nuo lyhyet suhteet kertyy. Hyvä tyyppi, deittailua jatketaan, mutta sitten vaihdetaan johonkin, mikä kiinnostaa enemmän. 

Varmaan nämä tulee naisilla mieleen, koska nämä ovat naisten kokemuksia eron syistä miehestä eikä miehen mutua naisten syistä.

Vierailija
25/60 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti meitä, joilla ei ole päivääkään seurustelukokemusta, on paljon. Meitä on nuorempia ja vanhempia. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö suurin osa meistä olisi kelvollisia parisuhteeseen. Kuuntelin juuri podcastia jossa kerrottiin kuinka yhä isompi joukko nuoria kokee olevansa yksinäisiä ja mikä hälyttävintä 18-20 vuotiaista osa kokee ettei heillä ole minkäänlaisia välineitä joilla murtautua läpi tuosta sosiaalisesta vankilasta. Toisin sanoen jos tavallisten ystävyyssuhteiden muodostus tuottaa vaikeuksia niin siitä seuraava taso eli seurustelusuhteen muodostus on ylitse pääsemätön este.

Aloituksessa ei puhuttu seurustelemattomista vaan niistä, joiden kaikki suhteet päättyvät lyhyeen.

Vierailija
26/60 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flag jos ei tuossa iässä ole jo naimisissa.

Vierailija
27/60 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa hengailla saman kanssa kolmekymmentä vuotta, suhteet ovat lyhyitä, tulisia sekä ytimekkäitä !

Koska tuliset lyhyet suhteet jatkuvasti toistettuina ovat äärimmäisen kuluttavia.

Vierailija
28/60 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen poikaystäväni oli tällainen. Roikuin kyllä hänessä vuoden ajan, nuori ja tyhmä kun olin, vaikka hänellä lopahti kiinnostus muutaman kuukauden kohdalla ja kertoi että niin käy aina, häntä kiinnostaa nainen (tai mä olin kyllä vasta tyttö tuolloin) aina muutaman kuukauden ja sitten vaan ei enää kiinnosta.

Tulkitsen tämän niin että hän oli henkisesti kädestä suuhun elävä eliö, jonka päivät seurasivat toinen toisiaan samanlaisina koostuen nukkumisesta, lihapiirakoiden ja vastaavien syömisestä (ei esim. riisiä, koska se on homojen ja n----rien ruokaa), telkan katselusta (Onnenpyörä oli hänestä tosi jännittävä ohjelma mutta arvoituksen aivan liian vaikeita), kaverien (juoppojen) kanssa hengailusta ja päihteistä (elämän suuri tavoite oli päästä kokeilemaan essoa yms.). Keskustelunaiheet olivat paneminen, kalja, paneminen, autot. Hän osasi hädin tuskin lukea ja tavasi urheilusivuja suu liikkuen. Luonnollisesti elämäntapatyötön jota yhteiskunta kohteli kaltoin kun tt-tukea varten piti mennä toimistoon.

Eli tällaiselle yksilölle, jolle elämä on periaatteessa ruumiintoimintojen tyydyttämistä, myös suhde naisen kanssa on sitä samaa, ruumiintoimintojen tyydyttämistä naiseen, ja kun liskoaivot kertovat että muutaman kuukautiskierron aikana naaras lienee jo hedelmöitetty, ei tällä naaraalla ole enää käyttöä ja siirrytään seuraavaan. Vaikka hän ei todellakaan mitään oikeita jälkeläisiä halunnut, liskoaivot syöttivät lihaksiin käskyjä täyttää sukupuolivietti ja jatkaa sitten matkaa seuraavan lihapiirakan ja kaljan kautta, ja aivokuoressa ei riittänyt potkua tavoitella elämässä mitään enempää.

Pikakelaus nykypäivään, jossa olen ollut 16 vuotta miehen kanssa, joka on aivan eri planeetalta: älykäs, mikä tuo elämään ja toimintaan siinä pitkäjänteisyyttä ja itsehillintää. Tällainen yksilö kykenee säästämään, sijoittamaan, rakentamaan asioita ja muodostamaan syvällisiä ihmissuhteita.

Vierailija
29/60 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan seurustellut. Olen 33v nainen. Ilmeisesti minua odottaa yksinäinen loppuelämä.

Vierailija
30/60 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jumitit yhden kanssa noin pitkään? Oliko kulissisuhde vai kämppiksiä kun ette osanneet erota?

Vierailija
31/60 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pisin parisuhde ollut 2 kuukautta  . Aikoinaan ex päätti lähteä toisen miehen mukaan joka käytti huumeita.

Vierailija
32/60 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa AP vähän siltä että olet jo päätöksesi tehnyt. Selkeästi et ole miehestä oikeasti edes kiinnostunut, joten reilua olisi laittaa koko homma poikki.

En kylläkään ole päättänyt mitään. Aloitimme vasta miehen kanssa keskustelun, se on sujunut todella hyvin joten tulin uteliaaksi tästä suhdeasiasta.

ap

Niin tapasimme tinderissä ja olemme jutelleet tiiviisti 24h.

Aiheista joihin usein pääsee vasta kuukausien tuntemisen jälkeen.

Voit poistua, trolli. Täytyy olla vähän vajaa jos kuvittelee että kukaan saa jotain siitä että sepittää täällä asioita. Mutta ilmeisesti sinä saat.

ap

Vierailija
33/60 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jumitit yhden kanssa noin pitkään? Oliko kulissisuhde vai kämppiksiä kun ette osanneet erota?

Mies rakasti minua eikä edes nähnyt ketään muuta. Hän piti minua hyvänä. En itse tuntenut ihan samoin, mutta olimme silti pitkään hyvin onnellisia.

ap

Vierailija
34/60 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies rakasti minua eikä edes nähnyt ketään muuta. Hän piti minua hyvänä. En itse tuntenut ihan samoin, mutta olimme silti pitkään hyvin onnellisia.

ap

Eli epätoivoinen mies joka ei osannut olla yksin ja kämppissuhde.

Vierailija
35/60 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Voit poistua, trolli. Täytyy olla vähän vajaa jos kuvittelee että kukaan saa jotain siitä että sepittää täällä asioita. Mutta ilmeisesti sinä saat.

ap

Tinderissä työhaastatteludeittailijoiden entisten suhteiden kestot ja työpaikat käydään läpi ensimmäisten 10 rivin aikana.

Vierailija
36/60 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Säälisuhde

Vierailija
37/60 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta on sellainen aika, että siinä alkaa nähdä ihmisestä myös ne huonommat puolet. Ehkä eksät miehestä, tai sitten mies on vaan ollut kykenevä irrottautumaan epäsopivista suhteista ennen kuin menee liian vakavaksi.

Minä treffailin yhtä, joka olikin asunut useamman kanssa ja aina parin vuoden jälkeen eronnut. Sitä pitäisin huonompana, on selvää että kaipaa sekä nopeita liikkeitä ja tiivistä yhdessäoloa että kyllästyy kun arki alkaa ja rakkaushormonit loppuvat parin vuoden kohdalla.

Vierailija
38/60 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Tinderissä työhaastatteludeittailijoiden entisten suhteiden kestot ja työpaikat käydään läpi ensimmäisten 10 rivin aikana.

Niin tämä ei tietenkään, ILMISELVÄSTI ollut yksi niistä syvällisistä aiheista.

ap

Vierailija
39/60 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Säälisuhde

Niin täällä teitä jotka aina tietää muiden tunneasiatkin paremmin kuin he itse riittää.

ap

Vierailija
40/60 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Enemmän tää kertoo siitä ettei naisilla löydy yhtä palavaa painetta pariutumiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme