Voiko uimarannalla ottaa aurinkoa ilman bikinien yläosaa?
Kun esim keski-Euroopassa on ihan normaalia naisten ottaa aurinkoa ilman bikini rintaliivejä.
Voiko Suomessa naiset ottaa aurinkoa ilman yläosaa? Itse haluaisin ottaa koska inhoan rusketusrajoja.
Kommentit (39)
Myös alaosa on valinnainen koska translaki. Joku saattaisi pahoittaa mielensä jos elimiä piilotellaan.
Jos tissit on isommat kuin normaalit ylipainoisen miestissit, niin saa siinä tapauksessa, että kukaan ei valita. Pienemmillä tisseillä saa vapaasti, koska ei voi olla varma, että kyseessä on nainen.
Vierailija kirjoitti:
En halua nähdä niitä. T: nainen
Naiset pilaa aina kaiken hauskan.
Naiset saavat olla ilman yläosaa ihan yhtälailla kuin miehet.
Itse en ehkä kehtaisi, koska olen keski-ikäinen sinkkunainen, jolla on todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat ja muhkea takapuoli myös! Toisaalta ajatus siitä, että joku pitäisi tätä näkyä uskomattoman viehkeänä feminiinisyyden juhlana ja vakoilisi minua lähipuskasta vähän kiihottaa minua myöskin! Ehkäpä intoudun niin tekemään jossain hyvin hiljaisella uimarannalla, kun ketään muita ei toivottavasti ole paikalla. Sopiva aika voisi olla aikaisin aamulla ennen kuin uimakoulut alkavat, siinä ehtisi kaivamaan isot ja syvät kuopatkin lämpimään ja vähän kosteaan rantahiekkaan hyvin suurille rinnoilleni, jos vatsallaan makoilisi. Voih, nyt taisin innostua vähän liikaa!
Kyllä? Miksi ei. Ei tissit ole sukuelin.
Tuli mieleen kun opettelin tänään heiluttelemaan rintakehää ja tietysti tissejä siinä samalla, oli guumat muuvit!
Anteeksi off topic
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään tisseillä paritella, mitta kyllä naisen tissit on heteromiehen silmissä yleensä eroottinen ruumiinosa. Niiden näkeminen voi aiheuttaa tahtomattoman reaktion.
Pihallaan voi ottaa mutta ei yleisellä uimarannalla.
Aurinkoa ei kannata erikseen ottaa, ei varsinkaan suomalaisten rantakohteissa Välimerellä. Iho vanhenee, melanomatapaukset on kaksinkertaistuneet kun auringonpalvojasukupolvi on tullut sairastumisikään, silti nuorehkoja naisia moni. Melanoma-kasvain leikataan aina juuriaan myöten ihosta. Kuinka kaunista se sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään tisseillä paritella, mitta kyllä naisen tissit on heteromiehen silmissä yleensä eroottinen ruumiinosa. Niiden näkeminen voi aiheuttaa tahtomattoman reaktion.
Lähi-Idän maissa naisen kasvot ovat heteromiehen silmissä eroottinen ruumiinosa.
Toki jos on terhakat kohtuullisen kokoiset tisulit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähi-Idän maissa naisen kasvot ovat heteromiehen silmissä eroottinen ruumiinosa.
Ja sieltä tulleille tissit on potenssiin sata.
Vierailija kirjoitti:
Jos hyvä kroppa ja tissit niin suotavaa olis 👍 Harmi kun yleensä paljastelijat on sellaisia mitä kukaan ei haluaisi nähdä 😕
Juuri tästä syystä itse olenkin yläosattomissa. Miten se harmittaakaan katsoa kun olen keski-ikäinen, lihavahko riippurinta <3
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Voi ottaa mutta muista suojaus ja varo palamista. Melanooma on lisääntynyt hurjasti myös suomessa.
Myös kyykkyvatkaus rantavedessä on suotavaa.
Voi, mutta ei ole terveellistä. Itseruskettavalla saa nopeammin ja terveellisesti tasaisen rusketuksen ilman rajoja.