Paras rintojen koko
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tuota b-kuppia, todellakin näyttää ja tuntuu olevan ryhdissä pitkään ja silti naisellisen mallinen. Omalla rouvalla b 85 ja tykkää vähän niitä näytelläkin, usein ilman liivejä ohuen paidan alla. Minä tykkään.
Jännä tuo että pienet rinnat, mutta iso rinnanympärys. Itselläni E70.
Mulla on B80, vaikka olen tosi hoikka. Mutta olen myös pitkä, joten kyllä ympärystä on enemmän kuin lyhyillä ja hoikilla naisilla.
Kaikki koot ovat parhaita. Sen muoto on vaan se juttu mikä koukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki koot ovat parhaita. Sen muoto on vaan se juttu mikä koukuttaa.
Ei ole. pikkupoikamaisia ovat pienet. Lantio, takamus ja isot rinnat kapealla vyötäröllä.
Suuret ja pitkät, aidot. Näyttää hyvälle, kiva pitää kädessä, ahmia suuhun ja imeä nännejä.
Suuret hoikahkolla naisella parhaat!
Käteensopivat tai hieman isommat ovat parhaan kokoiset.
Sopivan pystyt ja pyöreät B tai korkeintaan C kokoiset on parhaat😍
Se mikä oman rakkaan rintojen koko milloinkin on. Alussa, vuosikymmeniä sitten pienehköt, napakat, raskausikoina ja imettäessä muhkeammat, nykyisin siltä väliltä - ihana nainen yhteisten onnenhetkien ja niistä seuranneen jälkikasvun jättämien voitonmerkkien myötä. Yhä vielä ne kaksi kumpua paidan alla minua vetävät puoleensa osana naiseutta, eikä se koko ole merkityksellinen juttu. Kun yöpaita yhteisen tuntemuksen vuoksi kohoaa rinnat painautuvat omaa rintaani vasten, siinä ei paljon kuppikokoja ajattele.
Itseäni kiinnostaisi oikein erittäin todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat keski-ikäisellä naisella! Mitä enemmän löytyy kokoa ja riippuvuutta, niin sitä kauniimpana neitoa silloin pitäisin. Ammatiltaan tällainen kedon kaunein kukkanen voisi olla vaikka kirjastonhoitajatar, mutta ei se ole kauhean tärkeää. Jos isohkot mustasankaiset silmälasit vielä olisi ja sinkkunaisella ikää n. 34-46 vuotta, niin sellainen olisi täydellinen tyllerö kuin aamukasteinen kukkaketo paitsi vielä paljon kauniimpi!
EI mitkään rinnat jos nainen ei itse arvosta itseään tai pitää itseään rumana.
Miksikö sanon noin.
Siksi koska mikään muu kuin tuommoisesta olen ruma olen epäseksikäs, olen lihava olen tätä tätä tuota ja tätä pälä pälä sitä pälä pälä tätä. Ärsyttää vitutttaa ja on kaukana eroottisesta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
EI mitkään rinnat jos nainen ei itse arvosta itseään tai pitää itseään rumana.
Miksikö sanon noin.
Siksi koska mikään muu kuin tuommoisesta olen ruma olen epäseksikäs, olen lihava olen tätä tätä tuota ja tätä pälä pälä sitä pälä pälä tätä. Ärsyttää vitutttaa ja on kaukana eroottisesta naisesta.
Tuo on totta. Silti suuririntaisista puhutaan pahasti ja he joutuvat leikkaamaan itseään pienemmäksi ulkopuolelta tulvan paineen alla. Isorintaiset ovat kauniita hyvin monen mielestä ja tätä ei pitäisi hävetä, saati solvata.
E:stä ylös. Rinnat ovat niin kaunis asia, ettei moista ole. Samoin peräaukko. Kumpikin on kielletty ja seksi on lasten tekemiseen. Maailma on tyly.
No paras koko on just se mikä kullakin naisella on! Ihania ovat kaikki!
Kyllä se isorintaisuus nyt keveästi pikkutisulit voittaa. Et voi kiistää. Ja D on normaali. Siitä isommat isoja.
Mahdollisimman isot luomut, silikonitäytteisenä ei kiinnosta mikään koko.
Eikä mies ilman suurta penistä ole oikea mies! Logiikka on pettämätön, vai oliko tässäkin kaksoisstandardi?