Kehtaatko antaa lahjaksi halpisbulkkirehusuklaata, esim. Panda?
Kommentit (24)
Panda on hyvää. Ja ei ole olemassa parempaa, kuin pandan lakut! Nam!
parempaa, koska se on ULKOLAISTA).
Minä ostin äsken kaupasta Pandan Tonttu- ja Enkeli-suklaarasiat perheelle viikonlopuksi. Oli heti pakko avata ja maistaa. Ihan syötäviä olivat :). Minusta niitä voisi viedä lahjaksi ja tuliaisiksi mutta itse en harrasta sitä edes jouluna. Valitsen mielummin aina jotain muuta.
mutta jos Suomesta ostat belgialaista suklaata, hinnasta vähintään puolet ellei rutkasti enemmänkin tulee juuri kuljetuksesta ja siitä " ulkomaista hienoa suklaata" -ajatuksesta. Ostakaa te siellä kotimaista lähellä tuotettua maitosuklaata, pyytäkää matkustelevaisilta tuliaisiksi belgialaisia konvehteja!
ulkomaisista suklaista en yleensä ole kovinkaan tykännyt.
ajatus kai on kaikkein tärkein, ja on tosi moukkamaista, jos arvostelee jotain saatua lahjaa. Itse ilahdun lahjasta, vaikka se olisi mitä. Niin ja ne pandan karkit on tosi hyviä.
...mutta vastaan otan mielelläni. Pandan suklaa on hyvää!
Niitä kilon paketeissa alle viitosella myytäviä suklaita en kyllä kehtais antaa kelleen, mutta Pandan suklaat on laatukamaa. Nyt kun ne on vielä uudistuneet, niin kyllähän noita jakelee.
Juhlapöydänkonvehdit on todella hyviä!
Lahjaksi annan jotain belgialaisia, vähintään 7 e. Kyllä eron huomaa.
esim. molempien miljonäärivanhemmilta : )
Me keskituloiset ja varsin varattomat ostetaan belgialaisia jne...
Eräs sonnitila syöttää tehtaalla ylijäämän/epäonnistuneen suklaan eläimilleen. :)
Vierailija:
Eräs sonnitila syöttää tehtaalla ylijäämän/epäonnistuneen suklaan eläimilleen. :)
Sonnitkin ymmärtää hyvän päälle.
Mua niin ärsyttää ne jotka valittavat että ei ole rahaa lahjoihin. Antamisen ilostahan niitä annetaan ja mulle ainakin tulee hyvä mieli vaikka ois itse askarrellut luonnonkappaleista. Pääasia on ajatus!
Järjetöntä, että suklaata lennätetään molempiin suuntiin. Panda kelpaa oikein hyvin.
meiltä lähtee mm. biokaasutuotantoon raaka-ainetta, kuten lähtee esim. Genencoriltakin. Ja tämä ei todellakaan ole suklaata :)
Että näin hyvät tiedot AV:lla!
Ja toivon myös saavani niitä, mielellään paljon... ;)
Haluaisin tosiaan tavata ihmisen, joka ei kehtaa antaa kotimaista suklaata lahjaksi... Mikä siihen kehtaamiseen vaikuttaa? Pelkäätkö olevasi niin mielikuvitukseton, että turvaat mieluummin hintaan kuin ajatuksella annettuun lahjaan?