Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (872)

Vierailija
281/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menisin tissit melkein paljaana huulet töröllään jonkun tyypin hottellihuoneeseen, niin ei mikään ruudinkeksijä tarvitse olla, että ,mitä mennään hakemaan.

Naisena en ymmärrä näitä pissiksiä, jotka pilaavat muiden naisten maineen ja samalla miesten maineen.

Miksi miehetkin ajattelevat alapäällään eikä yläpäällään ja eivät aina lankeaisi kaikkiin typyköihin.

Kai niitä on naisissakin näitä, joille tuollainen seksi ilman suhdetta olisi ihan ok. Sen takia miehet kohtelevatkin loppuja sitten noin. Siis osittain siksi. Jos miehille tehtäisiin aina selväksi, että kunnon nainen toivoo seurustelusuhdetta, eikä pelkkää seksiä, niin ehkä miehetkin varmistaisivat, että onko yhden kerran pano tai se, ettei sitouduta, ok. 

Toki itse en suostuisi seksiin, jos odotan mieheltä suhdetta eikä sitä ole vielä olemassa.

Enemmän sääntö kuin poikkeus, että harrastetaan seksiä ennen seurustelua. Missä nunnaluostarissa oikein olet elänyt, kun et tuota tiennyt? 

Minä en harrasta. Itsehän tuo Iida on sanonut Seiskalle, että

""Jälkikäteen olen ymmärtänyt, että hän käytti asemaansa hyväksi niin nuoreen tyttöön kuin silloin olin. Luulin, että kyseessä olisi ollut seurustelua edeltävä tapailu, sillä hän antoi odottaa paljon enemmän", Iida tilittää nyt."

Käsitin kyllä, että he tapasivat tuossa hotellissa ekaa kertaa ikinä. Ja vissiin vikaa?

No miten tuo sitaatti nyt liittyy siihen harrastavatko ihmiset seksiä ennen vai jälkeen seurustelun? Entä miksi sinua ylipäätään kiinnostaa Vainion seksielämä noin paljon? 

Liittyy siten, että jos mies olisi alkanut hänen kanssaan suhteeseen, Iida olisi saanut, mitä hän halusi. Nyt ei saanut, niin miksi syyttää miestä seksuaalirikoksesta? Jossain luki, että tapahtuma-aikaan hän oli kertonut tapahtumista aivan normaalisti ystävilleen, ilman mitään mainintaa hyväksikäytöstä. Jos hän nyt haluaa väittää, että suostumusta seksiin ei ollutkaan, niin a) se ei ollut silloin vielä rikos ja b) suostumus varmaan oli, oletuksella, että tästä jatkuu suhde. Kun ei jatkunutkaan, haluaisi peruuttaa suostumuksensa. 

Niinhän me kaikki, Iida, niinhän me kaikki.

Montako kertaa sinulle pitää kertoa, että juuri siksi, ettei saanut mitä halusi? Ei pitäisi olla kovin vaikeaa tätä ihan itsenäisestikin päätellä. Toki ihminen, joka luulee, että Seiska on luotettava lähde, ei voi olla päättelykyvyltäänkään edes 5-vuotiaan tasolla. 

Joo, ei saanut mitä halusi, eli suhdetta. Mutta ei kukaan ole hänelle rikosoikeudellisessa vastuussa alkaa suhteeseen, hyvä luoja nyt sentään.

Onko joku täällä väittänyt, että olisi? Mutta jos et vielä tiennyt, rikosilmoitukseen voi tehtailla ihan mistä tahtoo. Jos tuntisin sinut, minä voisin keksiä, että sinä olet ahdistellut minua seksuaalisesti, vaikka emme olisi ikinä edes hipaisseet toisiamme. Millaisessa pumpulimaailmassa sinä oikein elät, kun et ikinä ennen ole kuullut keksityistä rikoksista ja perättömistä ilmoituksista? Niitähän tehtaillaan joka päivä. 

Mitä sä oikein horiset? Kuvitteletko sä minun ajattelevan, että liigakiekkoilija olisi raiskannut Iidan? En ajattele niin. ajattelen, että Iida meni sinne toiveissaan suhde, NIIN HÄN ITSE SEISKALLE SANOI, ja siellä tapahtui jotain intiimiä. suhdetta ei tullut ja Iida teki rikosilmoituksen siitä intiimistä hetkestä. 

Ei olisi tehnyt, jos kaikki olisi mennyt kuten hän halusi. 

Tekikö mies väärin intiimin hetken kera ilman vakavampaa suhdetta? En usko että siitä rikostuomiota saa, jos tekikin. Eli ei sun tarvitse minulle huutaa, että syyte on turha! Se oli juuri mun pointtini, että on.

No mitä helvettiä sitten meuhkaat jostain "rikosoikeudellisesta vastuusta seurustella", jos itsekin tiedät, että rikosilmoituksen voi tehdä tuulesta temmatuinkin perustein :D 

Ja jokainen normaaliälyinen nyt sen ymmärtää, että rikosilmoitus ei ole sama asia kuin tuomio. Tätä asiaa ei oteta edes käsittelyyn, saati että etenisi syyteharkintaan. Ja syyteharkinnastakin on vielä pitkä matka tuomioon. Eli voit rauhoittua ja lopettaa tuon saman jankkaamisen. 

Saa nähdä miten menee, sana vastaan sana tilanteet on aina vähän arpapeliä. Mainehaitta on kuitenkin pysyvä, kävi oikeudessa miten kävi ja kyseisen kiekkoilijan ura rapakon takana saattoi hyvinkin nousta pystyyn vaikka syyttömäksi todettaisiinkin. Suomessa (ja Iidalta) lienee turha penätä korvauksia tulevaisuuden miljoonatulojen menetyksestä.

Ainut, joka tässä on kokenut mainehaitan on Iida Vainio. Rapakon takana ei ketään kiinnosta jonkun pikkulikan perättömät ilmoittelut. Siellä on vähän isompiakin juttuja käyty läpi ilman, että ura on tyssännyt mihinkään. Ei ne NHL:ssä lue Seiskaa, jos niin luulit :D

Käyttämäsi riemuidioottihymiö kuvastaa kyllä ymmärrystäsi vallan mainiosti. Nykyään moni NHL-organisaatio ihan aikuisten oikeasti kuitenkin pohtii hyvin tarkasti keneen ne miljoonansa satsaa ja jos taustalta löytyy jotain epämääräistä niin täytyy olla todella poikkeuksellinen pelaaja että otettaisiin se riski että kohta kaveri on jonkun hyväksikäyttöskandaalin keskiössä.

Ja mihin tuo riskiarviosi perustuu? Luuletko oikeasti, että Iida Vainion mielikuvituksen tuote=riski rikokseen? 

Änäriin on paljon tulijoita ja se on ennenkaikkea viihdebisnestä jossa pyörii järkyttävä määrä rahaa. Jos joku pyörii kotimaansa otsikoissa mahdollisen seksuaalirikoksen takia niin ottaisitko joukkueeseen hänet mahdollisine tulevaisuuden PR-haittoineen  vai jonkun muun joka pelaajana on suurinpiirtein samalla tasolla mutta puhtoisella taustalla?

Vähän valoja päälle nyt. 

Olet monelta osin oikeassa. Sinä vain et tiedä, että änärissä pelaa lukuisia pelaajia, joista katkerat naiset ovat tehneet perättömiä ilmoituksia ahdistelusta jne. Se ei ole mikään pr-haitta, jos selkeästi on nähtävissä, että kyseessä on naisen kostoyritys. Kuten tässä tapauksessa pystyy 5-vuotias lapsikin päättelemään ilman suurempaa aivotyötä. 

Todellakin valoja päälle nyt. Harhaisen tytön kostoyritys on yksi hyttysen paska NHL-piireissä. Pelaajille melkein arkea siellä. 

Piruuttani kokeilin firmani VPN:n kautta eli Kaliforniasta käsin googlehakua kyseisen kaverin nimellä. Seiskan skandaalijuttu on hakuosumissa ykkössivulla. Vaikka oman suosikkijoukkueeni värvääjien täysjärkisyyttä säännöllisesti epäilenkin niin uskoisin että hekin Googlea osaavat käyttää enkä epäile yhtään etteikö tuollainen juttu google translatenkin kääntämänä selkeä miinus olisi varsinkin kun kyse ei ole mistään sukupolvensa poikkeusyksilöstä vaan pikemminkin sellaisesta "hiinä ja hiinä"-tapauksesta.

Ja kuvitteletko, että ovat siellä yhtä sekaisin kuin sinä eivätkä osaa erottaa mikä on juorua ja mitkä totta? 

Kekkonen aikanaan sanoi että niin on jos siltä näyttää. Paljosta en kyseisen kaljupään kanssa samaa mieltä ole, mutta tuo kyllä politiikan lisäksi erityisesti viihdebisneksessä (jota NHL on) pitää hyvinkin paikkansa. 

Eli sinäkin jo tajusit, ettei ole mitään rikosta, vaan on vain harhainen pimu, joka keksii omiaan. Siltähän se näyttää, kun tyttö itsekin on julkisuuteen kertonut, mistä ilmoitus juonsi juurensa. 

Mitenniin "jo tajusin". Sinä et näköjään ymmärrä oikeastaan mitään niistä viesteistä mihin vastailet. Laita korkki kiinni jo ja mene nukkumaan.

Miksi projisoit omaa alkoholiongelmaasi muihin? 

Taisi osua :-)

Vierailija
282/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menisin tissit melkein paljaana huulet töröllään jonkun tyypin hottellihuoneeseen, niin ei mikään ruudinkeksijä tarvitse olla, että ,mitä mennään hakemaan.

Naisena en ymmärrä näitä pissiksiä, jotka pilaavat muiden naisten maineen ja samalla miesten maineen.

Miksi miehetkin ajattelevat alapäällään eikä yläpäällään ja eivät aina lankeaisi kaikkiin typyköihin.

Kai niitä on naisissakin näitä, joille tuollainen seksi ilman suhdetta olisi ihan ok. Sen takia miehet kohtelevatkin loppuja sitten noin. Siis osittain siksi. Jos miehille tehtäisiin aina selväksi, että kunnon nainen toivoo seurustelusuhdetta, eikä pelkkää seksiä, niin ehkä miehetkin varmistaisivat, että onko yhden kerran pano tai se, ettei sitouduta, ok. 

Toki itse en suostuisi seksiin, jos odotan mieheltä suhdetta eikä sitä ole vielä olemassa.

Enemmän sääntö kuin poikkeus, että harrastetaan seksiä ennen seurustelua. Missä nunnaluostarissa oikein olet elänyt, kun et tuota tiennyt? 

""Jälkikäteen olen ymmärtänyt, että hän käytti asemaansa hyväksi niin nuoreen tyttöön kuin silloin olin. Luulin, että kyseessä olisi ollut seurustelua edeltävä tapailu, sillä hän antoi odottaa paljon enemmän", Iida tilittää nyt."

Käsitin kyllä, että he tapasivat tuossa hotellissa ekaa kertaa ikinä. Ja vissiin vikaa?

No miten tuo sitaatti nyt liittyy siihen harrastavatko ihmiset seksiä ennen vai jälkeen seurustelun? Entä miksi sinua ylipäätään kiinnostaa Vainion seksielämä noin paljon? 

Liittyy siten, että jos mies olisi alkanut hänen kanssaan suhteeseen, Iida olisi saanut, mitä hän halusi. Nyt ei saanut, niin miksi syyttää miestä seksuaalirikoksesta? Jossain luki, että tapahtuma-aikaan hän oli kertonut tapahtumista aivan normaalisti ystävilleen, ilman mitään mainintaa hyväksikäytöstä. Jos hän nyt haluaa väittää, että suostumusta seksiin ei ollutkaan, niin a) se ei ollut silloin vielä rikos ja b) suostumus varmaan oli, oletuksella, että tästä jatkuu suhde. Kun ei jatkunutkaan, haluaisi peruuttaa suostumuksensa. 

Montako kertaa sinulle pitää kertoa, että juuri siksi, ettei saanut mitä halusi? Ei pitäisi olla kovin vaikeaa tätä ihan itsenäisestikin päätellä. Toki ihminen, joka luulee, että Seiska on luotettava lähde, ei voi olla päättelykyvyltäänkään edes 5-vuotiaan tasolla. 

Joo, ei saanut mitä halusi, eli suhdetta. Mutta ei kukaan ole hänelle rikosoikeudellisessa vastuussa alkaa suhteeseen, hyvä luoja nyt sentään.

Onko joku täällä väittänyt, että olisi? Mutta jos et vielä tiennyt, rikosilmoitukseen voi tehtailla ihan mistä tahtoo. Jos tuntisin sinut, minä voisin keksiä, että sinä olet ahdistellut minua seksuaalisesti, vaikka emme olisi ikinä edes hipaisseet toisiamme. Millaisessa pumpulimaailmassa sinä oikein elät, kun et ikinä ennen ole kuullut keksityistä rikoksista ja perättömistä ilmoituksista? Niitähän tehtaillaan joka päivä. 

Mitä sä oikein horiset? Kuvitteletko sä minun ajattelevan, että liigakiekkoilija olisi raiskannut Iidan? En ajattele niin. ajattelen, että Iida meni sinne toiveissaan suhde, NIIN HÄN ITSE SEISKALLE SANOI, ja siellä tapahtui jotain intiimiä. suhdetta ei tullut ja Iida teki rikosilmoituksen siitä intiimistä hetkestä. 

Tekikö mies väärin intiimin hetken kera ilman vakavampaa suhdetta? En usko että siitä rikostuomiota saa, jos tekikin. Eli ei sun tarvitse minulle huutaa, että syyte on turha! Se oli juuri mun pointtini, että on.

No mitä helvettiä sitten meuhkaat jostain "rikosoikeudellisesta vastuusta seurustella", jos itsekin tiedät, että rikosilmoituksen voi tehdä tuulesta temmatuinkin perustein :D 

Ja jokainen normaaliälyinen nyt sen ymmärtää, että rikosilmoitus ei ole sama asia kuin tuomio. Tätä asiaa ei oteta edes käsittelyyn, saati että etenisi syyteharkintaan. Ja syyteharkinnastakin on vielä pitkä matka tuomioon. Eli voit rauhoittua ja lopettaa tuon saman jankkaamisen. 

Saa nähdä miten menee, sana vastaan sana tilanteet on aina vähän arpapeliä. Mainehaitta on kuitenkin pysyvä, kävi oikeudessa miten kävi ja kyseisen kiekkoilijan ura rapakon takana saattoi hyvinkin nousta pystyyn vaikka syyttömäksi todettaisiinkin. Suomessa (ja Iidalta) lienee turha penätä korvauksia tulevaisuuden miljoonatulojen menetyksestä.

Mistä oikeudesta oikein puhut? Asiahan ei ole vielä edes poliisin tutkinnassa. Syyteharkinnasta tai oikeudesta nyt puhumattakaan. Ja tuskin tulee ikinä edes etenemään tutkintaankaan asti, kun poliisit tajuavat kuvion tai Iida vetää ilmoituksen pois kun ei saanutkaan sillä haluamaansa. NHL:ssä ei kiviäkään kiinnosta tällaiset asiat. Sinne valitaan pelitaitojen perusteella. 

Korjaan aiempia sanottaviani sen verran että mainehaitta on pysyvä vaikka oikeuteen asti ei mentäisikään. Varsinkin jos puhutaan jostain "nelosketjun vääntäjistä" joita on tarjolla valtava määrä niin pelkät otsikot riittävät siihen että joku toinen tulee valituksi.

Toisakseen sinulla ei selvästikään ole hajuakaan siitä miten prosessi edes menee. Poliisilla on velvollisuus toimittaa esitutkinta jos on syytä epäilä että jokin rikos on tapahtunut ja siihen tällaisessa tapauksessa riittää ihan se asianomistajan ilmoitus. Poliisilla ei myöskään ole oikeutta keskeyttää esitutkintaa jos ei ole täysin varmaa että rikosta ei ole tapahtunut. Jos on esimerkiksi riidatonta että seksiä on harrastettu mutta epäselvää oliko siihen suostumus vai ei, niin asia päätyy syyteharkintaan vääjäämättä ellei ilmoittaja myönnä valehdelleensa.

Syyteharkinnassa syyttäjä arvioi esitutkinta-aineiston perusteella tapauksen menestymismahdollisuuksa oikeudessa, mutta jos asianomistajan kertomus on edes jotenkin uskottava ja mitään sitä vakavasti horjuttavaa todistusaineistoa ei ole esitutkinnassa ilmennyt (edelleen ollaan sana vs sana-tilanteessa) niin tapaus menee oikeuteen koska syyttäjän tehtävä ei ole toimia tuomarina.

Miksi sinulla on noin hirveä tarvea esiintyä asiantuntijana asiassa josta et selvästikään tajua sen enempää kuin kultakala pyöräilystä?

No sinun nyt kannattaisi alkuun ottaa selville ko. pelaajan rooli joukkueessaan. Voin kertoa, että on aika kaukana nelosketjun raatajasta. Minulla ei ole mitään tarvetta esiintyä asiantuntijana. Riittää, että oion sinun vääriä käsityksiäsi. Kuten nyt tätä pelipaikkaa. 

Missäs minä otin kaverin pelipaikkaan mitään väärää kantaa mitä olisit voinut oikoa? "Nelosketjun vääntäjä" oli lainausmerkeissä ihan syystä. Tuskin tuon ikäisestä, toistaiseksi varaamattomasta kaverista on seuraavaksi Hasekiksi. Koitahan nyt vähän tsempata.

Siinä sinun viestissäsi, jossa puhuit "nelosketjun vääntäjästä". Ykkösmaalivahti ei edes sitaateissa ole sellainen. Eikä tarvitse olla seuraava Hasek päätyäkseen NHL:ään. Siellä pelaa tälläkin hetkellä lukuisia maalivahteja, jotka eivät ole Hasekin tasoa edes unissaan. Koitahan nyt vain tajuta, ettei kannata horista asioista, joista ei mitään ymmärrä. 

Joko leikit tyhmää tai olet sellainen ihan aidosti. Kyse on kaverista joka ei missään tapauksessa nykynäytöillään ole NHL:ssä ykkösvahti vielä pitkään aikaan jos koskaan. Luukkuvahti, kolmonen, ehkä, joskus, kaveriahen ei edes ole varattu vielä mihinkään ja ikääkin alkaa jo olla. Noista lähtökohdista se luukkuvahdin paikka änärissä löytyy ilmanmuuta helpommin jos ei ole mitään seksuaalirikosepäilyjä otsikoissa pyörimässä.

Onkohan edes mitenkään mahdollista että itse tajuaisit olevasi ihan pihalla? Mitä luulet?

Miksi luulet, että NHL:ään ei voi mennä muuten kuin ykkösvahdiksi? Tai että luukkuvahdilla ei voisi olla hullua ex-panoa, joka sekoilee mitä sattuu? 

Lainaatko vielä ne kohdat joissa olen noin sanonut, ettei ihan pelkästään olkiukkojen rakenteluksi mene?

Sinun pitää ihan itse osata lukea, mitä olet kirjoittanut. Vastaa vain rohkeasti kysymyksiini äläkä yritä vaihtaa puheenaihetta olkiukkoihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainut, joka tässä on kokenut mainehaitan on Iida Vainio. Rapakon takana ei ketään kiinnosta jonkun pikkulikan perättömät ilmoittelut. Siellä on vähän isompiakin juttuja käyty läpi ilman, että ura on tyssännyt mihinkään. Ei ne NHL:ssä lue Seiskaa, jos niin luulit :D

Käyttämäsi riemuidioottihymiö kuvastaa kyllä ymmärrystäsi vallan mainiosti. Nykyään moni NHL-organisaatio ihan aikuisten oikeasti kuitenkin pohtii hyvin tarkasti keneen ne miljoonansa satsaa ja jos taustalta löytyy jotain epämääräistä niin täytyy olla todella poikkeuksellinen pelaaja että otettaisiin se riski että kohta kaveri on jonkun hyväksikäyttöskandaalin keskiössä.

Ja mihin tuo riskiarviosi perustuu? Luuletko oikeasti, että Iida Vainion mielikuvituksen tuote=riski rikokseen? 

Änäriin on paljon tulijoita ja se on ennenkaikkea viihdebisnestä jossa pyörii järkyttävä määrä rahaa. Jos joku pyörii kotimaansa otsikoissa mahdollisen seksuaalirikoksen takia niin ottaisitko joukkueeseen hänet mahdollisine tulevaisuuden PR-haittoineen  vai jonkun muun joka pelaajana on suurinpiirtein samalla tasolla mutta puhtoisella taustalla?

Vähän valoja päälle nyt. 

Olet monelta osin oikeassa. Sinä vain et tiedä, että änärissä pelaa lukuisia pelaajia, joista katkerat naiset ovat tehneet perättömiä ilmoituksia ahdistelusta jne. Se ei ole mikään pr-haitta, jos selkeästi on nähtävissä, että kyseessä on naisen kostoyritys. Kuten tässä tapauksessa pystyy 5-vuotias lapsikin päättelemään ilman suurempaa aivotyötä. 

Todellakin valoja päälle nyt. Harhaisen tytön kostoyritys on yksi hyttysen paska NHL-piireissä. Pelaajille melkein arkea siellä. 

Piruuttani kokeilin firmani VPN:n kautta eli Kaliforniasta käsin googlehakua kyseisen kaverin nimellä. Seiskan skandaalijuttu on hakuosumissa ykkössivulla. Vaikka oman suosikkijoukkueeni värvääjien täysjärkisyyttä säännöllisesti epäilenkin niin uskoisin että hekin Googlea osaavat käyttää enkä epäile yhtään etteikö tuollainen juttu google translatenkin kääntämänä selkeä miinus olisi varsinkin kun kyse ei ole mistään sukupolvensa poikkeusyksilöstä vaan pikemminkin sellaisesta "hiinä ja hiinä"-tapauksesta.

Ja kuvitteletko, että ovat siellä yhtä sekaisin kuin sinä eivätkä osaa erottaa mikä on juorua ja mitkä totta? 

Kekkonen aikanaan sanoi että niin on jos siltä näyttää. Paljosta en kyseisen kaljupään kanssa samaa mieltä ole, mutta tuo kyllä politiikan lisäksi erityisesti viihdebisneksessä (jota NHL on) pitää hyvinkin paikkansa. 

Eli sinäkin jo tajusit, ettei ole mitään rikosta, vaan on vain harhainen pimu, joka keksii omiaan. Siltähän se näyttää, kun tyttö itsekin on julkisuuteen kertonut, mistä ilmoitus juonsi juurensa. 

Mitenniin "jo tajusin". Sinä et näköjään ymmärrä oikeastaan mitään niistä viesteistä mihin vastailet. Laita korkki kiinni jo ja mene nukkumaan.

Miksi projisoit omaa alkoholiongelmaasi muihin? 

Taisi osua :-)

Näköjään sinuun osui, kun otit tuon kuluneen kommentin käyttöön hätäPÄISSÄSI. 

Vierailija
284/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko luulet, että "Iida itse sanoi"=totuus :D:D:D:D:D:D

No miksi en ajattelisi, että kun hän sanoi noin, hän myös puhui totta? Tuo oli lehden lainaus hänen puheistaan, ei mikään toimittajan suuhun pistämä lause.

No vaikka siksi, että ihmiset osaavat myös valehdella. Eikä se, että asia lukee Seiskan kaltaisessa paskalehdessä tarkoita, että se olisi oikeasti suora lainaus. Jos et ole älyvapaa provo, olet kyllä todella kuutamolla oikeasta elämästä. 

Kyllä se on suora lainaus. Toimittaja ei voi muutella haastateltavan sanomisia,  eri asia on, jos kyse on toimittajan mielipiteestä. Mitä tuo lause ei tasan tarkkaan ole. 

Ja miksei Iida olisi tuota mieltä? Jokainen kunnon nainen on.

Oli oli. Suora lainaus LEHDEN SIVULTA. Se ei vielä tee siitä suoraa lainausta Iidan sanoista. Edes sinä et voi olla niin lapsellinen, että luulet juorulehtien noudattavan hyvän journalistisen käytännön mukaista toimintatapaa. Haastateltavan sanomisia voi ihan vapaasti muunnella, kun ei ole mitään pelkoa, että haastateltava veisi asiaa eteenpäin. Toki se, että puhut Iida Vainiosta kunnon naisena paljastaa sinut provoilevaksi ääliöksi hyvin helposti. 

Ei ollut suora lainaus lehden sivuilta, vaan Iida Vainion kommentista!!!! Ei lehti SAA mennä sitä itse itse muokkaamaan. Haastattelut nauhoitetaan ja jos lehteen mennään laittamaan sellaista sanojan sanomaksi, mitä hän EI sanonut, lehti on velvollinen esittämään oikeudelle todisteet siitä, että haastateltava sanoi kuten HE kirjoittivat!

Joten vaikka se luki Seiskassa, se oli Iidan oma kommentti. 

Seiska on saanut vähemmän JSN:n huomautuksia uutisten paikkaansapitävyydestä, kuin Hesari.

1. Sinä ihan itse kirjoitit, että sitaattisi oli Seiskasta eli kyllä se vaan oli lainaus lehden sivuilta. Vai oliko sinulla oma äänitallenne tästä Vainion kommentista, jota tänne sitten siteerasit? Jos ei kyseessä oli ylipistotermein toisen käden lähde eli Seiska kertoi lehden sivuilla Iidan sanoneen noin. 

2. Ei SAISI muokata, mutta vain sinun fantasiamaailmassasi toimittajat toimivat 100% oikein

3. Se, että löppijulkkikset eivät kantele vääristellyistä sanoista, ei ole mikään todiste Seiskan luotettavuudesta. Se todistaa vain se, miten vähän merkitystä noilla kanteluilla on. Eihän niillä saa jo julkaistua väärää tietoa poistettua ja kukaan ei mitään pienen präntin oikaisuja lueskele. Siksi väärien juttujen annetaan olla. 

1. Tajuat kyllä vallan hyvin mitä tarkoitin. Jos se on suora sitaatti Iidan sanoista, se on lehdestäkin lainattu sitaatti, mutta ei siinä mielessä, kun sinä edellisessä kommentissasi väiti, eli lehden keksimää. 

2. Sinulla olisi hyvä olla jotain perusteluja väitteillesi. Nyt ainoa, mitä esität, on omat ennakkoluulosi lehtien toimintatapojen osalta. Minun väitteeni siitä, että lehti noudattaa eettisiä ohjeita on tasan saman arvoinen, kuin sinun harhaluuloiselle kuulostava uskomisesi, että ei noudata. 

3. Kts kohta 2.

1. Jos otat lainauksen lehden sivuilta, se on lainaus lehden sivuilta riippumatta siitä sisältääkö lainaus haastateltavan sanomisia. Ihan perusasioista lähdeviittauksissa. Jos jostain syystä joku käyttäisi tuota juttua aineistona esim. gradussa, lähdeluetteloon kirjattaisiin: Toimittajan Nimi. Jutun otsikko. Julkaisupäivämäärä linkki kyseiseen juttuun. Ei mainittaisi sanaakaan Iidasta. Tekstiviitteenä lähdeviite olisi "toimittaja x:n mukaan Iida Vainio kertoi...." Lehtien jutut ovat aina toimittajan tuottamaa tekstiä, eivät haastateltavan.

2. Minä olen esittänyt paljonkin perusteluja väitteelleni. Jos et minua usko, ota yhteyttä vaikka Sara Sieppiin tai vastaavaan niin hän kertoo, miten homma toimii. Eli menee tasan niin kuin minä kerroin. Ei ole ennakkoluuloisuutta olla selvillä siitä, mikä ero on juorulehdellä ja asialehdellä. 

1. Älä vääristele. Sinä itse ryhdyit väittämään, että Iidan sanominen lehden sivuilla olisi mukamas VAIN lainaus lehden sivulta, ei suora lainaus Iidan suusta. Minä oikaisin sinulle, että kyseessä oli kylläkin Iidan lainaus, en tehnyt mitään gradua, vaan oikaisin sinun harhaluuloisia väitteitäsi.

2. Et ole esittänuyt mitään todisteita etkä perusteluja väitteellesi, että lehtien artikkeleissa haastateltavien lainaukset eivät olisi täysin heidän omia sanojaan, eivätkä vain valheellisia lainauksia lehdestä. 

Mutta ei hätää, odotan ihan mielelläni, kun esität asiasta jonkin todisteen tai edes perustelun. 

Mikä se juoru- ja asialehden välinen journalistinen ero siis on? Onko Seiskassa esitetty alhaalta päin kuvattuja naisten pilluja? Hesarissa on. 

1. En vääristele. Olen jokaisessa kommentissani kertonut johdonmukaisesti, että kyseessä on vain lainaus lehden sivuilta. Huomaa kyllä, ettet ole tehnyt gradua, kun et edes alkeita lähdeviitteistä tunne. Etkä osaa hahmottaa niiden logiikkaa, vaikka se sinulle ratakiskosta juuri väännettiin.

2. Et ole sinäkään esittänyt mitään todisteita, että ei vääristeltäisi, joten tasoissa ollaan siltä osin. Mutta toisin kuin sinä, minä sentään olen osannut perustella kattavasti väitteeni. Sinä vain toistat omaa uskomustasi siitä, että Seiska=aukoton faktalehti

Toivottavasti muistat pidättää hengitystä odotellessasi! 

Ja jos sinun oikeasti tarvitsee kysyä, mikä ero on juorulla ja asiapitoisella sisällöllä, todistat aina vain vahvemmin, että et ymmärrä yhtään mitään journalismista ja sen eri muodoista. Siihen on ihan perustellut syyt, miksi Hesaria saa käyttää yliopistossa lähteenä, mutta Seiskaa ei. 

Et ole perustellut. 

Se, miten minä näen asian, on siis voittava kanta, koska et perustele vääristelevää kantaasi. On enemmän oletettavaa, että jonkin alan ammattilainen noudattaa alan sääntöjä, kuin että ei noudata, ellei jollakulla ole osoittaa jotakin muuta. sinulla ei ole ollut.

Tarjosit todisteeksi soittoa Sara Siepille. Onko Siepillä siis joitain tallenteita haastatteluista, joissa hän on sanonut asian Seiskalle tavalla A ja Seiskassa lainataankin hänen sanomaansa eri tavalla? Eihän se muuten ole minkäänlainen todiste, jos Sieppi kertoisi minulle, että ei kun mä sanoin eri tavalla.

Gradun kirjoittaneeksi sinun perustelusi, rehellisyytesi ja uskottavuutesi ovat kyllä aika hataraa tekoa.

Eipä sitten muuta kuin laitat todisteita kehiin tuon voittavan kantasi puolesta. Sehän ei ole mikään todiste voittavasta kannata, että sinä et osaa lukea moneen kertaan annettuja perusteluja. Varsikaan, kun itsekin myönsit, ettet tiedä, mikä ero on juorulla ja asiasisällöllä. 

P.s. Kukaan ei ole täällä sanonut, että olisi kirjoittanut gradun. Sekin argumentti meni metsään nyt sinulla :D

No annoit toki ymmärtää, että olet. Mutta huh, ettet olekaan, vaikutatkin niin yksinkertaiselta, että tässä joutuisi jo miettimään vakavissaan Suomen kopulutusten tasoa, jos sinunlaisesi olisi yltänyt gradunkaan tekemiseen. 

Ja siis ei, et ole edelleenkään esittänyt yhtäkään perustelua siihen, minkä takia Iidaa lainaava kommentti Seiskassa ei olisi se, mitä hän on sanonut. Minun perusteluni on se, mitä jo sanoin: haastateltavan kommentit on painettava lehteen vääristelemättä niitä. Voit katsoa vaikka journalistin ohjeet, kohta 8.

Ja ei , en ole myöntänyt, etten tiedä eroa asiasisällöllä ja juoruilla, vaan kysyin, tiedätkö sinä? "Mikä se juoru- ja asialehden välinen journalistinen ero siis on? Onko Seiskassa esitetty alhaalta päin kuvattuja naisten pilluja? Hesarissa on."

Miksi valehtelet, että olet esittänyt perusteluja, kun sen jälkeen, kun pyysin niitä, et ole esittänyt ainuttakaan? Oletko samanlainen valepukki kuin tuo Iida? Vastasit, kun vaadin, että perustelet, että "oih, mä olen niitä laittanut ketjuun jo kymmenittäin". Tyypillinen valehtelijan vastaus.

Tyypillinen trollin vastaus. Nyt en jaksa enää tätä leikkiä. Lapsi on terve kun se leikkii, mutta sairas kun ei osaa lopettaa. Hyvää yötä trollipieni <3

Tämä on tyypillinen valehtelijan vastaus. Minä vastasin vakavasti, koska olisin todella halunnut perusteluita sille, minkä takia Vainion kommentti Seiskassa olisi ihan vain toimituksen keksintöä, eikä Vainion itsensä sanoma lause. Mutta kommentoijalla ei ollut antaa MITÄÄN lihaa siihen luitten päälle, silti oli vain valehtelijamaisesti pokkaa väittää p*skaa suut ja silmät täyteen ja kuvittelee, että me täällä uskomme. Ilmeisesti patologinen valehtelija, nehän aina uskovat muiden nielevän kaikki valheensa. 

Mutta täällä netissä on vähän vaikeampaa, kun niihin sanomisiin voidaankin palata.

Yhtä oksettava ihmistyyppi, kuin Vainion Iidakin.

Rauhoitu tai joulupukki ei tuo sinulle yhtään lahjaa jouluna! Joulupukkihan on yhtä totta kuin Seiskan jutut, joten sinä 100% varmuudella uskot vielä pukkiin :D

Seiskahan on voittanut oikeudessakin, joten ei ole joulupukki kyllä yhtä totta. Sori, pikku-Maija.

Keijo Vilhunenkin on voittanut oikeudessa. Onko hän sinusta siis luotettava mies? Googlaa, jos nimi ei ole tuttu pikkutrollille. 

Kyse ei ollutkaan luotettavuudesta, vaan siitä, onko johonkin uskominen vaiko ei. Oikeus uskoi Vilhusta, ei siinä mitään. On toki Aarnion kautta tuttu nimi nykyään. 

Nimenomaan ystäväiseni. Hyvä että sinullekin alkaa jo hahmottua, ettei se Seiska olekaan niin uskottava lehti kuin luulet. 

Huoh. Seiska on minusta edelleen uskottava lehti, mutta viittasin tuossa joulupukkiin 100% totena, jos seiskankin uutiset ovat. "Joulupukkihan on yhtä totta kuin Seiskan jutut, joten sinä 100% varmuudella uskot vielä pukkiin". Joulupukkia kukaan ei uskoisi oikeaksi oikeudessa :D

Sinä saat toki pitää vaikka av-palstaa uskottavana lähteenä. Ei se keneltäkään muulta ole pois, jos elät vieraantuneena todellisuudesta. 

No en pidä. Perustan kantani jsn:n langettavien tuomioioden määrään eri viestimien parissa.

Av-palstalla ei ole yhtään langettavaa tuomiota eli sinun kriteereilläsi tämä on luotettavampi lähde kuin yksikään suomalainen mediajulkaisu. 

No ei ole kun tätä moderoidaan kuin viimeistä häkää. Vai onko mennyt itseltäsi ohi? Palstan moderointilinja? Tämä ketju onkin uskomaton poikkeus, samoin oli pilluketju ja eräs apteekin tyhmä asiakas -ketju. Joko mode on sairaana tai sitten heillä on joku aivan omaa linjaansa vetävä remmissä ja keskustelut poistetaan pölyn ketjussa laskeuduttua :D

Kyllä sinunkin kommenteista monesta voisi tehdä ilmoituksen jsn:ään. Eivät ole ollenkaan hyvän tavan mukaisia.  

P*skaaks mä siitä piittaan? En mä ole toimittaja, saati saa elantoa täältä.

Ja hyvä niin. Toimittajaksi sinusta ei olisikaan, kun et edes ymmärrä, mikä ero on juorulla ja asiasisällöllä. 

Kyllä ymmärrän. HS on monessa mielessä nykyisin alatyylisempi lehti kuin Seiska, joka ei ole julkaissut sivuillaan lähikuvia useista pilluista, toisin kuin Hesari.

Ja kirjoitin äidinkielestä laudaturin.

Kerroit ihan itse ettet tiedä, mikä ero on juorulehdellä ja asialehdelle. Selaa muutama sivu taaksepäin niin löydät kysymyksesi niiden eroista. 

En sanonut, että en tiedä. Kysyin niiden eroa, mutta se ei tarkoita, etten tiedä. Olen tilannut Hesaria vuodesta 1990 alkaen, ja Seiskaakin joskus, joten ero on tiedossa. Seiskan jututhan ovat hyvinkin paikkaansapitäviä, ehkä jotain kääk-juoruja lukuunottamatta(?). Olen itsekin kerran vinkannut sinne jutun, josta tehtiin kokoaukeamajuttu.

Ihmettelin vain, että mikä se niin iso ja merkittävä ero on, kun ainakaan Seiskassa ei ole julkaistu pillujen lähikuvia?

Todellakin tarkoittaa. Ihmisen, joka tietää niiden eron, ei tarvitse sitä muilta kysyä. En minäkään kysele täällä, mikä ero on Iida Vainion puheilla ja totuudella. Tiedän ilmankin, että ovat toistensa vastakohtia. 

Vain tyhmä luulee, ettei joku ällän yo-paperit kirjoittanut tiedä niiden eroa. Se ei ole pointti tässä, ketju ei ole aloitus kysymyksellä "mikä on asia ja viihdejournalismin ero, kun en ole lainkaan perillä". Silloin olisi ehkä jotain pointtia luulla kuten sä luulet.

En minä sellaista luule. Puhe oli sinusta. Sinä et ole ällän ylioppilas edes unissasi. Huomaa hyvin siitä, miten huonosti kirjoitat suomea. 

Olenhan ällän ylioppilas. Kirjoitin laudaturin äidinkielestä, pitkästä saksasta, englannista ja ruotsista. 4 laudaturia. Pitkän matikan C. Eli ällän paperit.

Juujuu. Minä puolestani olen saanut Nobel palkinnon maailman ensimmäisenä transsukupuolisena tutkijana. 

Tulin ketjuun keskustellakseni ihan asiapitoisesti Vainion hölmöilyistä ja miten ei kannattaisi. Surukseni havaitsen, että palstalla liikkuu ilmeisesti jopa muutama täysin patologisesti valehteleva henkilö, jotka eivät kykene rehelliseen keskusteluun muiden palstalaisten kanssa, vaan valehtelevat ja vääristelevät vastauksia minkä kerkeävät.

Voisiko olla niin, että he tunnistavat näissä mokailevissa julkkiksissa omaa käytöstään, manipulointia, valehtelua, jopa patologista sellaista ja heillä on kiire sammuttaa siihen liittyvät keskustelut palstalla, jolla ovat? Koska se liian kipeästi muistuttaa heitä heidän omasta virheellisyydestään, kykenemättömyydestä kohdata toiset ihmiset rehdisti ja vilpittöminä.

Tiedä häntä, mutta outoa on.

Vierailija
285/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän valoja päälle nyt. 

Kekkonen aikanaan sanoi että niin on jos siltä näyttää.

Tätenniiin "jo tajusit". 

Kuten sinulle jo kerrottiin, asia näyttää kaikista näkökulmista katsottuna siltä, että Iida keksi tehdä rikosilmoituksen puhtaasti kostona. Mitään oikeaa rikosta ei ole tapahtunut ja Iidakin on sen sanonut ääneen. 

Vierailija
286/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti iida tekisi rikosilmoituksen sanomasta ja täällö pesivästä erittäin häiriintyneestä kiusaajasta.

Vierailija
287/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo Iida vinkuu? Nyt saa sitä julkisuutta mitä tuli hakemaan. Tiedä vaikka koko someriita olisi etukäteen sovittu

Vierailija
288/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti iida tekisi rikosilmoituksen sanomasta ja täällö pesivästä erittäin häiriintyneestä kiusaajasta.

Sen kun tekee vaan :D Ei kukaan ota hänen ilmoituksiaan tämän jääkiekko-casen jälkeen enää tosissaan. 

Vierailija
289/872 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän valoja päälle nyt. 

Asun USA:ssa ja kokeilin myös nimellä.

Ekalla googlen sivulla tämä otsikko:

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Tapparassa-taas-skandaali-Tahtivahti-Chri…

Eikö teilläpäin osata googlata kuin ikivanhoja juttuja, jotka on myöhemmin todettu julkisesti paskapuheeksi? Aika heikolla tasolla olisi pelaajatarkkailijan ammattitaito, jos googlaisi nimen ja ensimmäisen hakutuloksen perusteella tekisi päätöksen, tehdäänkö sopimusta vai ei. Varsinkaan, kun ensimmäinen hakutulos on juorulehteen. 

No eiköhän kaikissa tapauksissa tarkisteta rikosrekisteri. Ja tietenkään syytettynä oleminen ei tarkoita, että joku olisi rikoksia tehnyt.

Sun provoaminen on vähän säälittävää. Ei varmasti edes kukaan pelaajaksi tähän maahan edes yrittäisi salata jotain tällaista. Eiköhän asia tuotaisi esille ihan itse. Tiesitän, että jääkiekkojoukkueet NHL:ssä ovat hyväntekeväisyysorganisaatioita. Peelaajilta edellytetään edustamista hyväntekeväisyyden nimissä.

Miten rikosrekisteri tähän liittyy? Sinnehän tulee merkintä vasta, jos on saanut tuomion rikoksesta. Rikosilmoitus ei ole sama asia kuin rikostuomio, vaikka sinä niin luulet. Edes syytettynä olemisesta ei tule merkintää rikosrekisteriin, jos henkilöä ei tuomita rikoksesta. 

Lapsellista vängätä ja länkyyttää provoilusta, kun itse olet ihan pihalla asioista. 

Vierailija
290/872 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
291/872 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no Valavuoren olisi pitänyt luetutaa blogitekstinsä ensin lakimiehellä, koska kyllähän tuosta blogitekstistä kunnianloukkausjutun aikaiseksi saa. Kuka tahansa , etenkin julkisuudesta tunnettu, tekisii tuosta vähintään  tutkintapyynnön. Mieti nyt hyvänen aika mitä toisesta kirjoitat julkisesti (diagnooseja? vihjailuja edes siihen suuntaan,  jne) oli sulla aihetta tai ei. Sääntö on, että jos sulla on toisesta valittamista mistä tahansa, vie se tutkintaan, ja jos aihetta ilmenee, poliisi sen tutkii. Mutta älä hyvä mies ala avautumaan julkisesti, toisten tai omista asioistasi, tai käymään oikeutta julkisesti, koska sillon itse syyllistyt pahimmillaan kunnianloukkaukseen.

Vierailija
292/872 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä millä ansioilla tämä vastenmielinen nainen on julkisuudessa:( 

Minä luulen että hän ei sitä päätä. Ne on toimittajat jotka tekeevät jutun mistä haluaavat. 

Instagramissa  tai twitterissä voi olla kuka haluaa, onko se vielä "julkisuutta" vai ei, no tavallaan.

Kuitenkin viimekädessä kyseinen nainen avaa itse suunsa toimittajille.

Vierailija
293/872 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä millä ansioilla tämä vastenmielinen nainen on julkisuudessa:( 

Minä luulen että hän ei sitä päätä. Ne on toimittajat jotka tekeevät jutun mistä haluaavat. 

Instagramissa  tai twitterissä voi olla kuka haluaa, onko se vielä "julkisuutta" vai ei, no tavallaan.

Kuitenkin viimekädessä kyseinen nainen avaa itse suunsa toimittajille.

Ei välttämättä. Toimittajat käy lukemassa kiinnostavien henkilöiden instagramia tai twitteriä/Fb ja kopioi jutut sieltä, ja tekee siitä jutun lehteen. Ja vielä lisäksi kuka tahnsa (vaikka pikkujulkkiksen seuraaja) voi vinkata toimittajaa että se ja se kirjoitti sen ja sen asian instaansa. He saa tästä tiedosta palkkion. Toimittaja sitten tekee siitä jutun mikäli asia on kiinnostava, kysymättä julkkikselta (tai henkilöltä) mitään, tai lupaa.

Vasta äsken oli "ensimäinen Schumacherin haastattelu" julkaistu saksalaisessa lehdessä. Mies on ollu koomassa vuosia. No, joku raja ylittyi onneksi ja toimittaja sai potkut. Mutta ainoastaan koska siitä nousi metakka.

Vierailija
294/872 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko noita rikossyytteitä saa nostella ennen kuin siitä tulee rikos?

Vierailija
295/872 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valavuori täyttää tänä vuonna 45 vuotta. Eikö hän voisi jo tuossa iässä aikuistua ja lopettaa lapsellisen riitelyn?

Vierailija
296/872 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, saako nauraa? Monta sivua kahden täysin mitättömän julkkiksen sanasodan puintia. Valtakunnassa kaikki hyvin jos murheet on tuolla tasolla.

Vierailija
297/872 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valavuori täyttää tänä vuonna 45 vuotta. Eikö hän voisi jo tuossa iässä aikuistua ja lopettaa lapsellisen riitelyn?

Naurahdin. Kyse Valavuoresta.

Vierailija
298/872 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida kouluun ja sassiin!!!

Vierailija
299/872 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako joku vielä sen Susan aupairit Australiassa ohjelmasta? Yllätys yllätys hänkin oli Lappeenrannasta ja päässyt suureen maailmaan :D

Vierailija
300/872 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sillä ole joku syndrooma? Se estänee henkistä kehitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä