Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli just ero

Vierailija
27.04.2023 |

Kelpaako tämmöinen mies enää naisille?

40v
170cm
Ihan ok näköinen
Ei lapsia.
Kokkaan (olen ylpeä siitä taidosta)
Siivoan.
Rakastan kissoja
Ammatti juristi (käräjätuomari)
Edellisen naisen kanssa olin 20v yhdessä.

En tosin tiedä kannattaako täällä kysellä😊

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei lapsia halua, niin ei se seksikään ole niin tärkeää. Ja vaikuttaa muutenkin aika pinnalliselta, jos viikko erilleen muuton jälkeen lähtee jo kartoittamaan mahdollisuuksia, vaikka omien sanojen mukaan ei nyt ainakaan puoleen vuoteen voi tehdä mitään.

Vierailija
22/28 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristi

L O L 🤣🤣🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä kysellä kelpaako. Toisille kelpaa, toisille ei. Kaikille ei voi ikinä kelvatakaan. Olemmehan erilaisia jokainen.

Harvempi meistä nyt varmaan kaikkien kanssa haluaakaan olla? 

Toki nämä kyselyt on sinänsä aika turhia. Listataan satunnaien määrä muuttujia ja aletaan kysellä, vaikka lopulta kaikki riippuu niistä tuhannesta muusta asiasta, joita on vaikea kuivalla. 

Kuitenkin itse oletan, etta kelpaaminen on enemmän sitä, miten hyvät mahdollisuudet uusi kumppani on löytää - eikä se tarkoita, että pitäisi kelvata kaikille. 

Vierailija
24/28 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kelpaisi? Olettaen, että olet ihan mukava, etkä mikään ku*ipää.

Vierailija
25/28 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap- tuliko teille ero sen takia, että vaimosi halusi lapsia, mutta sinä et?

Vierailija
26/28 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kelpaat, mutta aika monen asiakkaan kokemuksia seuranneena (psykologian puolelta) varo hyväksikäyttäviä naisia! Erityisesti elämänkriisi, eli ero, jota käyt läpi, vähentää kognitiivista kapasiteettia ja silloin tunnepuoleen on helppo iskeä.

Mikäli etsit esimerkiksi Tinderin kautta kumppania, monet naiset osaavat käyttää tunnemaailman keinoja saadakseen sinut kiinnostumaan itsestään, mutta todellinen motiivi voi olla rahasi tai statuksesi.

Menestystä etsintään.

"Contra hominem iustum prave contendere noli: semper enim deus iniustas ulciscitur iras."

Heh heh. Tämän kun näkisi. 

En ole ap, mutta speksit muuten sopii. Eli olen vähän pidempi, minulla on isot lapset, pari vuotta vanhempi ja joo, en harrasta kissoja. Koulutus samaa tasoa, kokkaan, en polta ja olen lähes raitis (eli ne perinteiset ruokajuomat silloin tällöin). 

Matcheja ei tule Tinderissä eli odottelen milloin ne nuoret naiset alkavat vietellä. 

Vierailija
27/28 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi erositte? Itsekin erosin vähän aikaa sitten. Mies lähti.

Ei se mies ilman syytä varmaan lähtenyt?

Niin, kyllä sillä varmaan syitä oli, ei vaivautunut mulle kertomaan. Ilmoitti laittaneensa eron vireille ja häipyi kodistamme. Vähän ajan kuluttua sain tietää, että hänellä on uusi, reilusti nuorempi nainen.

Onnea heille, minä pääsin m..kusta eroon.

Vierailija
28/28 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi erositte? Itsekin erosin vähän aikaa sitten. Mies lähti.

No. Seksiä ei oikein ole ollut viiteen vuoteen. Siitä on nyt tapeltu tasaiseen tahtiin. Minä siis haluan, hän ei.

Lisäksi ketutti se, että vaimolla ei ollut ammattia tai rahaa ja minä maksoin kaiken ja silti minun tarpeitani ei huomioitu.

Ap

vierität kaiken syyn omasta pahasta olosta entisen vaimon syyksi. mietitkö koskaan miksi se seksi ei enää vaimokkeellesi maistunut. Jokuhan syy siihenkin oli Piditkö aina huolen, että myös puolisosi nauttii ja on myös saavana osapuolena ? Tämä sinun eron syysi on malliesimerkki siitä, että mies ei ymmärrä omaa osuuttaan ja tulee taatusti toistamaan omat virheensä seuraavassakin suhteessa.

Nainen ei ole maksettavissa oleva kodinkone, jonka ainoa tehtävä on miellyttää miestä, kun mies maksaa, joten kasva poika aikuiseksi ja mieti omaa osuuttasi eroon ja sen jälkeen kun ymmärrät omat puutteesi voit jopa onnistua seuraavassa suhteessasi.