Minna Haapkylä tuomittiin myymälävarkaudesta
Kommentit (1873)
tuli vähän kalliiksi eväät. Toivottavasti ei itsepalvelukassoja poisteta kokonaan, ne on oikeasti näppäriä kun käy pikaisesti kaupassa hakemassa jotakin eikä tarvi jumittaa jonkun takana kassahihnalla..ja ihan kaiken kyllä maksanut ostoksistani :)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tämä uutinen ei yllätä ollenkaan. Olen töiden kautta törmännyt muutamia kertoja Haapkylän enkä ylläty enää mistään.
Kuten?
Itse olen Minnan kanssa työskennellyt ja voin sanoa, että tuo käytös ei ole Minnaa. Jotain on tapahtunut, on sairastunut jollain tavalla, luulen.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele että itsepalvelukassat jo poistettiin Ruotsissa. Tilaisuus tekee varkaan.
Siitä jää aina kiinni, ennemmin tai myöhemmin. Se on varmaa. Sama pätee yli-/alinopeutta ajaviin.
Vierailija kirjoitti:
Typerällä selittelyllä vain tekee itsestään pellen! Reilusti olis sanonut, että tuli mokattua ja case closed.
Totta. Kutsutaan kriisiviestintä-älyksi. Jos tyri, niin myöntää reilusti. Selittely vain pahentaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se kleptomania katso sitä, että onko rikas vai köyhä.
Kleptot ei yleensä varastele ruokaa. Eiköhän tuo ollut ihan vaan ahneutta.
Kyllä niille kelpaa mikä vaan. Keski- ja eläkeikäisissä naisissa on eniten kleptomaaneja.
mutta tunnusomaista on kyllä kleptomaniassa se, että ei voida vastustaa varastamisimpulssia jonkun hyödyttömän tavaran suhteen. Tämä keissi on aivan liian laskelmoidun oloinen - varasti ihan vaan taloudellisen hyödyn saamiseksi. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai näyttelijöillä kummoinen palkka ole..
Seiskan mukaan vuonna 2021 tulot oli 65000€, kyllä sillä rahalla saa ruuat ostettua.
Olisko menoja enemmän kuin tuloja, kuten monella nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tämä uutinen ei yllätä ollenkaan. Olen töiden kautta törmännyt muutamia kertoja Haapkylän enkä ylläty enää mistään.
Kuten?
Itse olen Minnan kanssa työskennellyt ja voin sanoa, että tuo käytös ei ole Minnaa. Jotain on tapahtunut, on sairastunut jollain tavalla, luulen.
Stressi voi tuoda maniat esille. Mikä on henkilöä, ja mikä ei ole? Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kaikkea varastelevat, eivätkä tarpeeseen, vaan halusta varastaa.
Yleensä jotain turhaa, ei lohta.
Ostakoon halvimpia kalapuikkoja jos on elänyt niin yli varojensa että loheen ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Yritti pölliä ruokaa itsepalvelukassalla. Vuositulot 65000 euroa.
https://www.seiska.fi/Rikos/Tahtinayttelija-Minna-Haapkyla-napisti-ruok…
Tuskin on ensimmäinen kerta? Nyt vain sattui jäämään kiinni tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tää muikki ihan täysillä käy. Ilmestyy lapsensa luokkaan ja ilmoittaa opettajalle, ettei kestä arkea, lähetään tästä nyt poikien kanssa ex tempore ulkomaanmatkalle kesken koulupäivän. Ah kuinka boheemia taiteilijaelämää. 🙄
Vaikuttaa, että Minnan perheessä muitakin erikoisia tapauksia. En siis puhu lapsista.
Olin joskus vuosia sitten eräässä työpaikassa, jossa oli Minnan lähisukulainen töissä ja joka ikisellä kahvitauolla, kun oli uutta porukkaa mukana hän muisti mainita, että Minna Haapkylä on muuten hänen -piip- (lähisukulaisensa). :D
Todella ylimielisen oloinen tyyppi muutenkin.
https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/5111132
"Saman tason keskustelua on näyttelijä Minna Haapkylän kommentti eräässä haastattelussa. Hän on sanonut ettei hän tiedä yhtään ihmistä, joka ei laittaisi hedelmien punnituksen jälkeen paria ylimääräistä appelsiinia pussiin. Samaan hengenvetoon toisaalla sanotaan, että on aivan oikein jäädä sairauslomalle, jos työnantaja vituttaa."
Originaalia haastattelua ei löydy enää mistään, yritin kyllä löytää, mutta tuossa jutussa viitataan asiaan.
Tämä lainaus suht tuoreesta artikellista täsmää henkilön elämänasenteeseen:
"Pari isäni opetusta olen siirtänyt pojilleni. Sen, että periaatteet pidetään sekä sen, että pieni huijaaminen ei haittaa..."
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009223535.html
Vierailija kirjoitti:
Noi itsepalvelukassat.. Tilaisuus tekee varkaan.
Kuinka moni on aikaisemminkaan palannut kauppaan takaisin kun on saanut sixpacin kaljaa yhden tölkin hinnalla? Lukulaite kun näppää helposti yhdestä tölkistä koodin kassan huomaamatta, tämä esimerkkinä.
Pienissä kaupoissa ei ole edes vartiaa tai myyjää noita valvomassa.
Ei kai itsepalvelukassoilta voi ostaa alkoholia eikä tupakkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niille kelpaa mikä vaan. Keski- ja eläkeikäisissä naisissa on eniten kleptomaaneja.
mutta tunnusomaista on kyllä kleptomaniassa se, että ei voida vastustaa varastamisimpulssia jonkun hyödyttömän tavaran suhteen. Tämä keissi on aivan liian laskelmoidun oloinen - varasti ihan vaan taloudellisen hyödyn saamiseksi. Hyi!
Ei kleptomaanikon suurin motiivi ole taloudellinen hyöty.
Vaihtoi lohifileeseen halvemman hintalapun, eli teki lievän petoksen. Ja kehtaa puhua, että kaikki johtui paniikkikohtauksesta. Jäi kiinni ja yritti paeta. Rikkoi kiinniottotiloissa toisten omaisuutta. Kerta kaikkiaan epärehellinen. Eihän tuossa ole kyse muusta kuin rikollisuudesta. Miksi hän keksii jotain paniikkikohtaushöpinää. Ei kai se hintalapun vaihto ole paniikkikohtaus, vaan rikollista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten?
Itse olen Minnan kanssa työskennellyt ja voin sanoa, että tuo käytös ei ole Minnaa. Jotain on tapahtunut, on sairastunut jollain tavalla, luulen.Stressi voi tuoda maniat esille. Mikä on henkilöä, ja mikä ei ole? Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita.
-eri
Tulee mieleen se Roope Salmisen äiti.
Autismia tai ADHD: ä..... liikaa lääkkeitä otettu, nääs
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoi lohifileeseen halvemman hintalapun, eli teki lievän petoksen. Ja kehtaa puhua, että kaikki johtui paniikkikohtauksesta. Jäi kiinni ja yritti paeta. Rikkoi kiinniottotiloissa toisten omaisuutta. Kerta kaikkiaan epärehellinen. Eihän tuossa ole kyse muusta kuin rikollisuudesta. Miksi hän keksii jotain paniikkikohtaushöpinää. Ei kai se hintalapun vaihto ole paniikkikohtaus, vaan rikollista toimintaa.
Ihminen oikeassa paniikkikohtauksessa kiiruhtaisi ulos sieltä kaupasta mahdollisimman nopeasti ja jättäisi ostokset sinne. Ei todellakaan jäisi vaihtelemaan mitään hintalappuja. Törkeää sekä varkaus mutta myös selitys!
Erikoinen tosiaan tuo hedelmienpunnitsemiskommentti jos on Haapkylän suusta?
Omassa piirissä i en tiedä ketään, joka non tekisi, varkaus, mikä varkaus.
Toisulla ihmisillä näköjään tuo rehellisyys on venyvää ja sitä oikeutetaan sillä, että kaikki muutkin niin tekevät. Vai tekevätkö?
No niin, nyt on tilanteessa jo "sana sanaa vastaan" ja "paniikkihäiriö" ja tutkitaan, onko Minnan oikeuksia rikottu. Vartijan syytähän tämä tietysti oli, mikä lie ulkomaan pelle Minnan kiusana :D
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/a0abd45c-4d42-412b-8b44-ae67643…
Ei ole mikään ihne että saa paniikkikohtauksen kun jää kiinni. Julkisuuden henkilölle etenkin iso mainehaitta.
Kävisi kuvauttanassa aivonsa, ettei mikään muu kohtaus olisi ollut.