Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minna Haapkylä tuomittiin myymälävarkaudesta

Vierailija
27.04.2023 |

Mitä ihmettä, lähde Seiska. En osaa linkittää.

Kommentit (1873)

Vierailija
861/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman kerran ollut siinä tilanteessa, että kaupassa on tullut huono olo ja pyörryttää. Tosi kiva lukea näitä teidän kommenttejanne.

Mutta et silti varastanut varmaan mitään?

No en ole varastanut en. Mutta voin kuvitella, miten myös yrittäisin suoriutua äkkiä kassalta ja sössisin siinä. Hiukkasen horjuvana ja naamaltani valkoisena kuin lakana olisin varmasti kiinnostava kaikkien mielestä.

Minna yritti lohihuijauksen lisäksi varastaa 60 eurolla tavaraa siinä ns. paniikkikohtauksessa.

Vierailija
862/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rangaistusmääräyksestä selviää, että kiinnioton jälkeen Haapkylä siirrettiin Prisman kiinniottotilaan odottamaan poliisin saapumista. Tilassa hän oli vetänyt poliisin tietojen mukaan ryöstöpainiketta kaksi kertaa. Tämän jälkeen hän oli repäissyt ryöstöpainikkeen irti seinästä."

Mikä toi ryöstöpainike on? Mistä Minna tiesi mikä se on (mä en ainakaan tiedä)? Kutsuttiinko sillä poliisi vai mitä? Miski se piti repiä hajalle?

Minna oli niin loukkaantunut, kun alhainen vartija kehtaa ottaa hänet kiinni epäiltynä varkaudesta.

Aiemmalle vastaukseksi, että ryöstöpainike on sellainen jota painamalla yhdistetään suoraan hätäkeskukseen ja sitä kautta poliisille.

Eli siis Minna halusi estää poliisien tulon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tuolla kysyi, eikö muilla muka koskaan ole tuotteen hintalappu irronnut ja tarttunut toiseen tuotteeseen.

On kyllä, mutta ei se ole koskaan osunut sen toisen tuotteen hintalapun päälle peittäen se täydellisesti.

Ja missä on sanottu että näin on ollut?

"Haapkylä otti Prismasta lohifileen ja liimasi sen viivakoodin päälle edullisemman myyntitarran. Sitten näyttelijä maksoi lohifileen skannaamalla kassalla väärän viivakoodin. Tällä tavalla lohesta tuli 30,17 euroa todellista halvempi."   

Eiköhän se ole ihan kameroista sitten tarkistettu. 

https://www.is.fi/viihde/art-2000009547621.html

Vierailija
864/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti löytyy tällekin puolustelijoita kun tekijä on nainen, lepakko ja viihdejulkkis.

Missä muute palsta u  l  i   on nyt kun ei näy puolustelemmassa? Ai niin, eihän  u l  i puolusta kuin miehiä, kuten Axl Smithiä. 

Vierailija
865/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriö on nimitys diagnoosille ja se oireilee paniikkikohtauksina. Minnakin tietäisi tämän, jos sairaus olisi tutumpi.

Itse olen sairastanut paniikkihäiriötä yli 30 vuotta. Kertaakaan ei ole tullut mieleen liimailla tarroja loheen. Sen sijaan tuli mieleen mennä psykiatrille ja terapeutille sekä hankkia lääkkeet.

Vierailija
866/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

luki vielä että tilanne sislsi riehuntaa? Mitähän sekin tarkoittaa? Alkoiko heittäytyä hankalaksi?

Missä Avarn kun sitä eniten tarvittais!

Varmaan kyttäämässä viattomia ja rehellisiä ostoksilla kävijöitä. Itsekin olen saanut usein vartijan perään vaikka olen rehellinen ihminen enkä ole ikinä varastanut mitään.

Vierailija
867/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman kerran ollut siinä tilanteessa, että kaupassa on tullut huono olo ja pyörryttää. Tosi kiva lukea näitä teidän kommenttejanne.

Miksi luet, jos siitäkin tulee huono olo?

Vierailija
868/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhän itsekin ottaa palvelutiskiltä vaikkapa eurolla kermaperunoita sekä kolmenkympin tuore lohifile ja sitten vaihtaa se kermaperunoiden euron hintalappu siihen lohen hintalapun päälle. Sitten vain jättäis ne kermaperunat johonkin random hyllylle "unohduksena". Hmm. Säästäis kivasti. Jos jää kiinni, niin vois sanoa että hirveä paniikkikohtaus enkä tiedä mitä ostin ja mitä olin tekemässä. Lisäksi vois alkaa syyttää vartijoita ja kauppaa, kun oikeuksiani rikottiin törkeästi ottamalla minut kiinni.

Vierailija
869/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna on varmaan Sanna-fani kun luulee, että sen kun ottaa vaan, niin kyllä kansa maksaa. Ehkä se oli vaan laina joka oli tarkoitus maksaa takas sit ku menee hyvin.

Huono.

Vierailija
870/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen useammankin kerran ollut siinä tilanteessa. En silti ole ikinä varastanut mitään.

Vierailija
871/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa onko Kokoomuksen kannattaja? Vie köyhiltä, mutta älä rikkaana itse maksa mistään?

Vierailija
872/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein nolompaa kuin rattijuoppous.

Vierailija
873/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo selittely ei kyllä auta yhtää maineen pelastamisessa.

Eiköhän jo joku luottotoimittaja ole tilattu tekemään juttua, jossa vuodatetaan sielun syvimmistä sopukoista jotain koskettavaa ja kiinnostavaa tarinaa. Kriisi on opettanut, stressi painanut, yllättävä diagnoosi saatu, julkisuus näyttänyt karvansa, yleisö väärinymmärtänyt, elämä koulinut, asiat selkeytyneet, rakkaus vahvistunut, uskallus lisääntynyt, läheiset tukeneet, armollisuus itseä kohtaan lujittunut jne jne. Kylkeen lohireseptiä, tulevaisuudensuunnitelmia ja muutama kaunis kuva.

Vierailija
874/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sannuli vieläkään maksanut kansan piikkiin tilattuja ruokia? Ei ole uutinen siitä sattunut silmään.

On maksanut, siitä on kerrottu jo monesti.

Vierailija
875/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa onko Kokoomuksen kannattaja? Vie köyhiltä, mutta älä rikkaana itse maksa mistään?

Eiköhän vihervasemmistolaisuus ole todennäköisempi suuntaus.

Vierailija
876/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sannuli vieläkään maksanut kansan piikkiin tilattuja ruokia? Ei ole uutinen siitä sattunut silmään.

On maksanut, siitä on kerrottu jo monesti.

Oli varmaan ihan Iltalehden toimittajan ansiota, että ne aamiaiset tuli maksettua. Muuten olisivat jääneet maksamatta.

Vierailija
877/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää menossa Sanna kiiskimäiseen touhuun.

Vierailija
878/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni mielenkiinto häneen noin niinkuin näyttelijänä. Tulee jatkossa muistetuksi riehuvana myymälävarkaana. Hukkaan menneet opinnot tuottajana ja Jörn Donnerin seuraajana. Säälittävä harmillinen juttu. Tuli lohi kalliiksi.

En ihmettelisi, jos asia painettaisiin noissa piireissä villaisella. Piirit ovat pienet ja nykyään kuuluu suvaita melkein kaikkea.

Vierailija
879/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkikohtaukset ovat toki yksilöllisiä, mutta itse lähden kaupasta, jos kohtaus iskee. En todellakaan jää liimailemaan vääriä hintoja jne.

Vierailija
880/1873 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jope Ruonansuu olisi jäänyt kiinni näpistyksestä, hän olisi voinut ottaa automyyjä Seppo Kalevin hahmon pykälään ja puhunut vartijat ja poliisit ympäri ämpäri täysin sekaisin ja kutsunut Päälykäisenkin paikalle.

Antaa Jopen levätä rauhassa, hän ei liity millään tavalla tähän.