Työterveyslääkäri haluaa että aloitan masennuslääkkeet
Pomo halusi, että menen työterveyden kun kuuli henkilökohtaisia asioitani. Suostuin menemään ja se oli ilmeisesti virhe, koska työterveydestä määrättiin masennuslääkkeitä, vaikka sanoin etten tarvitse. Voiko olla jotain seurauksia jos kieltäydyn lääkkeistä tai työterveyskäynneistä?
Kommentit (26)
Me ei saada tänne ikinä oikeaa terveydenhuoltoa jos ihmiset jatkaa näiden laiskureiden tuputtamien masennuslääkkeiden syöntiä. Äläkä anna kenenkään manipuloida sinua suostumaan diagnooseihin mitkä ei pidä paikkaansa. Sinä tiedät miltä sinusta tuntuu, ei lääkäri.
Stana, kaikkeen pieni pilleri muka auttaa. Maailma täyttä sontaa, vaikka muuta uskottelevat naurussasuin. Ei yhteiskunta korjaannu sillä että sopeutumattomat huumataan lääkkeillä. Ahhd, masennus ja monet muut, miksi ne on.
Seuraukset kun kestät niin kaikki menee hyvin. Muista ettei sulle tarvitse antaa mitään muuta apua osoittaessasi hoitokielteisyytesi.
Olin pitkään masiksessa ja söin kaikkia markkinoilla olevia pillereitä vuosien saatossa. Uusimpia en ole testannut, koska pomppasin takaisin terveiden pariin.
Ei niitä pillereitä pelätä tarvitse. Varsinkin ne ekat, miedommat ssri:t auttaa suurinta osaa. Sen sanottuani, ei uupumusta yksin pillerit ratkaise, juurisyille on tehtävä jotain. Liikunta oikeasti auttaa, jos vielä on jaksamista lähteä pihalle.
Lääkemääräys on apteekille, ei sinulle. Määräyksellä apteekki myy lääkkeitä sinulle. Kukaan ei ota vastuuta lääkkeiden syömisestä, eli jos syöt, vastaat itse seurauksista.
Mikäli puntaroit kannattaako syödä vai ei, niin etsi luotettavaa tietoa esimerkiksi kirjasta Psykiatria. Masennukseen lääkitys auttaa kutakuinkin yhtä hyvin kuin lumelääkitys. Löytyy myös Fimean sivuilta esimerkiksi Brintellixin osalta. Pitää hoitaa 7 potilasta, jotta 1 saa hoitovasteen verrattuna lumeeseen.
Ilman lääkitystä pärjää myös. Tällöin keskity siihen, että pääset objektipositiosta tarkkailijapositioon.
Mä kieltäydyin. kävin työterveydessä kun piti saada b lausunto kelaan. kerroin, että en aio syödä.