Minkälaisesta panemisesta saatte miehet nautintoa?
Mulla on ollut onnea, että pitkissä parisuhteissani miehet ovat osanneet/nauttineet hitaasta sekä dynaamiikaltaan vaihtelevasta panemisesta. Nyt kuitenkin taas sinkkuna kun olen tapaillut muutamaa uutta miestä on heidän panemisensa ollut vain tosi nopeaa "rynttäämistä". Itse en saa sellaisesta menosta juuri mitään nautintoa. Siis vain että on vain sitä. Hiukan epätoivoinen olo nyt koko asian suhteen kun muuten noista miehistä olen pitänyt. Onko näin, että jotkut tai jopa useimmat miehet nauttii vain nopeasta panemisesta? Ettei hidas tunnu hyvältä vai pitääkö nämä vain "opettaa" monipuolisempaan menoon?
Kommentit (34)
Häpeilemättömän rivosta perseseksistä nautin eniten. Siis niin että nainenkin aivan häpeilemättä siitä nauttii ja näyttää sen
Rouva lattialla kontillaan tai pylly pystyssä. Siitä jalkojen varassa pilluun tai perseeseen tai molempiin. Mahdollisesti vielä tukasta kiinni ja lasti suuhun, varsinkin jos on käynyt hiljattain vieraissa (luvan kanssa).
Vierailija kirjoitti:
Joo mieshän saa just miten itse haluaa. Toista se n naisella.
Et ilmeisesti ole sitten saanut koskaan suuta auki, jos mies on saanut mellastaa miten lystää. Tai sitten olet seurustellut vain itsekkäiden mulkkujen kanssa. Joko tai. Elämä on valintoja, jossa itse tehdään valinnat ja itse päätetään mitä tehdään. Peiliinkatsomisen paikka, jos mättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne on hakeneet vaan nopeaa kassien tyhjennystä. Normaalia sekin on.
Ei ole ollut lainkaan tuosta kyse. Sen tiedän. ap
Ehkä niillä on ollut samanlainen nainen aikaisemmin kuin minulla on. Jos vaikka 10 vuotta seksi on samaa kuin meillä niin en yhtään ihmettele ryntäilyä. Tuntuu, että seksille on aikaa ehkä varttitunti ja mielellään vähemmänkin. Seksi alkaa siitä, että nainen ilmoittaa tarjolla olevan pikaiset erinäisistä syistä. Sänkyyn ja liukuvoidetta. Suoraan asiaan ilman mitään esileikkejä. Hetken kuluttua nainen käskee panemaan kovempaa ja jos keskeytän tulee kyselyä miksi lopetin.
Miettinyt, että mistä tämä johtuu, onko kyse siitä ettei hän oikeasti haluaisi seksiä kanssani ja kiirehtii, jotta seksi loppuisi.
Tästä on ainakin itselle jäänyt takaraivoon kummittelemaan, että aina pitäisi tehdä hommat mahdollisimman nopeasti vaikka aikaa olisi reilusti.
Voin kuvitella, että jos sinkkuituisin niin menisi pitkä aika ennen kuin pääsisin asiasta eroon.
Vaihteleva mieluisinta. Jos pitää valita hitaan ja nopean välistä niin mieluummin hidas.
Vastaus kysymykseen, millaisesta panemisesta miehenä pidän. Itse pidän ainakin sellaisesta panemisesta missä nainen on oikeasti mukava ja nauttii kiimaisena. Siinä menee helposti fiilis jos huomaa, että nainen miettii kauppalistaa samalla. Silloin voi tulla halu vain nopeasti saada kassit tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymykseen, millaisesta panemisesta miehenä pidän. Itse pidän ainakin sellaisesta panemisesta missä nainen on oikeasti mukava ja nauttii kiimaisena. Siinä menee helposti fiilis jos huomaa, että nainen miettii kauppalistaa samalla. Silloin voi tulla halu vain nopeasti saada kassit tyhjäksi.
Älä siis ota vauvanaista!
Lähinnä ns.maksimisuoritusta mitä tulee ko.aktiin niin se onnistuu, itselläni ainakin, monesti parhaiten vain:
a j a t u k s e n v o i m a l l a.
Tämä aina siis, ilman mitään ns.fyysistä kontaktia ja edes oletettua stimulanssia (mm.oma tai toisen luoma masturbointi.tms ärsyke), puhdasta aivovoimaa kun käyttää vain!
Jokainenhan kyllä tietää sen, mikä on ihmisen seksikkäin ruumiinosa, miehet ja naiset mukaan laskien:
a i v o t.
Kokeile. (voit vaikka yllättää itse sen, itsesikin vielä..)
Riippuu tilanteesta. Jos ollaan vaikka keittiössä tai suihkussa, niin kyse on pikapanosta. Jos taas makkarissa, niin hitaammin.
Se riippuu myös fiiliksestä, jos ollaan valmiiksi kiihoittuneita niin että vaatteet revitään päältä niin paneminenkin on nopeaa. Hidasta etenemistä taas tietenkin seuraa hidas aloittelukin. Loppua kohden sitten kovempaa jos tilanne vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Kullia suoleen.
Niin se vain on ettei mikään voita perusteellista perseen rassausta.
Itsellä on sen verran iso, että väkisinkin hyvin rauhakseltaan alkuun. 10min tms yleensä menee, että paikat on tottuneet kunnolla naisella niin sitten voi ottaa kovemmin. Loppu tietty kovempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne on hakeneet vaan nopeaa kassien tyhjennystä. Normaalia sekin on.
Ei ole ollut lainkaan tuosta kyse. Sen tiedän. ap
Ehkä niillä on ollut samanlainen nainen aikaisemmin kuin minulla on. Jos vaikka 10 vuotta seksi on samaa kuin meillä niin en yhtään ihmettele ryntäilyä. Tuntuu, että seksille on aikaa ehkä varttitunti ja mielellään vähemmänkin. Seksi alkaa siitä, että nainen ilmoittaa tarjolla olevan pikaiset erinäisistä syistä. Sänkyyn ja liukuvoidetta. Suoraan asiaan ilman mitään esileikkejä. Hetken kuluttua nainen käskee panemaan kovempaa ja jos keskeytän tulee kyselyä miksi lopetin.
Miettinyt, että mistä tämä johtuu, onko kyse siitä ettei hän oikeasti haluaisi seksiä kanssani ja kiirehtii, jotta seksi loppuisi.
Tästä on ainakin itselle jäänyt takaraivoon kummittelemaan, että aina pitäisi tehdä hommat mahdollisimman nopeasti vaikka aikaa olisi reilusti.
Voin kuvitella, että jos sinkkuituisin niin menisi pitkä aika ennen kuin pääsisin asiasta eroon.
Meillä lähes täsmälleen sama paitsi ettei se nainen puhu sängyssä mitään muuta kuin "ei sinne nyt" tästä johtuen nykyään ei oikein edes onnistu orgasmin pidättely vaikka yrittäisin. Suhteen alkuaikoina tunnin panot eivät olleet mikään ongelma. Nyt vuosien pikaseksi on tehnyt minusta minuuttimunan
Jospa ap kokeilet ihan puhumista? Yhdellä lauseella olisit saanut juuri sen tyylistä seksiä kuin mieluiten haluat.