Miten tässä voi tyttöystävää saada, kun ei tinderissä tule edes matcheja? Tuntuu täysin toivottomalta...Vanhemmatkin kyselevät että milloin oikein aion "vakiintua" ja etsiä jonkun naisen...
Ikää jo 37, mutta deittirintamalla on hiljaista kuin huopatassutehtaalla...Miten tämä voi olla näin vaikeaa?
Vanhemmille en enää tiedä mitä sanoisin :(
Kohtalotovereita?
Kommentit (67)
Parempi vaan kun tyydytät himosi maksullisiin. Ei kannata pilata elämäänsä sillä, että ottaa akan kotiin nalkuttamaan.
Esim. USA:ssa puoliso löytyy usein ihan vain kun arkisissa tilanteissa, metrossa, junassa, baarissa jopa ulkona kävellessä. Meillä varmaan pitää olla humalassa, että uskaltaa kysyä toiselta, että oletko varattu, haluatko lähteä kahville kanssani, tai vastaavaa.
Ennen oli lavatansseja, joissa tuleva puoliso tuli pokkaamaan tanssimaan ja monet avioliitot syntyivät siellä. Tehtiin sitten treffit seuraaviin tansseihin jne.
Siinä vanhassa menetelmässä näkee heti miten lihava tai pitkä se tuleva kumppani on, eikä tarvitse arvuutella Tinderin kuvista painoa.
Tietenkin moni sanoo ei kiitos, mutta uudestaan vain kysymään.
Tinder on ansa molemmille sukupuolille. Naiset eivät kohtaa siellä miehiä jotka ovat tosissaan, koska nostavat näennäisen suosion vuoksi rimaa aivan liian ylös. Eivätkä siis mätsää niitä miehiä, jotka ovat tosissaan. Miehet vastaavasti eivät saa mätsejä tai saavat niitä vain sellasilta naisilta joista eivät ole vakavasti kiinnostuneita.
Ihan ok pelkkään seksiin naisille ja niille miehille joilla on ulkonäköä tai rima matalalla seksiin.
Heitä nyt ne vanhempien mielipiteet omasta elämästäsi ensi töiksesi roskikseen. Ei täällä mitään pariutumispakkoa ole. Terveisin 55v. sinkku.
Toisekseen, heitä se Tinderi sivuun ja lähde jonnekin. Sieltä löydät kaltaistasi seuraa, missä itse viihdyt. Jos et siis tykkää koirista, älä lähde bongaamaan seuraa koirapuistosta tai koiranäyttelystä. Jos et tykkää bilettäjistä, älä hae seuraa bilepaikoista. Jne.
Enin osa roikkuu jossain ravintoloissa seuraa hakemassa ja sitten ruikutetaan, kun on pariuduttu jonkun bilehileen kanssa, joka haluaa räkäkännit joka viikonloppu ja itsellä on unelmana katsoa nyyhkyleffoja kotisohvalla kylki kylkeä vasten.
Kannattaa siis miettiä, millaista elämää haluaa viettää sitten, kun on suhteessa jonkun kanssa, ja hakeutua sinne, missä sellaiset ihmiset yleensä käyvät aikaansa viettämässä.
Vierailija kirjoitti:
Parempi vaan kun tyydytät himosi maksullisiin. Ei kannata pilata elämäänsä sillä, että ottaa akan kotiin nalkuttamaan.
Tuolla asenteella kannatta unohtaa naiset kokonaan.
Mene mukaan pariin sellaiseen yhdistykseen talkoilemaan, jossa lähinnä on naisia. Jotta tutustut, niin on helpompi kun tulet tutuksi jotain kautta toistuvissa tilanteissa. En usko, että baarihomma kohdallasi toimii.
Vierailija kirjoitti:
Esim. USA:ssa puoliso löytyy usein ihan vain kun arkisissa tilanteissa, metrossa, junassa, baarissa jopa ulkona kävellessä. Meillä varmaan pitää olla humalassa, että uskaltaa kysyä toiselta, että oletko varattu, haluatko lähteä kahville kanssani, tai vastaavaa.
Ennen oli lavatansseja, joissa tuleva puoliso tuli pokkaamaan tanssimaan ja monet avioliitot syntyivät siellä. Tehtiin sitten treffit seuraaviin tansseihin jne.
Siinä vanhassa menetelmässä näkee heti miten lihava tai pitkä se tuleva kumppani on, eikä tarvitse arvuutella Tinderin kuvista painoa.
Tietenkin moni sanoo ei kiitos, mutta uudestaan vain kysymään.
Ysäril oli tämmöst meininkii viimeks USAs mainstreamis.
Budjaan tääl USAs ja fakta on se et moni asia Suomes tulee tosiasiallisesti jälkijunas USAan nähden ~5 vuoden aikajänteellä.
Toki jos osaat harjoittaa perustavanlaatusen tighttii Gamee ni saat pullattuu muijii vaik hautajaisseremoniast. Mut se on myös tääl USAs ennemminkin poikkeus kuin sääntö. Muussa tapauksessa salille, parturiin ja Tinderi tulille -- baarit alkaa olla no-go zoneja jos et omaa Gamee ihan jo #metoo meininkien myötä.
Tuntuu että varsinkin miehet odottavat että Tinderistä sen naisen löytää ja kun ei tärppää, petytään raskaasti.
Suosittelen samaa kuin moni muu: menoa sinne, missä ihmiset, varsinkin naiset liikkuvat. Voi olla ihan joku ravintola, kesällä on tapahtumia, messuja, festareita jne.
Ihminen livenä on ihan eri kuin kuvien katselu ja plaraaminen.
Onnea matkaan!
Itse vihaan kännipaikkoja, enkä olisi miehen kanssa, joka vetää lärvejä. Ehkä juhannuksena saisi olla pikkuhuppelissa. Korkeintaan. Mutta silloinkaan ei missään ravintolassa, vaan joku ranta kokkoineen olisi kivampi paikka juhannuksen viettoon. En myöskään ole kauhean innokas tanssija. Siellä rannalla, yöttömässä yössä ehkä tanssisin minäkin jollain rantakalliolla.
Mitä siis tämmöinen likka jossain yökerhossa tekisi...? Jos tykkäisit esim. minulaisestani, niin minulaistani olisi ihan turha etsiä sellaisista paikoista, missä viina virtaa ja jalat kompuroi toisiinsa.
Mieti, millainen olisi sinun seurustelusuhteesi tai avioliittosi. Mitä tekisitte, missä viihtyisitte. Sellaisesta se kumppani todennäköisemmin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Menet harrastuksiin, baariin, opiskelemaan ja töihin.
Puhut ihmisille.
37v setämies jossain opiskelijabileissä😂lentää pihalle ennen kuin edes ehtii avaamana suutaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet harrastuksiin, baariin, opiskelemaan ja töihin.
Puhut ihmisille.
37v setämies jossain opiskelijabileissä😂lentää pihalle ennen kuin edes ehtii avaamana suutaan
Ei lennä, jos on Mäkynen tai joku muu julkisuuden henkilö. Lentää suoraan pesään, mutten tarkoittanut kotipesää ;D
Unohda Tinder, ap, ja mene OK Cupidiin. Itse olen 50v tavis, enkä kovin aktiivinen enää deittirintamalla, mutta silti mulla on noin 1500 mätsiä OKC:ssä. Toki suurin osa ulkomaalaisia, mutta on siellä suomalaisiakin.
Mulla on kyllä aina ollut kysyntää, niin kotimaassa kuin ulkomailla, käytännössä aina on ollut tyttöystäv(i)ä ja naimisissakin olen ollut ja lapsia tehnyt, eli emme ehkä ihan samassa veneessä ole, mutta molempia kokeilleena OKC on paljon Tinderiä parempi, jos olet tosimielellä liikenteessä.
Tinder on pokailuun harvoille ja valituille, OKC parisuhteen hakijoille.
Ei siihen mitään tinderiä tarvita. Pyydä kahville ensimmäistä kivan näköistä tyttöä.
hakeudu kristilliseen yhteyteen siellä varttuu aika monta näpeen oloista neitoa joista joku voi olla ihan vielä ehtaakin.
Vierailija kirjoitti:
Unohda Tinder, ap, ja mene OK Cupidiin. Itse olen 50v tavis, enkä kovin aktiivinen enää deittirintamalla, mutta silti mulla on noin 1500 mätsiä OKC:ssä. Toki suurin osa ulkomaalaisia, mutta on siellä suomalaisiakin.
Mulla on kyllä aina ollut kysyntää, niin kotimaassa kuin ulkomailla, käytännössä aina on ollut tyttöystäv(i)ä ja naimisissakin olen ollut ja lapsia tehnyt, eli emme ehkä ihan samassa veneessä ole, mutta molempia kokeilleena OKC on paljon Tinderiä parempi, jos olet tosimielellä liikenteessä.
Unohda nämä kaikenmaailman happypancakedit ja ocukdipit.
Noissa on Suomen spekseillä arviolta 3 aktiivista käyttäjää.
Tinder on synonyymi deittipalvelulle -- get over it ja lataa Tinder.
Vierailija kirjoitti:
Moni löytää puolison sitten kun lakkaa etsimästä , kulje avoimin mielin .
Paskin vinkki miehille. Näin käy vain kun on nätti ja nainen.
Pointti on tässä: komeus ei riitä somedeittiin, ja livenä habitus ja supliikki ei riitä. Tässä on hiukan unelmista tingittävä miehen näkökannasta. Yh-naisia on paljon tarjolla mutta tiedetään moniko poikamies sellaiseen kuvioon enää rohkenee lähteä. Ulkomaalaiset naiset eivät hyppää jokaisen suomi-sinkkumiehen syliin jos työpaikka ja kuviot on ok.
Harrastuspiireissä huomataan nopeasti jos tarkoitus on vain seuloa porukasta se sinkuin nainen ja alkaa liehitellä tätä. Tanssi on varsinkin sellainen, varatuista naisista tulee jopa liikaa riesaa jos on taidot kohdallaan.
Ehkä somen ryhmien sinkku tapahtumat ovat suorin tie sinkkujen tutustumiseen?
KILTTIYS kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda nämä kaikenmaailman happypancakedit ja ocukdipit.
Noissa on Suomen spekseillä arviolta 3 aktiivista käyttäjää.
Tinder on synonyymi deittipalvelulle -- get over it ja lataa Tinder.
No myönnetään, jos deittailu pitää rajoittaa Suomeen, niin ehkä sitten. Itse matkustelen mielelläni ja minulla on ollut naisystäviä monesta maasta (useimmat toki Suomesta), joten minulle OKC sopii. Ja kyllä siellä on Suomestakin yli 3 aktiivista käyttäjää... ainakin 5!
Vierailija kirjoitti:
Heitä nyt ne vanhempien mielipiteet omasta elämästäsi ensi töiksesi roskikseen. Ei täällä mitään pariutumispakkoa ole. Terveisin 55v. sinkku.
Toisekseen, heitä se Tinderi sivuun ja lähde jonnekin. Sieltä löydät kaltaistasi seuraa, missä itse viihdyt. Jos et siis tykkää koirista, älä lähde bongaamaan seuraa koirapuistosta tai koiranäyttelystä. Jos et tykkää bilettäjistä, älä hae seuraa bilepaikoista. Jne.
Enin osa roikkuu jossain ravintoloissa seuraa hakemassa ja sitten ruikutetaan, kun on pariuduttu jonkun bilehileen kanssa, joka haluaa räkäkännit joka viikonloppu ja itsellä on unelmana katsoa nyyhkyleffoja kotisohvalla kylki kylkeä vasten.
Kannattaa siis miettiä, millaista elämää haluaa viettää sitten, kun on suhteessa jonkun kanssa, ja hakeutua sinne, missä sellaiset ihmiset yleensä käyvät aikaansa viettämässä.
Mä tykkään käydä lenkillä. Viime kesänä kiersin saman lenkin aamuin illoin. Tulos nolla treffikutsua. Käyn myös salilla usein. Tulos nolla treffikutsua. En ole koira-, festari- tai baari-ihmisiä, joten tinder on ainoa toivoni. N39
Vie vaikka thaihierolasta joku tyttö kotiin näytille, niin ehkäpä äiti lopettaa painostamisen. Sanoo, että parempi olla yksin.
Jätä homma äitisi huoleksi. Hän kyllä löytää sinulle sopivan puolison. Älä sitten ala nirsoilemaan, kun ehdokkaita alkaa ilmestyä ovellesi.