Miten tässä voi tyttöystävää saada, kun ei tinderissä tule edes matcheja? Tuntuu täysin toivottomalta...Vanhemmatkin kyselevät että milloin oikein aion "vakiintua" ja etsiä jonkun naisen...
Ikää jo 37, mutta deittirintamalla on hiljaista kuin huopatassutehtaalla...Miten tämä voi olla näin vaikeaa?
Vanhemmille en enää tiedä mitä sanoisin :(
Kohtalotovereita?
Kommentit (67)
Kokeile sitä uskovaisten tinderiä. Siellä on tositarkoituksella olevat hakemassa puolisoa itselleen. Ei lihakimpaletta pariksi yöksi tms kuten tavisten tinderissä useimmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä me naiset ollaan. Ei olla tinderissä. Me ollaan kotona.
Baariin ei viitsi mennä, koska miehet lyö naisia, kun ne on kännissä. Minä en ainakaan mene, viime kerta riitti. En mene kyllä tinderiinkään, kun en halua yhden illan juttuja.
Miehet voisi kyllä kännätä pikkuisen vähemmän niin ei tarvitsisi naisia lyödä. Mulla särkee vieläkin pää, vaikka tapahtuneesta on jo useampi viikko.
Varaa thaimaan reissu tai filippiineille.
Siellä sellainen hoitajatyyppi niin työllistyy täällä ajan myötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä me naiset ollaan. Ei olla tinderissä. Me ollaan kotona.
Baariin ei viitsi mennä, koska miehet lyö naisia, kun ne on kännissä. Minä en ainakaan mene, viime kerta riitti. En mene kyllä tinderiinkään, kun en halua yhden illan juttuja.
Miehet voisi kyllä kännätä pikkuisen vähemmän niin ei tarvitsisi naisia lyödä. Mulla särkee vieläkin pää, vaikka tapahtuneesta on jo useampi viikko.
Yksikään mies ei edes pyydä anteeksi.
Miksi et kertoisi vanhemmillesi totuutta?
Ihan ensitöiksesi lopeta kilttiys.
Selaa Rational Malee sekä Neil Straussin The Gamee.
Käy salil, parturis, tankkaa isosti rasvaa, proteiinii, voikahvii.
Pukeudu Roadimies tyylisiin kledeihin kuten Stone Islandiin sekä Moncleriin.
Fiilaa olevasi itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies -- kuin Jasper Pääkkönen tai Damiano David.
Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
Vierailija kirjoitti:
Varaa thaimaan reissu tai filippiineille.
Siellä sellainen hoitajatyyppi niin työllistyy täällä ajan myötä
Pienituloinen ei saa tuotua. Sinne päähän jäädessä vastaat perheen menoista.
Mihin tervekätinen mies naista tarvitsee?
Jos et saa Tinderissä matcheja, se tarkoittaa sitä että ulkonäkösi ei ole riittävällä tasolla.
Ala siis panostamaan ulkonäköösi. Aloita voimaharjoittelu, laita ruokavalio kuntoon, käy parturissa ja hanki tyylikkäitä vaatteita.
Juu baariin vaan. Sieltä ne parhaat naiset löytää. Tinderin naiset on niin täynnä itseään ettei niille kelpaa muu kuin rikas julkkis.
Olet 37 ja etsit tyttöä. Siinä se ongelma.
Vasta 37,ite 58 ja vieläkin hakusessa,tosin 40:n jälkeen hiljeni olemattomiin että kannattaa vielä yrittää pari vuotta sen jälkeen lähes mahdotonta.
Kuka nainen ei haluaisi tuon ikäistä ensimmäiseen parisuhteeseen tekemään virheita jotka muut tekee 15-vuotiaana.
Siihen päälle 20+ vuoden aikana kerätty katkeruus ja viha naisia kohtaan...
KILTTIYS kirjoitti:
Ihan ensitöiksesi lopeta kilttiys.
Selaa Rational Malee sekä Neil Straussin The Gamee.
Käy salil, parturis, tankkaa isosti rasvaa, proteiinii, voikahvii.
Pukeudu Roadimies tyylisiin kledeihin kuten Stone Islandiin sekä Moncleriin.
Fiilaa olevasi itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies -- kuin Jasper Pääkkönen tai Damiano David.
Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
Eikö tämä voikahvi käynnistä tasaisen haisevan pieretyksen?
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009539350.html
Ei ihme ettet pääse treffeille koska naiset ei jousta kriteereistä. Olet vaan tavis eikä naiset halua tavista.
Olen antanut tinderille monta mahdollisuutta miehenä ja todennut, että se on todella huono parisuhteiden löytämiseen. Eikä ongelma ole minussa, sillä olen parisuhteita löytänyt vaivattomasti, myös netistä. Mutta tinder on erityisen huono. Tietysti sieltäkin voi löytää, mutta se on viimeinen paikka mistä sen odottaisin löytäväni. Lähtökohta on huono, kun se on niin luonnoton paikka. Miljoona kiinnostunutta miestä jokaista naista kohti ja pinnallisuus (kuvat) edellä mennään, vaikka parisuhteeseen tarvitsee tutustua syvemmin.
Käytännössä suurin osa naisista, joista voisi olla kiinnostunut, eivät ole kiinnostuneita tinderissä. Hyvät naiset kiinnostuvat minusta, mutta eivät tinderissä. Oletan sen johtuvan siitä, että heillä on kovammat ulkonäkövaatimukset tinderissä kuin sen ulkopuolella. Enkä ole edes mitenkään ruma.
Unohda mitä vanhemmat odottaa ja mieti mitä itse haluat. Vaihda toimintaympäristöä.
Unohda netti ja osallistu kesätapahtumiin. Älä näytä avuttomalta vaan normaalilta. Esim laivalla on kesällä porukkaa kaikkialta Suomesta.
Ota rennosti vaan ja tee omaa juttuasi. Ihminen jolla on oma elämä on kiinnostavampi kuin sellainen jolla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sitä uskovaisten tinderiä. Siellä on tositarkoituksella olevat hakemassa puolisoa itselleen. Ei lihakimpaletta pariksi yöksi tms kuten tavisten tinderissä useimmat.
Siis ei uskovainen menee uskovaisten Tinderiin? Pitäiskö vielä valehdella, että on uskovainen?
Mikä sinussa on vikana, ap? Olet tuon ikäinen, eikä tyttöystäviä, eikä parisuhteita.
Luonne?
Bulgaria ja Turkki on lähempänä.