Miten olette päässeet asiasta yli, jos juuri sinun ykkössuosikkituote on yhtäkkiä
loppuunmyyty? Etkä ehtinyt ostaa?
Tuotetta ei ole enää ikinä saatavilla. Esim rajoitettu erä
Kommentit (7)
Ap et näy pääsevän itsesi kanssa selvyyteen siitä, teititteletkö vai sinutteletko. Se on joko/tai, älä vaihda kesken virkkeen.
Aika helvetin helppo päästä yli siitä, että jokin tuote on loppu. Otan toisen tuotteen tai haen muualta.
(Oliko ne halvimmat vinitonkat loppu jo?)
Eipä taida olla itsellä mitään sellaista tuotetta, minkä loppuminen aiheuttaisi suurempaa härdelliä tai harmitusta.
Mieliteko on jäänyt, ballerina-keksit ei ole samoja mitä ne joskus oli.
Mulla on juuri nyt tämä kriisi käynnissä - Schwarzkopfin Poly Color hiusvärit ilmeisesti lopetettu. Siinä oli yksi hyvä vaalea sävy, joka käytännössä ainoa hiusväri josta en saa aivan järkyttävää migreeniä. En tiedä yhtään millä nyt uskalla värjätä jatkossa hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on juuri nyt tämä kriisi käynnissä - Schwarzkopfin Poly Color hiusvärit ilmeisesti lopetettu. Siinä oli yksi hyvä vaalea sävy, joka käytännössä ainoa hiusväri josta en saa aivan järkyttävää migreeniä. En tiedä yhtään millä nyt uskalla värjätä jatkossa hiukset.
Ounou siis miks on lopetettu?!
Vierailija kirjoitti:
Mitä niistä olet käyttänyt?
Jambo-suklaata kaipaan vieläkin, mutta elämä jatkuu ja eteenpäin on mentävä, vaikka välillä tuntuukin, ettei millään ole enää mitään väliä. Päivä kerrallaan, Jumalaan turvaten ja luottaen.