Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos alkuperäsi ei ole maaplaneetalla, niin missä se on?

Vierailija
26.04.2023 |

Oma alkuperäni on Siriuksella ja olen yksi niistä tähtiläisistä, joilla on tärkeä tehtävä täällä maapallon vapauttamiseksi pahuudesta. Onko täällä muita valonlähettiläitä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vit un id iootit:D. Te olette ihan tavallisia Sirpa-Leenoja Keravalta, tai siis hörhöjä:D

Kyl mä olen Turust mut mun on pakko olla kyl joku uffomiäs

Vierailija
22/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin tyhästä antiminäni kanssa mustan reiän tienoilla. Onnekseni antiminä imeytyi haisevaan aukkoon ja minä sain syntyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yksi Serpo-projektin perillisistä. Vuonna 1965 Yhdysvallat lähetti ryhmän ihmisiä Zeta Reticuli-järjestelmään planeetalle, josta ns. Roswellin humanoidit olivat kotoisin. Kyse oli vaihto-ohjelmasta kulttuurien kesken. Moni kuoli paikan päällä tai jälkikäteen eri oireisiin, mutta siellä siitettiin mm. minut ja asuin siellä vuosikymmenet humanoidien keskuudessa. Nyt tulin maapallolle takaisin.

http://serpo.org/release1.php

Vierailija
24/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa löyty geenitestissä kuulemma "täysin poikkeavia geenejä". Yritin kysyä mitä tarkottaa mutta sen enempää eivät "osanneet avata".

Vierailija
25/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös tähdistöstä ja olen valon lähettiläs. Hauska tavata ap. :)

Vierailija
26/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen yksi Serpo-projektin perillisistä. Vuonna 1965 Yhdysvallat lähetti ryhmän ihmisiä Zeta Reticuli-järjestelmään planeetalle, josta ns. Roswellin humanoidit olivat kotoisin. Kyse oli vaihto-ohjelmasta kulttuurien kesken. Moni kuoli paikan päällä tai jälkikäteen eri oireisiin, mutta siellä siitettiin mm. minut ja asuin siellä vuosikymmenet humanoidien keskuudessa. Nyt tulin maapallolle takaisin.

http://serpo.org/release1.php

Barney and Betty Hill incident / Zeta Reticuli Incident

https://en.wikipedia.org/wiki/Barney_and_Betty_Hill_incident

Barney and Betty Hill were an American couple who claimed they were abducted by extraterrestrials in a rural portion of the state of New Hampshire from September 19 to 20, 1961. The incident came to be called the "Hill Abduction" and the "Zeta Reticuli Incident" because the star map shown to Betty Hill could possibly be the Zeta Reticuli system according to some researchers. Their story was adapted into the best-selling 1966 book The Interrupted Journey and the 1975 television film The UFO Incident.

Vierailija
27/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arcturuksen armeijasta olen ja saanut tehtäväkseni tulla tänne sekopäiselle planeetalle siivoamaan näiden alhaisella kehitysasteella olevien olentojen sotkuja. Mittava projekti on edessä eikä ole varmaa ehtiikö tulla valmista, ennen kuin nämä mielettömät tuhoavat itse itsensä. Planeetta saadaan kyllä tämän ihmisrodun jäljiltä siivottua ja osa eläinkunnasta pelastettua, mutta tämä alikehittynyt laji joutaakin häipyä lopullisesti sotkemasta ja sotimasta kaunista planeettaansa, jota eivät houkat tajua arvostaa. Suunnitelmissa asuttaa arcturuslaisia tänne, mutta eipä sieltä ole vapaaehtoisia tulossa, niin on huono maine Kaikkeudessa Maa-planeetalla.

Vierailija
28/31 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan selkeä valonlähettiläs ,ja galaksista ankromeda koska piirteet sopii muhun. 

Vierailija
29/31 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitäkin olis kiva funtsia ilman uskonnollista hurmahenkisyyttä. Syvällisyyttä ilman kahjoilua. Vaan en usko mahdolliseksi(ehkä pikkasen kyyninen)

Vierailija
30/31 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän olisi ihana sellaine tähteläiset miitti? :) 

Vierailija
31/31 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä hyvin erikoiset silmän iirikset tietyssä valossa kuin olisi tähdet.  Kellään muulla?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän