Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos alkuperäsi ei ole maaplaneetalla, niin missä se on?

Vierailija
26.04.2023 |

Oma alkuperäni on Siriuksella ja olen yksi niistä tähtiläisistä, joilla on tärkeä tehtävä täällä maapallon vapauttamiseksi pahuudesta. Onko täällä muita valonlähettiläitä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaasta tulin. Muistini pyyhittiin ja synnyin ihmiseksi. Nykyään olen alkanut muistaa..

Vierailija
2/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo mä oon ropotti marssista. Mun tehtävä on niiku lisätä älyy tääl maas ja niiku tehä hyvii juttui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksisarvinen Betelgeusesta. Tulin tänne keijukaispölyllä toimivalla avaruusaluksella.

Tehtäväni täällä on opettaa maan hevoset syömään lihaa ja tehdä ihmisistä meetvurstia.

Vapaus kavioeläimille. Tunnussanamme on Ihahaa!

Vierailija
4/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ole Plejadeilta. Tsemppiä sinulle ap. Meillä on kova homma täällä, mutta kaikki kyllä kääntyy parhain päin

Vierailija
5/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanhojen tähtien tomussa.

Vierailija
6/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä. Olin joutunut sielujen talossa odotustilaan. Tiesin joutuvani maailmaan, en halunnut tulla, mutta käsky oli peruuttamaton, "on sinun vuorosi, ei ole nyt muitakaan...". Tempauduin maailmaan, jossa en edelleenkään viihdy. Odotan, että voin palata takaisin.

Vierailija
7/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä. Olin joutunut sielujen talossa odotustilaan. Tiesin joutuvani maailmaan, en halunnut tulla, mutta käsky oli peruuttamaton, "on sinun vuorosi, ei ole nyt muitakaan...". Tempauduin maailmaan, jossa en edelleenkään viihdy. Odotan, että voin palata takaisin.

Ei tänne sattumalta tai turhaan tulla. Jokaisen sielun on tarkoitus kehittyä näillä "reissuillaan".

Vierailija
8/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäisin. Tähtivanhempani kävivät tervehtimässä minua kun olin lapsi. Muistan heistä vain hieman karvaisemman olemuksen, hyvän ryhdin, kissamaiset korvat, pituuden yli 2 m ja rauhallisen puheäänen.

Vierailija
9/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ulottuvuus. Joskin taidan olla ollut maapallolla kauan. Mitä teimme edellisissä elämissä?

Vierailija
10/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät mistä minä tulen, niin voisitko kertoa?

8.

Vierailija
11/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uranuksella 😆

Vierailija
12/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsista tuli pieniä vihreitä miehiä. Perustivat omanvärisensä puolueenkin suomeen. Niiden jutut ovat ihan ufoja.

Vierailija
13/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marsista tuli pieniä vihreitä miehiä. Perustivat omanvärisensä puolueenkin suomeen. Niiden jutut ovat ihan ufoja.

juttujen taso johtuu pössyttelystä ja käyttöhuoneista.

Vierailija
14/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta Marin on ainakin varma lisko. Katsokaa sen luonnottoman pitkää kaulaakin.

Vierailija
15/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku palstalainen saa kuulemma viestejä plejadilaisilta eli Seulasista.

Vierailija
16/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEVER-BEFORE-SEEN Alien Beings Infiltrate Human Life | History channel

Ancient Astronaut Theorists believe strange shadow beings could've been produced from alien technology

https://www.youtube.com/shorts/sc-YUsNCmsA

Vierailija
17/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

STRANGE ENTITY THREATENS RESEARCHER - “Something Other Than Human” | History channel

UFO researcher had to halt his studies after being visited by strange entities, in this clip from Season 18, "The Shadow People.

https://www.youtube.com/shorts/VHgdGeBORqA

"Suddenly these three dark shadowy figures materialized through his wall into his bedroom, they were wearing the hats and the overcoats.

The visitors Albert Bender encountered matched descriptions of what is today known as the Hatman,

but he called them by another name, the men in black."

Vierailija
18/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiplaneettani on Putler5. Tunnuksemme on punainen tähti ja olemme suuria rauhanlähettiläitä.

Vierailija
19/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit un id iootit:D. Te olette ihan tavallisia Sirpa-Leenoja Keravalta, tai siis hörhöjä:D

Vierailija
20/31 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goloka Vrindavanalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä