Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisin siivoojan työtä oikein mielellään, jos työn tekemiseen olisi riittävästi aikaa ja palkka olisi kohdillaan

Vierailija
25.04.2023 |

Ehkä eniten kaikista työmahdollisuuksista , haluaisin olla siivooja. Olen sitä työtä tehnytkin, mutta ongelmat alan sisällä ja rakenteissa kävivät lopulta niin mahdottomiksi , että jouduin jättämään rakastamani työn.

Tosin ihan sama ongelma on myös keittiö/ravintola-alalla, hoitoalalla, kaupanalalla. Kaikissa suorittavissa ammateissa.

Miten se voi olla niin, että ihmisestä otetaan ihan kaikki mitä irti lähtee? Sutten suureen ääneen ihmetellään kun kaikki uupuu ja kukaan ei jaksa.

Nii-in! No mistähän johtuis?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat melkein 3000/kk sairaalapuolella.

Laitoshuoltajana keskussairaalassa mun palkka oli 1900€ BRUTTO.

Tuon 3000€ voi teoriassa joskus saada jos tekee pelkkäö yövuoroa ja kerää lauantai sekä pyhälisät pitkinä pyhinä.

Vierailija
22/24 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko perustaa omaa yritystä? Laskuttaisit vähän enemmän ja yrittäisit etsiä sulle sopivat asiakkaat?

En todellakaan voisi. Oletko yrittänyt perustaa yritystä tässä maassa? Minä olen.

Kevytyrittäjäksi sitten.

Ryhdypä itse. Minä teen jatkossakin ulkopuolisella työtä josta maksetaan kunnollista palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat melkein 3000/kk sairaalapuolella.

Laitoshuoltajana keskussairaalassa mun palkka oli 1900€ BRUTTO.

Tuon 3000€ voi teoriassa joskus saada jos tekee pelkkäö yövuoroa ja kerää lauantai sekä pyhälisät pitkinä pyhinä.

Laitoshuoltajat ei tee yövuoroa.

Vierailija
24/24 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin iso ongelma, että suuria rakennelmia pitäisi ihan purkaa jotta selviämme tästä savotasta. Toisinsanoen vaatimustasoa pitää laskea. Työntekijät ei yksinkertaisesti riitä.

Kaikki on liian isollaan. Vähempikin riittää. Oikeastaan se on välttämätöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi