Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vichy ihonhoitotuotteet, kertokaa kokemuksia!

Vierailija
25.04.2023 |

Kiinnostaisi erityisesti tämä seerumi https://www.yliopistonapteekki.fi/vichy-mineral-89-probiotic-fractions-…, kukaan käyttänyt? Muita kokemuksia tuotteista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/6 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt mutta hinta on mennyt niin korkeaksi että antaa olla. Saksasta saa niin paljon halvemmalla. Toki myös laatu on mun mielestä huonontunut. Itsellä couperosa iho ja herkät silmät jotka reagoi kaikkeen.

Olen siis silmänympärysvoidetta ja puhdistusainetta ja päivävoidetta käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon muutamia kertoja käyttänyt ja heti rupesi punoittamaan meni ehkä noin 2-3 min

enkä käytä enää koskaan ja punoitus ei meinaa lähteä EN SUOSITTELE! 

Herkälle iholle ei kiitos! 

Vierailija
4/6 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut. Avene on ollut ihan ok. Ja favora vaikka sen vaikutus onkin ollut tosi vaatimaton. Mutta ei siis ole ihoa ärsyttänyt.

Vierailija
5/6 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt merkkiä n vuoden ja tyytyväinen olen ollut. 

Vierailija
6/6 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt vichy mineral 89-kasvovoidetta kuukauden päivät. Iho edelleen pintakuiva, meikki menee nenässä ihan perseen näköiseksi. Näytepakkauksena on saman sarjan seerumi kokeilussa, ei ole ollut vaikutusta. Lisää finnejä ei ole tuosta voiteesta tullut, ihme kyllä. Luonnonkosmetiikan balmit on olleet tehokkaampia kosteuttamaan pintakuivaa ihoani. Rasvainen pintakuiva iho minulla, ihohuokoset näkyy kilometrin päähän ja ne ovat tukkeentuneita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän