Huom! Finnairin lipun voi saada joskus paljon halvemmalla, kun varaa kaksi yksisuuntaista lippua!
Vaikka varaussysteemi näyttää muka erikseen hinnan menolle ja paluulle, niin jos käyt varaamassa sen paluun erikseen (esim. Tukholma-Helsinki), niin se saattaa olla huomattavasti halvempi kuin meno-paluu-lipun osana. Toki valuuttana näkyy tällöin kruunu, mutta se nyt on helppo muuntaa euroiksi.
Kommentit (4)
Niin? Itse otan monesti paluun eri kaupungista lomamatkoille. Tulee halvemmaksi ja näkee maata. Tyyliin meno Berliiniin paluu Hampurista. Meno Venetsiaan paluu Milanosta, Meno Madridiin paluu Barcelonasta jne.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Itse otan monesti paluun eri kaupungista lomamatkoille. Tulee halvemmaksi ja näkee maata. Tyyliin meno Berliiniin paluu Hampurista. Meno Venetsiaan paluu Milanosta, Meno Madridiin paluu Barcelonasta jne.
IHan vaan vinkkinä kerroin, kun itse hämmästelin sitä, kun luulin, että menopaluu ei ainakaan kallimpi olisi kuin täsmälleen samat lennot erikseen ostettuna! Mutta niinpä vaan on. Silloin kai hinnoittelu menee sen lähtömaan logiikan mukaan ja ilmeisesti hinnoittelukäytäntö voi olla ihan eri.
Helpompi meno paluu, ei tartte nähdä niin paljo vaivaa. Palvelu maksaa.