Huono palvelu - ei kauppoja
Olin juuri eräässä liikkeessä, ostohousut jalassa, aikomuksenani ostaa eräs tuote hintaa 2590,00 €.
Olin ainoa asiakas liikkeessä. Myyjä tuli hyvin nihkeästi luokseni, hän vastaili kysymyksiini väkinäisesti yhdellä, kahdella sanalla, myös sellaisiin teknisiin asioihin, jotka asiakkaan oikeasti pitäisi saada tietää.
Lähdin pois ostamatta tuotetta.
No kiva heille, että menee niin hyvin, ettei moista pikkusummaa se yritys tarvitse.
Kommentit (4)
No varmasti ei tarvitsekaan. Tuo ostos ei yhtäkään yritystä pelasta. Ehkä sulle iso summa mut ei se myyjää kiinnosta kun palkka aina sama.
Jep jep. Ja kerran olit lauantaina menossa kelloliikkeeseen ostamaan kymppitonnin kelloa, mutta per-hana kun ei kauppa ollutkaan auki!
Kerran olin vaatimassa hemaisevaa kassatyttöä mukaan, mutta hän kieltäytyi. Ostinpa sitten koko myymälän kertaheitolla ja annoin kassatytölle kenkää. Oppiipahan olemaan. Tosi huonoa palvelua.
Sain kerran kaupassa huonoa palvelua ja tämän jälkeen vainosin tätä myyjää useamman vuoden. Hän kai ihan joutui hoitoon tämän takia. On se ikävää kun saa huonoa palvelua.