Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huono palvelu - ei kauppoja

Vierailija
25.04.2023 |

Olin juuri eräässä liikkeessä, ostohousut jalassa, aikomuksenani ostaa eräs tuote hintaa 2590,00 €.
Olin ainoa asiakas liikkeessä. Myyjä tuli hyvin nihkeästi luokseni, hän vastaili kysymyksiini väkinäisesti yhdellä, kahdella sanalla, myös sellaisiin teknisiin asioihin, jotka asiakkaan oikeasti pitäisi saada tietää.
Lähdin pois ostamatta tuotetta.
No kiva heille, että menee niin hyvin, ettei moista pikkusummaa se yritys tarvitse.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran kaupassa huonoa palvelua ja tämän jälkeen vainosin tätä myyjää useamman vuoden. Hän kai ihan joutui hoitoon tämän takia. On se ikävää kun saa huonoa palvelua. 

Vierailija
2/4 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti ei tarvitsekaan. Tuo ostos ei yhtäkään yritystä pelasta. Ehkä sulle iso summa mut ei se myyjää kiinnosta kun palkka aina sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Ja kerran olit lauantaina menossa kelloliikkeeseen ostamaan kymppitonnin kelloa, mutta per-hana kun ei kauppa ollutkaan auki!

Vierailija
4/4 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin vaatimassa hemaisevaa kassatyttöä mukaan, mutta hän kieltäytyi. Ostinpa sitten koko myymälän kertaheitolla ja annoin kassatytölle kenkää. Oppiipahan olemaan. Tosi huonoa palvelua.