Kuukautisia ei enää tule
Järkyttävä nälkä jatkuvasti ja palelee. Mistä voisi johtua?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä kuukautiset jää pois. Olet jo elämän ehtoopuolella, joten kuukautiset saavatkin jäädä.
Vai ehtoopuolella?😂
Kyllä, puolenvälin yli mennään ehtoopuolelle. Eli jos aiot elää yli 98 vuotiaaksi, niin sitten et ole ehtoo puolella. Esi-isiemme aikaan ihminen ei ollut enää minkään arvoinen sen jälkeen, kun ei ollut enää hedelmällinen. Hommaa jo liukkarit valmiiksi, kohta et juurikaan enää kostu. T. M57v.
Ainakin vielä kostun liikaakin ja riittää kun miehelleni kelpaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli menkat vielä vaikka edellisistä lähes vuosi. Ikää 56.
Liikunta lievittää kaikkia oireita.
Jos menopaussin jälkeen tulee menkat pitää käydä gynellä selvittämässä mistä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Kuukautiskierto voi vaihdella todella paljon, ennen kuin se loppuu kokonaan. Itsellä meni pari vuotta todella epäsäännöllisillä kuukautisilla. Saattoi olla välillä muutama kuukausikin välissä. Nyt lähes kaksi vuotta jo ilman menkkoja, olen 53.
Kaikille ei tule mitään oireita menopaussista, itse en valitettavasti kuulu tähän kategoriaan. Välillä lyö hiet pintaan, ja sitten taas palellaan. Nukkuminen myös on mitä on. Kaapista löytyvät silmätipat ja emätinpuikot limakalvojen kuivuuteen. Hormoneita en haluaisi, koska suvussa on rintasyöpää. Mutta katsellaan, miten elämä tästä jatkuu.
Eli ei tarvetta varailla aikaa gynekologille yåmän vuoksi? Hormoneita en ala käyttämään, syy samankuin sinulla. Tosin en ole vielä oireillutkaannsiten, että olisi käynyt mielessäkään.
Kerrotko tuosta palelustasi, miten missä ja milloin?
N47
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä kuukautiset jää pois. Olet jo elämän ehtoopuolella, joten kuukautiset saavatkin jäädä.
Elämän ehtoopuolella?? Itse samaa ikäluokkaa ja tuntuu ettei elämä ole vielä kunnolla edes alkanut.
Mulla tuli menkat vielä vaikka edellisistä lähes vuosi. Ikää 56.
Liikunta lievittää kaikkia oireita.