Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautisia ei enää tule

Vierailija
25.04.2023 |

Järkyttävä nälkä jatkuvasti ja palelee. Mistä voisi johtua?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko saanu isolla paljaalla siemenet sisään?

Vierailija
22/46 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

49 vuotta, ihan normaalia on, olet esivaihdevuosissa tai varsinaisessa menopaussissa. Sen oliko menopaussi jo, näkee vasta kun menkat ollut 12 kk pois. Joskus voi ennen tuota vuosiakin olla kuukausien taukoja ja sitten taas tulla kuukautiset. Itse olen 48 ja välillä ollut pois 7 kk, mutta valitettavasti alkoi taas. Saisi jo loppua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko saanu isolla paljaalla siemenet sisään?

Ehkäisyä on käytetty.

Vierailija
24/46 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaihdevuosioireet on kyllä palelu jopa kesähelteellä alkaen viime kesänä. Lisäksi silmät kuivaa ajoittain päähän. Mainitsin lääkärille muun asian  yhteydessä ja epäilin vaihdevuosia, joten sanoi kummankin oireen olevan sitä. 47v olen. 

Vierailija
25/46 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kaivosi on kuivunut, mummo.

...ja sulla ei ole aamutelttaa, tasoissa ollaan!

Vierailija
26/46 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi?

49v.

Oleko koskaan kuullut vaihdevuosista?

Olen mutta mulla on kylmä, ei kuuma ja nukun yöni tosi hyvin.

Ei kaikille tule kuumia aaltoja tai unettomuutta. Itselläni ainoa oire oli vuotosekoilut lähes 10 v ennen kuin menkat lopulta loppui. Yhtään kuumaa aaltoa en kokenut ja nukun kuin lapsena.

Vierailija
27/46 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä kuukautiset jää pois. Olet jo elämän ehtoopuolella, joten kuukautiset saavatkin jäädä.

Vai ehtoopuolella?😂

Keski-iän ohittanut nyt sitten.  Kääkkä mikä kääkkä.

t. N58

Vierailija
28/46 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö, niin pysyt lämpimänä. Tässä ehdotus:

Vierailija
29/46 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä kuukautiset jää pois. Olet jo elämän ehtoopuolella, joten kuukautiset saavatkin jäädä.

Vai ehtoopuolella?😂

Keski-iän ohittanut nyt sitten.  Kääkkä mikä kääkkä.

t. N58

Ei se haittaa yhtään mitään.

Vierailija
30/46 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi?

49v.

Oleko koskaan kuullut vaihdevuosista?

Olen mutta mulla on kylmä, ei kuuma ja nukun yöni tosi hyvin.

On myös naisia, joilla ainoa vaihdevuosioire on kuukautisten loppuminen.

Vierailija
31/46 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

49 vuotta, ihan normaalia on, olet esivaihdevuosissa tai varsinaisessa menopaussissa. Sen oliko menopaussi jo, näkee vasta kun menkat ollut 12 kk pois. Joskus voi ennen tuota vuosiakin olla kuukausien taukoja ja sitten taas tulla kuukautiset. Itse olen 48 ja välillä ollut pois 7 kk, mutta valitettavasti alkoi taas. Saisi jo loppua.

Miksi selität trollille?

Ei välttämättä ole trolli. Nykyään törmää näihin tapauksiin jotka eivät vaikuta tietävän mitään naisen biologisesta elämänkaaresta. Uskomatonta kyllä.

T. N 1970

Vierailija
32/46 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi selität trollille?

Ei välttämättä ole trolli. Nykyään törmää näihin tapauksiin jotka eivät vaikuta tietävän mitään naisen biologisesta elämänkaaresta. Uskomatonta kyllä.

T. N 1970

Trollaúkseen kuitenkin viittaa aloitus, jossa ei kerrota mitään, ei edes "kysyjän" ikää, vaan täydennetään "tietoja" sitä mukaa kun arvauksia ja ystävällisiä avustusehdotuksia tulee. Tämä kuvio toistuu täällä useasti joka päivä.

Vierailija
33/46 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaus 49v luomona on erittäin harvinaista. Biologinen fakta .

Mutta mahdollista. Kyllähän näitä juttuja kuulee, että vaihdevuosiksi luullut oireet johtuikin raskaudesta.

Vierailija
34/46 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi selität trollille?

T. N 1970

Trollaúkseen kuitenkin viittaa aloitus, jossa ei kerrota mitään, ei edes "kysyjän" ikää, vaan täydennetään "tietoja" sitä mukaa kun arvauksia ja ystävällisiä avustusehdotuksia tulee. Tämä kuvio toistuu täällä useasti joka päivä.

En ole trolli. Sorry.

Vierailija
35/46 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi selität trollille?

T. N 1970

En ole trolli. Sorry.

Jos et ole trolli, olet kovin tietämätön.

Vierailija
36/46 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menopaussistako, vai vaihdevuosista, minullakin kyse, kun ei vuotoa näy ei kuulu, ovat nyt 8pv myöhässä ja niin ei ole tapahtunut koskaan, paitsi kun ollut raskaana.

Mietityttää..

N47

Vierailija
37/46 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli menopaussistako, vai vaihdevuosista, minullakin kyse, kun ei vuotoa näy ei kuulu, ovat nyt 8pv myöhässä ja niin ei ole tapahtunut koskaan, paitsi kun ollut raskaana.

Mietityttää..

N47

Punaiset päiväsi ovat luetut.

Vierailija
38/46 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vierailija
39/46 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskierto voi vaihdella todella paljon, ennen kuin se loppuu kokonaan. Itsellä meni pari vuotta todella epäsäännöllisillä kuukautisilla. Saattoi olla välillä muutama kuukausikin välissä. Nyt lähes kaksi vuotta jo ilman menkkoja, olen 53.

Kaikille ei tule mitään oireita menopaussista, itse en valitettavasti kuulu tähän kategoriaan. Välillä lyö hiet pintaan, ja sitten taas palellaan. Nukkuminen myös on mitä on. Kaapista löytyvät silmätipat ja emätinpuikot limakalvojen kuivuuteen. Hormoneita en haluaisi, koska suvussa on rintasyöpää. Mutta katsellaan, miten elämä tästä jatkuu.

Vierailija
40/46 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai ehtoopuolella?😂

Kyllä, puolenvälin yli mennään ehtoopuolelle. Eli jos aiot elää yli 98 vuotiaaksi, niin sitten et ole ehtoo puolella. Esi-isiemme aikaan ihminen ei ollut enää minkään arvoinen sen jälkeen, kun ei ollut enää hedelmällinen. Hommaa jo liukkarit valmiiksi, kohta et juurikaan enää kostu. T. M57v.