Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jasper Pääkkösen kalsarit

Vierailija
25.04.2023 |

Onpas ahne näyttelijä.
Outoa että itse on ensin sopinut että on omistamansa kalsarifirman mainoksissa ja mennyt kuvauksiin, ja nyt vaatii käräjillä firmalta satoja tuhansia euroja siitä että hän on kalsarimainoksessa.
On noussut keskinkertsisella näyttelijälle pissa päähän

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ryppyisestä t-paidassa oli jossain. En ymmärrä miksi oli mennyt kuviin kalsareissa, jos ei mainos mielessä. Väkisin oli 15%firmasta annettu hänelle.

Ja 300 000€, se on mun 8v bruttopalkka. Aika monet kalsarit saa myydä tuolla summalla.

Sellanen vähän liikaa itsestään luuleva julkkis.

Hän ei ollut tähän maknoskampanjaan suostunut vaan tämä tehtiin ilman lupaa. Kai siitä nyt suuttua saa

Lehtijutun mukaan hän kylläkin oli suostunut mainoksiin jotka Sanoman omistamissa lehdissä ja TV kanavissa. Ehkä vain suullisesti?

Ainakin oli suostunut olemaan kalsareiden brändilähettiläs ja saanut siitä 50 000. Hän on firman osakas.

Outoa että suostuu mainoskuvauksiin ja sitten ihmettelee että on mainoksessa.

Puoliso järkyttyi mitä Jasperille oli maksettu. Ehkä hän ei tiedä että Jasper on esiintynyt ilman housuja. Ehkä sekin palkkio on liian pieni hönen mielestään. Jutusta saa kyllä sen käsityksen että Jasper oli lupautunut liian pienellä summalla ja kun muut kyselivät asiasta, hän ei ollutkaan lupautunut mainoksiin.

Vierailija
82/83 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ymmärrän Jasperin tuohtumuksen, olisihan tuosta kampanjasta pitänyt sopia tarkemmin, eikä laittaa herraa kekkuloimaan kalsareissa ilman lupaa tv-mainokseen ja HS.n kanteen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän