Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jasper Pääkkösen kalsarit

Vierailija
25.04.2023 |

Onpas ahne näyttelijä.
Outoa että itse on ensin sopinut että on omistamansa kalsarifirman mainoksissa ja mennyt kuvauksiin, ja nyt vaatii käräjillä firmalta satoja tuhansia euroja siitä että hän on kalsarimainoksessa.
On noussut keskinkertsisella näyttelijälle pissa päähän

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasper Pääkkösen kalsarit 😅 Tämä kertookin tapauksesta kaiken.

Tuli kyllä mielen itselläkin että onko Jasperilla rahat loppu. Huhhuh.

Vierailija
2/83 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kans tuo koko tyyppi. Kalakannat sitä ja kalat tätä. Ja nyt tää! Aina pitää saada naama otsikoihin. Julkisuustemppu siis ja puhdasta imagon rakennusta. Kohta Japsu näyttelee taas jossain p askassa suomileffassa saman ilmeensä kanssa, kun joku ohjaaja muistaa hänen olemassaolon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumanäköinen Leninin aikakauden näyttelijä- mikä kuuluisuus, anteeksi? Kun ei Suomessa ainakaan kuuluisuutta paljon ole

Vierailija
4/83 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa hävitä koko jutun ja tulee maksettavaa 20 tonnia. Raiskattu nainen saa suomessaa korvauksia 3000 euroa ja pääkkönen haluaa kalsareista 300 000 euroa.

Vierailija
5/83 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä te oikein horisette?

Kuvitellaanpa, että olet suostunut promoamaan työpaikkaasi, sanotaan vaikka HUS:ia, lyhyessä haastattelussa, jossa sinusta otetaankin myös yllättäen kuvia hoitsuasussa tätä juttua varten. Firma lupaa, että kuvia käytetään vain tämän promojutun yhteydessä alan lehdessä, joten suostut tähän pitkin hampain. Tästä maksetaan asiaankuuluva korvaus. Koko haastattelu on lopulta vähän outo, mutta koet velvollisuudeksesi sisäpiiriläisenä tehdä työn, ja onhan jakelukin todella rajattu.

Hieman myöhemmin näetkin oman kuvasi televisiomainoksessa ja nettisivuilla pyörivänä bannerina. Haastattelu ei ole osana tätä uutta kampanjaa, vain kuva sinusta hoitsuasussa, joka onkin kuvatekstin myötä saanut kyseenalaisen vivahteen. Et saa itse tästä kampanjasta penniäkään, mutta menetät kyllä työmahdollisuuksia, koska olet näin kiistanalaisessa valossa esillä.

Olisiko tämä sinulle ok?

Ei ollut Jasperille, eikä mennyt oikein firmankaan mielestä, koska he lopettivat kampanjan etuajassa.

Vierailija
6/83 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.4. Antamassaan Iltalehden haastattelussa hän sanoi näin: "Katsoin viime viikolla televisiota ja olen saatana kalsarit jalassa mainoksessa. Ilman, että kukaan on koskaan maininnut asiasta. Aika perseeseen raiskattu olo tuli ja tulee tollasesta." Pääkkönen avautui.

Vierailija
7/83 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Taitaa hävitä koko jutun ja tulee maksettavaa 20 tonnia. Raiskattu nainen saa suomessaa korvauksia 3000 euroa ja pääkkönen haluaa kalsareista 300 000 euroa.

Taitaa olla sulla päässä vikaa.

Vierailija
8/83 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin tyhmä "urheilukalastaja".

Ne oikeat kalastajat joita tunnen ja arvostan, SYÖVÄT saaliinsa eivätkä heitä leuka revittynä jonkkaan pullisteltuaan jossain somekuvassa.

Pelle tyyppi näköjään muutenkin.

Vierailija
9/83 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasper Pääkkösen kalsarit 😅 Tämä kertookin tapauksesta kaiken.

Tuli kyllä mielen itselläkin että onko Jasperilla rahat loppu. Huhhuh.

Voip olla että Pääkkis palaa Salkkareihin.🤭

Vierailija
10/83 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahne näyttelijä?!?? Hän on siis mummojen mielestä ahne kun hänen alusvaatekuvaa lähetetään ilman lupaa mainoksissa? Mitä mä en nyt tajunnut?

Itse olisin ainakin suuttunut ihan helkkaristi myös..

Vierailija
11/83 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ryppyisestä t-paidassa oli jossain. En ymmärrä miksi oli mennyt kuviin kalsareissa, jos ei mainos mielessä. Väkisin oli 15%firmasta annettu hänelle.

Ja 300 000€, se on mun 8v bruttopalkka. Aika monet kalsarit saa myydä tuolla summalla.

Sellanen vähän liikaa itsestään luuleva julkkis.

Hän ei ollut tähän maknoskampanjaan suostunut vaan tämä tehtiin ilman lupaa. Kai siitä nyt suuttua saa

Vierailija
12/83 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahne näyttelijä?!?? Hän on siis mummojen mielestä ahne kun hänen alusvaatekuvaa lähetetään ilman lupaa mainoksissa? Mitä mä en nyt tajunnut?

Joo mut kolkyt tonttua. Mieti vähän.

Vierailija
13/83 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti vähän kun Pääkkönen puolisoineen näki kalsarimainoksen elokuvissa niin vaimon eka kysymys oli: paljonko sulle tuosta maksettiin?

Vierailija
14/83 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaanpa, että olet suostunut promoamaan työpaikkaasi, sanotaan vaikka HUS:ia, lyhyessä haastattelussa, jossa sinusta otetaankin myös yllättäen kuvia hoitsuasussa tätä juttua varten. Firma lupaa, että kuvia käytetään vain tämän promojutun yhteydessä alan lehdessä, joten suostut tähän pitkin hampain. Tästä maksetaan asiaankuuluva korvaus. Koko haastattelu on lopulta vähän outo, mutta koet velvollisuudeksesi sisäpiiriläisenä tehdä työn, ja onhan jakelukin todella rajattu.

Hieman myöhemmin näetkin oman kuvasi televisiomainoksessa ja nettisivuilla pyörivänä bannerina. Haastattelu ei ole osana tätä uutta kampanjaa, vain kuva sinusta hoitsuasussa, joka onkin kuvatekstin myötä saanut kyseenalaisen vivahteen. Et saa itse tästä kampanjasta penniäkään, mutta menetät kyllä työmahdollisuuksia, koska olet näin kiistanalaisessa valossa esillä.

Olisiko tämä sinulle ok?

Ei ollut Jasperille, eikä mennyt oikein firmankaan mielestä, koska he lopettivat kampanjan etuajassa.

En omista husista 15%, en ole työpaikkani sisäpiiriläinen ja osaan sanoa ei, en halua tulla kuvatuksi yhtään mihinkään julkaisuun. Jos omistaisin, mainostaisin kyllä puotiani.

Vierailija
15/83 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tämä sinulle ok?

En omista husista 15%, en ole työpaikkani sisäpiiriläinen ja osaan sanoa ei, en halua tulla kuvatuksi yhtään mihinkään julkaisuun. Jos omistaisin, mainostaisin kyllä puotiani.

Mutta siitähän tässä on kyse, Jasper ei ole suostunut yhteenkään mainokseen mikä esitetään TV:ssä.

Ihan sama omistaako hän firmasta mitään, ei tuollaista mainosta tehdä ilman että kysytään lupa.

Vierailija
16/83 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ryppyisestä t-paidassa oli jossain. En ymmärrä miksi oli mennyt kuviin kalsareissa, jos ei mainos mielessä. Väkisin oli 15%firmasta annettu hänelle.

Ja 300 000€, se on mun 8v bruttopalkka. Aika monet kalsarit saa myydä tuolla summalla.

Sellanen vähän liikaa itsestään luuleva julkkis.

Hän ei ollut tähän maknoskampanjaan suostunut vaan tämä tehtiin ilman lupaa. Kai siitä nyt suuttua saa

Kyseessä on firma, jonka osakas on, jos ei olisi niin suurta maailmantähteä olisi soittanut, voi vttu jätkät en olisi halunnut tätä, mutta ehkä kauppa käy.

Vierailija
17/83 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Keekki on mukana jutussa? Järkyttyikö hänkin nähtyään Pääkkösen kalsareissa?

Vierailija
18/83 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelis kokkelis vaan! Mitäs läksit niin?

Vierailija
19/83 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mut kolkyt tonttua. Mieti vähän.

Millä rahalla sun alusvaatekuvaa sais mainostaa ilman lupaa telkkarissa?

Vierailija
20/83 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tämä sinulle ok?

Mutta siitähän tässä on kyse, Jasper ei ole suostunut yhteenkään mainokseen mikä esitetään TV:ssä.

Ihan sama omistaako hän firmasta mitään, ei tuollaista mainosta tehdä ilman että kysytään lupa.

Toisen osapuolen mukaan kaikki tämä oli käyty läpi Löylyn terassilla.