Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisitko tällaista elämää?

Vierailija
25.04.2023 |

En osaa olla ihmisten kanssa ja siksi olen yksinäinen. Läheiset ovat alkaneet karttaa minua. Nykyään seurustelen netin kanssa. Olen nettiaddikti. Toisaalta on helpotus, ettei tarvitse edes yrittää sosialisoida. Sitten taas tuntuu, että kyllä ihminen tarvitsee seuraa toisista ihmisistä. Onko täällä muita samanlaisia erakkoja?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä todella rasittavaa tämä "en jaksa tai kestä ihmisiä mutta kuitenkin tuntuu yksinäiseltä"-hommeli.

Ei kukaan pakota sua täällä olemaan.  Muiden ihmisten kunnioitus - edes vähäinen - ei olis haitaksi

Käsittääkseni viestin kirjoittaja ei maininnut kunnioituksesta tai kunnioituksen puutteesta. Arvostus on kaksisuuntainen tie ja arvostuksen vaatiminen yksipuolisesti ei toimi. Arvostus, kun ei ole sitä, että taipuu ja myöntyy mihin tahansa.

Lähinnä tarkoitin sitä, ettei tarvitse ottaa osaa keskusteluun jos ei ole mitään sanottavaa. Tai aihe ei kiinnosta. Joillain pakonomainen tarve tunkea nenäänsä kaikkialle. Vaikka vain trollaamaan.

Johan on kummallista kommenttia sieltä. Aloittahan kysyi että onko muilla samanlaista ja siihen vastattiin. Ikävä jos Sinua ei kaikki kommentit miellytä, kannattaisiko kääntää katsetta sieltä omasta navasta vähän pois.

Vierailija
22/24 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sosialisoida"?

Jos ja kun viihdyt hyvin yksinäsi, ole rauhassa. Joskus tulet niin sanotusti ihmisten ilmoille. Ei siinä sen kummempaa.

Sosialisoida vs. sosiaalistua, näillä on ero, ainakin ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisin jonkun aikaa uppoutua nettiin, mutta en loputtomiin.

Kehoni tarvitsee liikettä ja vaihtelua tekemisiin.

Vierailija
24/24 |
27.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se netissä oleminen johtaa siihen, että sinulta puuttuu sosiaaliset taidot.

Nettiaddiktioon toimii sen netin rajoittaminen ja sen tilalle muun lainen tekeminen ja ihmisten kanssa seurustelu.