Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävän holtiton rahankäyttö

Vierailija
25.04.2023 |

Naisystäväni on aina ollut kiinnostunut muodista ja kauneustuotteista, mutta viime kuukausina hänen kulutustottumuksensa ovat lähteneet täysin käsistä. Hän ostaa jatkuvasti uusia vaatteita, meikkejä ja ihonhoitotuotteita, vaikka meillä ei ole varaa sellaiseen elämäntapaan.

Olen yrittänyt puhua hänelle asiasta, mutta hän suuttuu aina ja sanoo, että ansaitsee paremman elämän ja että hänen ulkonäkönsä on minulle tärkeää. Tämä ei ole totta rakastan häntä sellaisena kuin hän on, enkä halua meidän menevän velkaa ulkonäön takia.

Toisaalta olen huolissani siitä, että hän käyttää rahaa paetakseen muita ongelmia, kuten stressiä töissä. En tiedä, miten voisin auttaa häntä, jotta hän ei turvautuisi shoppailuun ainoana keinona käsitellä näitä tunteita.

Kaikki neuvot ja vinkit ovat tervetulleita, sillä olen todella huolissani naisystäväni hyvinvoinnista sekä meidän taloudesta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla rahoillaan ostakoon mitä hyväänsä, jos sinun rahat millä ostaa niin älä anna rahaa. Simple.

ps.jatkuva ostelu kertoo jostakin tyhjiöstä elämässä eikä ole järkevää kuluttamista

Vierailija
2/19 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Kemikaalihulluus ei parane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on aina hyvä vaihtoehto. Varsinkin, kun vasta seurustelette.

Vierailija
4/19 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia ne kaikki muijat on. Ei ne vaihtamalla parane.

Vierailija
5/19 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venaa.. Halutaan väh. 8/10 nainen jolle koti ja kauneus on tärkeää. Löydetään sellainen josta aletaan pian valittaa. Logiikka?

Vierailija
6/19 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia ne kaikki muijat on. Ei ne vaihtamalla parane.

Grindr ;)

Vierailija
7/19 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette asu yhdessä tai ole avioliitossa, niin vaikea ymmärtää miten tämä olisi sun ongelma?

Vierailija
8/19 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maniaa? Kannattaa mennä lääkäriin jos masennusjaksoja esiintyy myös.

Vierailija
9/19 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hänen omia rahojaan ja maksaa osuutensa yhteisistä kuluista niin älä puutu asiaan, anna olla. Täällä oltu +20 vuotta yhdessä ja molemmilla omat rahat edelleen. Mä en puutu hänen vaate- ja kenkäostoksiin ja hän ei puutu jos ostan uuden töllön tai auton extempore. Ei ongelmia.

Vierailija
10/19 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksakaa molemmat omat kulunne ja yhteiset puoliksi. Jos sillä on silti varaa tuhlata, niin tuhlatkoon. Jos ei, niin äkkiä se joko lopettaa tai velkaantuu, joutuu ulosottoon ja lopettaa.

Vierailija
11/19 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän suuttuu aina ja sanoo, että ansaitsee paremman elämän

Onko naisystäväsi ylipäätään elämäänsä tyytymätön? Onko teillä yhteiset rahat? On toki epäreilua, jos hän käyttää itseensä suhteessa enemmän kuin sinä ja mitä yhteinen hyvä edellyttäisi. Toki kaikki riippuu siitä, miten olette asioista yhdessä sopineet.

Mikäli naisystäväsi taas kaipaa tuloihinsa nähden ylellisempää elämää ja ei ole vaihtamassa rahakkaampaan työpaikkaan, olisiko etsinnässä uusi varakkaampi elättäjä? Jos näin on, voi yhteinen taipaleenne olla loppusuoralla.

Keskustelkaa avoimesti ja rauhallisesti, niinhän ne asiat selviävät. Kerro oma kantasi eli nykyisellään teillä ei ole varaa hänen kulutustottumuksiinsa.

Vierailija
12/19 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi maanläheisempi nainen . Nykyinen voi etsiä jonkun sugar daddyn tai bisnesmiehen rahoittamaan elämäntyyliään .

Vierailija
13/19 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi siskosi on hoikka, älykäs ja kaunis (insesti?). Tuleeko jo sivulla 3 ap kertomaan "naisystävän" alkoholi- ja mielenterveysongelmista 🤔

Vierailija
14/19 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen että ostaa stressiinsä meikkejä eikä karkkeja kuten useat naiset tekevät. Toki olisi hyvä jos olisi joku kattosumma kuinka paljon ulkonäköön ja vaatteisiin voi laittaa.

Vierailija
15/19 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen fysiologisesti nainen ja mies, jonka kanssa elän parisuhteen kaltaisessa tilassa, niin kuvaa hyvin häntä. Asumme eri talouksissa toistaiseksi ja en pistä pahakseni hänen toimintaansa. Pitää itsestään huolta ja naisia parveilee ympärillä. Kertoo itselleni sen, että olen valinnut hyvän lisääntymiskumppanin, koska meillä on kaksi yhteistä lasta. Kyllä joutui ensimmäiset vuodet töitä tekemään, että sai hänet tuollaiseksi yksilöksi. Lapset voivat ottaa mallia ja eivät tulevaisuudessa jää yksin tällä menolla. Rahoitan mielelläni miehen elämäntyyliä. Luonnossakin yleensä uros on naarasta näyttävämpi. 🥰

Vierailija
16/19 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omilla rahoillaan ostakoon mitä hyväänsä, jos sinun rahat millä ostaa niin älä anna rahaa. Simple.

ps.jatkuva ostelu kertoo jostakin tyhjiöstä elämässä eikä ole järkevää kuluttamista

Typerä idiootti. Etkö tajua, että kun hän tuhlaa omat rahansa turhuuteen, mies joutuu sitten maksamaan kaiken välttämättömän ja pakollisen omasta palkastaan? Miten voit olla noin käsittämättömän tyhmä, että et tuota tajua.

Vierailija
17/19 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'Oreal Paris

Because You're Worth it!

😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜

Vierailija
18/19 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen fysiologisesti nainen ja mies, jonka kanssa elän parisuhteen kaltaisessa tilassa, niin kuvaa hyvin häntä. Asumme eri talouksissa toistaiseksi ja en pistä pahakseni hänen toimintaansa. Pitää itsestään huolta ja naisia parveilee ympärillä. Kertoo itselleni sen, että olen valinnut hyvän lisääntymiskumppanin, koska meillä on kaksi yhteistä lasta. Kyllä joutui ensimmäiset vuodet töitä tekemään, että sai hänet tuollaiseksi yksilöksi. Lapset voivat ottaa mallia ja eivät tulevaisuudessa jää yksin tällä menolla. Rahoitan mielelläni miehen elämäntyyliä. Luonnossakin yleensä uros on naarasta näyttävämpi. 🥰

Sinun kannattaisi opetella kirjoittamaan. Siten joku voisi saada edes jollain tasolla selvää kirjoituksestasi.

Vierailija
19/19 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä idiootti. Etkö tajua, että kun hän tuhlaa omat rahansa turhuuteen, mies joutuu sitten maksamaan kaiken välttämättömän ja pakollisen omasta palkastaan? Miten voit olla noin käsittämättömän tyhmä, että et tuota tajua.

Millä tavalla joutuu? Siis puhutko nyt ryöstöstä vai mistä? Se on rikos. Ei yksikään ihminen joudu maksamaan toisen aikuisen perseilyitä. Ei vaan maksa.

Mitään yhteisasumista ei tietenkään harrasteta tuollaisessa tilanteessa, sehän on jo itsestään selvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi