Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on uimahallin ryhmäpukuhuone?

Vierailija
25.04.2023 |

Anteeksi tyhmästä kysymyksestäni jo etukäteen! Olen siis äiti ja ilmoittamassa 5-vuotiasta poikaani uimahallin uimakouluun. Uimakoulussa vanhempi menee lapsensa kanssa ryhmäpukuhuoneeseen. Mikä se on? Onko siellä siis naiset ja miehet erikseen vai samassa ja miten siellä toimitaan? Olen ollut uimahallissa vain normaalissa pukuhuoneessa, jossa naisten kmja miesten puolet erikseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ja naisille on omansa. Ex-työpaikallani noin pienet menivät (mielestäni) kaikki ohjaajan kanssa samaan, naisten ryhmikseen.

Kysy uimakoulusta ohjeita. Jokaisella lienee omansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täkäläisessa imahallissa ryhmäpukuhuone on sellainen, missä kaikki sukupuolet on samassa, mitta jokainen ryhmä pukee omassa kopissa johon mahtuu n 2-6 ihmistä. Sitä sanotaan myös perhepukuhuoneeksi. Suihkut on myös näkösuojasermeillä eristetty.

Vierailija
4/5 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ja naisille on omat ryhmäpukuhuoneet. Se on ihan vaan huone jossa on naulakot. Ja kurssin vetäjä laittaa oven lukkoon. 

Vierailija
5/5 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu uimahallista, mutta meillä on tytöille omansa ja pojille omansa. Aikuinen laittaa sitten oven lukkoon kun kaikki on siirtyneet pesulle.

Meinaa vaan sitä ettei tartte ottaa sitä pikkukoppia vaatteille ja itse huolehtia avaimesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi