Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätitkö ottamatta koronarokotteesi? Profiilisi on tutkittu

Vierailija
25.04.2023 |

Olet tällainen:

Pienituloisuus tai palkkatulojen puute sekä mielenterveys- ja päihdeongelmat vaikuttivat aktiivisuuteen ottaa koronarokote.

Koronarokotteen jättivät ottamatta etenkin ne ihmiset, joilla ei ollut palkkatuloja, joiden äidinkieli oli muu kuin suomi tai ruotsi tai joiden lähisukulaiset, erityisesti äiti, eivät olleet ottaneet koronarokotetta.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-selvisi-ketka-jattivat-koronarokot…

Kommentit (3847)

Vierailija
2081/3847 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän kysymyksen virologille. Virologin mukaan mRNA-rokote hajoaa olkapäähän pistämisen jälkeen muutamassa tunnissa eikä leviä deltoideuslihasta kauemmaksi.

Miten virologi selittää sen, että maailmassa on kuollut suuri määrä perusterveitä nuoria miehiä sydänlihastulehdukseen mRNA-koronarokotteen saatuaan.

THL:n tilastojen mukaan Suomessa kuoli 5 henkilöä koronarokotteeseen ja 21 henkilön kohdalla se oli myötävävaikuttavana tekijänä. Tilastot ovat vapaasti luettavissa THL:n sivuilla.

Lääkärinä pohdiskelen todennäköisyyksiä. Perusterveellä 20-vuotiaalla miehellä on mahdollisuus kuolla koronaviruksen aiheuttamaan tautiin 1:1000000. Sen sijaan mRNA-rokotteen aiheuttama sydänlihastulehduksen riski on monta kertaa suurempi. Suomessa ei ole kuollut yhtäkään perustervettä alle 30-vuotiasta koronainfektioon.

Olen lukenut virologiaa ja immunologiaa lääkiksessä. Maailmassa on satoja virus-, bakteeri- ja sienitauteja, jotka voivat olla minulle vaaraksi. Olen ottanut kaikki muut rokotteet elämäni aikana, mutta mRNA-rokotetta en uskaltanut ottaa.

Sairastin koronainfektion hyvin lievänä, kuumetta oli muutama tunti. Sen jälkeen pääsin taas hoitamaan potilaitani lähityöhön. Olen tyytyväinen, että en ole ottanut yhtäkään mRNA-koronarokottetta.

Jos markkinoille tulee esim. inaktivoituja koronaviruksia sisältäviä rokotteita, menen heti ottamaan sellaisen.

Vierailija
2082/3847 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri ei ottanut koronarokotetta kirjoitti:

Olen lääkäri enkä ottanut mRNA-koronarokotetta. Koska olen perusterve, arvioin, että en hyödy rokotteesta. Olin kuukausia etätöissä, ennen kuin onnistuin hankkimaan koronan itselleni. Kyläilin parin koronapositiivisen henkilön luona ensin, mutta en onnistunut saamaan tartuntaa. Kolmannella kerralla tärppäsi ,ja pääsin jälleen hoitamaan potilaita.

Olen ottanut kaikki mahdolliset rokotteet, mutta minua epäilyttää mRNA-teknologia.

Joku kirjoitti täällä, että hän on virologina pätevämpi arvioimaan rokotetta kuin minä. Tästä olen eri mieltä. Olen opiskellut immunologiaa ja hoitanut paljon infektiopotilaita.

mRNA-rokote saa elimistön solut tuottamaan koronaviruksen piikkiproteiinia. Elimistö taas tuhoaa viallisesti käyttäytyvät solut.

Odotan ainakin 20 vuotta, ennen kuin otan ensimmäistäkään mRNA-rokotetta, jotta nähdään voiko mRNA-rokottesta tulla jotain pitkäaikaisseurauksia. Voi olla ,että 20 vuoden kuluttua todetaan, että mRNA-rokotteet ovat täysin turvallisia. Onneksi lääkäreillä on paljon etätyömahdollisuuksia.

Ehkä olet lääkäri, mutta immunologian opintojasi kovasti epäilen. Kirjoitat niinkuin mRNA rokote saisi kaikki elimistön solut tuottamaan piikkiproteiinia, mutta sitä piikkiproteiinituotantoa tapahtuu vain sillä pienellä alueella  olkalihasta, mihin rokote on annettu. Se proteiinituotanto tietysti loppuu samalla kun ne muutamat lihassolut tuhoutuvat. Aika pitkään odotat, jos 20 v on varoaikasi. Onko sinulla tiedossasi maailmanhistoriasta jokin rokote, jonka merkittävät haitat tulisivat esiin vuosien kuluttua.  Työsi lienee jotain sairaslomalappujen kirjoittamista flunssapotilaille jos sen kykenet etänä tekemään. Siinä tietysti karttuu kokemus infektiopotilaista.

Höpö. Onpa absurdi väite, että piikkiproteiinituotantoa tapahtuisi vain pienellä alueella olkalihasta! Asia ei ole noin.

(Loppuosa kommentistasi on taas kerran diipadaapaa; keskustelukumppanin väheksymistä perustuen omiin oletuksiisi. Olet vain väittelijä, kaukana tiedon lähteestä ja asiantuntijuudesta tässä keskuskelun alla olevassa aiheessa.)

Kerrotko vielä, missä muualla piikkiproteiinia muodostuu ja millä mekanismilla.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/3847 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lääkäri enkä ottanut mRNA-koronarokotetta. Koska olen perusterve, arvioin, että en hyödy rokotteesta. Olin kuukausia etätöissä, ennen kuin onnistuin hankkimaan koronan itselleni. Kyläilin parin koronapositiivisen henkilön luona ensin, mutta en onnistunut saamaan tartuntaa. Kolmannella kerralla tärppäsi ,ja pääsin jälleen hoitamaan potilaita.

Olen ottanut kaikki mahdolliset rokotteet, mutta minua epäilyttää mRNA-teknologia.

Joku kirjoitti täällä, että hän on virologina pätevämpi arvioimaan rokotetta kuin minä. Tästä olen eri mieltä. Olen opiskellut immunologiaa ja hoitanut paljon infektiopotilaita.

mRNA-rokote saa elimistön solut tuottamaan koronaviruksen piikkiproteiinia. Elimistö taas tuhoaa viallisesti käyttäytyvät solut.

Odotan ainakin 20 vuotta, ennen kuin otan ensimmäistäkään mRNA-rokotetta, jotta nähdään voiko mRNA-rokottesta tulla jotain pitkäaikaisseurauksia. Voi olla ,että 20 vuoden kuluttua todetaan, että mRNA-rokotteet ovat täysin turvallisia. Onneksi lääkäreillä on paljon etätyömahdollisuuksia.

Ehkä olet lääkäri, mutta immunologian opintojasi kovasti epäilen. Kirjoitat niinkuin mRNA rokote saisi kaikki elimistön solut tuottamaan piikkiproteiinia, mutta sitä piikkiproteiinituotantoa tapahtuu vain sillä pienellä alueella  olkalihasta, mihin rokote on annettu. Se proteiinituotanto tietysti loppuu samalla kun ne muutamat lihassolut tuhoutuvat. Aika pitkään odotat, jos 20 v on varoaikasi. Onko sinulla tiedossasi maailmanhistoriasta jokin rokote, jonka merkittävät haitat tulisivat esiin vuosien kuluttua.  Työsi lienee jotain sairaslomalappujen kirjoittamista flunssapotilaille jos sen kykenet etänä tekemään. Siinä tietysti karttuu kokemus infektiopotilaista.

En ole tuo lääkäri, jolle vastasit, mutta jos kerran mrna-rokotteita on alettu kehittää jo 80-luvulla, eikä vielä koronan ilmaantuessa ollut onnistuttu kehittämään toimivaa ja turvallista rokotetta, on jo siinä syytä suhtautua hieman epäillen kehitystyön yllättävään nopeuteen: rokote olikin yhtäkkiä valmis vuodessa!

Tämä on tällaista arkijärkeä vaan, parempi katsoa kuin katua. Mitään tärkeää ei ole menetetty, jos ei ole otettu rokotetta. Nyt tiedämme jo sentään sen.

Jos vielä ensimmäisten rokotusten aikana epäilit, niin parin vuoden ja 13 miljardin rokotteen jälkeen pitää olla kyllä aika jästipää jos ei ymmärrä ettei vakavia haittoja ole ja rokotteet herättävät hyvän vasta-ainevasteen. Miten se kehitystyö sitäpaitsi erityisen nopeaa oli kun kerran tutkimus oli jo 80-luvulla aloitettu?  Nyt päästiin lopulta läpimurtoon kun valtiot tyrkyttivät rahaa massoittain tutkimustyöhön.

Vierailija
2084/3847 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://openvaers.com/covid-data

https://tlavagabond.substack.com/p/net-harm-peer-reviewed-science-shows

ei hyvältä näytä. 

Ei todellakaan jos pidät tuollaisia lähteitä vakavasti otettavina.

Vierailija
2085/3847 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lentäjälääkäri ja olen tutkinut asiaa. Rokotteeseen ei menehdy joukoittain ihmisiä eikä rokottamattomat joukoittain joudu teholle tai menehdy koronaan. Koronarokotteet oli hyödyllisiä rokotteita riskiryhmäläisille mutta muille ne oli turhia rokotteita.

Vierailija
2086/3847 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei hyvältä näytä. 

- - -

Linkkaus ilman omaa kannanotoa tai referaattia aiheeseen on tyhjänpäiväinen nollalinkkaus ==> Lukematta ohi seuravaan viestiin.

Vierailija
2087/3847 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei hyvältä näytä. 

- - -

Tuossa päivittäin koronan kanssa työtään tekevan lääk.tri ja proffa Juhani Knuutin kokemus "vakavista rokotehaitoista". Kirjoitus on esillä TS:n "Tiede & Terveys" blogissa.

"Millaisia rokotushaittatapauksia on todettu terveydenhuollossa?"

- "Olin yhteydessä Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin yksiköihin, joissa mahdollisia rokotushaittoja hoidetaan, kun niitä ilmenee. Sairaanhoitopiirin ja Turun kaupungin yhteispäivystyksessä oli todettu vain tavallisia kuumereaktioita, joihin tarvittiin sairaslomaa. Vakavia haittoja ei ole päivystykseen ilmaantunut."

- "Lastenklinikalla on todettu yksi sydänlihastulehdus, joka rauhoittui seurannassa. Muita merkittäviä haittoja ei ole todettu."

- "Varmistin asian vielä sairaanhoitopiirin johdosta, eikä merkkejä vakavista rokotehaitoista ole tullut esiin eikä sairaalassa ole ollut hoidossa rokotehaittatapauksia, sen sijaan koronaan sairastuneita kyllä."

Vierailija
2088/3847 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei hyvältä näytä. 

- - -

Linkkaus ilman omaa kannanotoa tai referaattia aiheeseen on tyhjänpäiväinen nollalinkkaus ==> Lukematta ohi seuravaan viestiin.

Sudelta vaikuttaa tuo piikki. Surulliseksi vie mielen kun mietin kuinka moni vahingoittunut noista rokotteista. Puhumattakaan kuinka moni kuoli niihin. 

- -

0/5

jonninjoutavaa ja halpahintaista puskahuutelua

Vierailija
2089/3847 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo lääkäri, jolle vastasit, mutta jos kerran mrna-rokotteita on alettu kehittää jo 80-luvulla, eikä vielä koronan ilmaantuessa ollut onnistuttu kehittämään toimivaa ja turvallista rokotetta, on jo siinä syytä suhtautua hieman epäillen kehitystyön yllättävään nopeuteen: rokote olikin yhtäkkiä valmis vuodessa!

Tämä on tällaista arkijärkeä vaan, parempi katsoa kuin katua. Mitään tärkeää ei ole menetetty, jos ei ole otettu rokotetta. Nyt tiedämme jo sentään sen.

Jos vielä ensimmäisten rokotusten aikana epäilit, niin parin vuoden ja 13 miljardin rokotteen jälkeen pitää olla kyllä aika jästipää jos ei ymmärrä ettei vakavia haittoja ole ja rokotteet herättävät hyvän vasta-ainevasteen. Miten se kehitystyö sitäpaitsi erityisen nopeaa oli kun kerran tutkimus oli jo 80-luvulla aloitettu?  Nyt päästiin lopulta läpimurtoon kun valtiot tyrkyttivät rahaa massoittain tutkimustyöhön.

- -

"Nyt päästiin lopulta läpimurtoon kun valtiot tyrkyttivät rahaa massoittain tutkimustyöhön."

- Taisi olla ensi kerta lääkekehityksn historiassa koronarokotteen kohdalla, kun tutkimusrahoituksen järjestelyt ja kaupallisen ennusteen odottaminen ei vienyt aikaa kehitystyön aloittamiselta.

Vierailija
2090/3847 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei hyvältä näytä. 

- - -

Sudelta vaikuttaa tuo piikki. Surulliseksi vie mielen kun mietin kuinka moni vahingoittunut noista rokotteista. Puhumattakaan kuinka moni kuoli niihin. 

- - -

0/5

Onko tuo todellakin parasta antia, mitä kykenet antamaan tälle keskustelulle?

Vierailija
2091/3847 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aferf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kahtiajakoa rokotetut vs rokottamattomat ei olisi tullut ellei päättäjät ja media sitä olisi luonnut. Koronan hoidossa suurin virhe oli se että mediat sekä päättäjät alkoi jaottelemaan ihmisiä rokotettuihin ja rokottamattomiin. Korona aikana suurinta osaa sitä tavallista kansaa ei kiinnostanut se olitko rokotettu vai et, todella monet rokotteen ottajatkin vastusti sitä että rokottamattomia haukutaan ja syrjitään.

Omalla työpaikalla ja tuttavapiirissä on rokotettuja sekä rokottamattomia eikä ketään kiinnostanut rokotusstatuksesi mutta monet vastusti kritisoi sitä kahtiajakoa mitä mediat sekä päättäjät loivat. 

Eihän sitä kahtiajakoa ole juuri muualla ollutkaan kuin nettikeskusteluissa. Kätevästi unohtuu esim. se, että sen rokotepassivaatimuksen pystyi täyttämään myös negatiivisella testillä. Terveydenhuollon henkilökunta on ainoa, jolle vaatimukset olivat kovemmat. Heistä rokotteen otti noin 95% eli aika pientä joukkoa oikeasti koskee tuo ns. rokotepakko. Kaikkien luulisi jo muistavan ja tietävän, ketkä tätä keskustelua masinoivat.

Sitä kahtiajakoa oli joka päivä medioiden uutisissa ja koronapassin myötä ihan kaikkialla minne koronapassia vaadittiin. Eikö se ollut hassua että yökerhoissa oliko se klo 22 asti sai olla kaikki mutta sitten rokottamattomat pihalle ja rokotetut sai bilettää siellä :D 

Koronapassi olisi ollut hyväksyttävää jos kaikilla olisi pitänyt olla negatiivinen testitulos, se että rokottamattomat vain joutui sen hankkimaan oli vain rokottamattomien kiusaamista.

Miksi ylipäätänsä edes julkaistiin tietoja siitä kuinka moni otti rokotteen ja kuinka moni ei? Sehän ei tarkoita mitään onko rokotevastainen tai rokotemyönteinen ihminen.

Mitään rokotetut ja rokottamattomat keskustelua ei olisi pitänyt koskaan edes aloittaa, sillä ei edes ole mitään merkitystä oletko koronarokotettu vai et joten asia mistä jotkut "riitelee" on ihan turhaa.

- -

Kyllä se rokotteen ottamine  tai ottamattomuus aika tavalla henkilöstä kertoi.  En tiedä ensimmäistäkään rokotemyönteistä, joka olisi jättänyt rokotteen ottamatta.

Ja ihan kokemus lähipiiristä: Pariskunta sai vaikutteita koronarokotekielteisiltä naapureiltaa, eivätkä ottaneet rokoteta. Korona iski ja se oli tautina varsin *ittumainen, hiuksia lähti lopuksi tuppoina ja itse sairaus oli todella viheliäinen.

Koronan jälkeen alkoivat laskemaan, milloin se 6kk tulee täyteen, että voi hakea rokotteen.

Sinun viestisi on osittain jopa sairas, väität että rokotusstatus kertoo ihmisestä jotain? :D 

Vaikutat juuri näiltä ketkä tätä rokottamattomien vainoa harrastaa. 

Lähipiirisipariskunta sen koronan tuollaisena olisi voinnut saada ihan rokotettuna myös, se rokote nyt lähinnä esti vain sitä ettet saa koronaa vakavana tautimuotona ottaen huomioon sen että rokottamattomille se korona myös erittäin harvoin tuli vakavana tautimuotona.

Miksi joku koronarokote aiheuttaa näin paljon tunteita ihmisissä? 

Itselleni on yks ja sama kuka on rokotettu ja kuka ei,  en minä edes ajattele ihmisten rokotusstatusta.

Mikään oikea rokote ei aiheuttaisi tuntemuksia mutta tämä  kokeiluvaiheessa oleva mrna-piikki on eri assiea

Osaatko selittää, miten mRNA rokote eroaa immunologiselta kannalta muista rokotteista? Olen melkoisen varma ettet osaa ja tällöin askartelet omat kykysi ylittävien asioitten kanssa.

Olisi harmi sinun joutua pitämään kynttilääsi vakan alla kun olet hyvin viisas. Kerro nyt meille, miten piikkiproteiini toimii ihmisen solussa muuten kuin suojaamalla virukselta? Mihin muuhun ja miten pitkään piikkiproteiini on ihmisen kehossa vaikuttaa? Mitä se tekee immuniteetille noin yleensä? Onko yksilöllisiä eroja? Miten pitkään piikkiproteiinin matkaa ihmisen kehossa on tutkittu? Ihan omin sanoin faktoihin perustuen ilman latinaa tai viisastelua. Tilastoja emme halua nähdä.

Jo tuo sanonta piikkiproteiini on ollut vähän huonosti valittu kun se pelottaa kaltaisiasi ihmisiä. Kysehän ei ole mistään piikistä vaan pienistä, pehmeistä proteiinipallukoista viruksen pinnalla. Tämä "piikkiproteiin" aikaansaa vasta-ainemuodostuksen vastaavia rakenteita omaavia kokonaisia viruksia kohtaan. Oletan nyt, että tässä yhteydessä tarkoitat tuota mRNAn aikaansaamaa piikkiproteiinia. Se mRNA muuten häviää entsymaattisesti solusta muutamissa tunneissa ja elimistöllä on hyvät mekanismit hävittää sitten ne syntyneet keinotekoiset piikkiproteiinit. Ei se tietysti immuniteetille mitään muuta aiheuta kun synnyttää nuo vasta-aineet. Kyllä nämä asiat on tietysti tarkkaan tutkittu ja vauva-palstoillakin tutkimustuloksia lähteineen on parin vuoden aikana runsaasti esitelty.  Totta kai on yksilöllisiä eroja. Esim. monisairailla vanhuksilla ei immuunivaste useinkaan enää toimi riittävästi eikä aina kehity riittävästi vasta-aineita.  Kuten sanottua asiat on tutkittu moneen kertaan. Eivät ne "piikkiproteiinipallukat" jää ikiajoiksi elimistöön kiertämään. Elimistö tuhoaa tuollaiset ylimääräiset hiukkaset.

Mistä sinä tiedät, että elimistö hävittää piikkiproteiinin, eikä ala laskostaa sitä virheellisesti?

Miksi elimistö ei kykene hävittämään hullun lehmän tautia aiheuttavaa prionia, joka on proteiini sekin?

Kyllä se piikkiproteiinin häviäminen on tietysti tutkittu useissakin tutkimuksissa. Jos tällaiset ylimääräiset proteiinit eivät elimistöstä häviäisi, niin miten luulisit tapahtuvan niille oikean Covid-tartunnan saaneille, joiden elimistössä on miljoonittai, (tai miljardeja) kokonaisia viruksia. Eivät nekään ihmiseen pysyvästi jää, vaan elimistön puhdistusjärjestelmät ne hävittävät.

Useita tutkimuksia? Linkitä yksikin!

Virustartunta ei sisällä reseptiä joka saa elimistön tuottamaan piikkiproteenia ikuisesti kuten rokote.

Rokotetodistusta ei siis löytynyt kuten arvasin.

Tulipa sensaatiomaista uutta "tietoa". Eihän se mRNA voi piikkiproteiinia ikuisesti tuottaa kun se mRNA hävitetään solusta entsymaattisesti muutamissa tunneissa.  Virustartunta aiheuttaa miljardeja kertoja suuremman piikkiproteiinikuorman joka lisääntyy monta päivää. Rokote aiheuttaa piikkiproteiinituotantoa muutaman tunnin pienellä alueella olkalihaksessa. Kommentistasi näkee, että sinulla ei ole pienintäkään ymmärrystä immunologiasta tai virologiasta, mutta rehvakkasti esittelet järjettömiä väitteitäsi.

Oletpa aivopesty. Sinunkin elimistöstäsi on tehty piikkitehdas, joka valmistaa piikkiproteiinia loputtomasti. Piikkiproteiinia on löydetty mm. munasarjoista, sydämestä. Oikea myrkky. Kiva kun otit...

Voi pyhä yksinkertaisuus.  Kerrotko vielä miten pienelle alueelle olkalihakseen pistetty mRNA loputtomasti toimisi, kun tiedetään tasan tarkkaan, että se  mRNA häviää muutamassa tunnissa. Ei se mRNA tietenkään tumaan mene kuten sinä ehkä epäilet.  Ja kyllä piikkiproteiinia voi toki löytyä esim munasarjoista, mutta miten varsinaisen virustartunnan saaneet voivat selviytyä, kun virus monistuu  rajattomasti heidän kehossaan. Trollaatko vai oletko tosiaan noin tyhmä? (veikkaan molempia).

Eiköhän tuo piikkiproteiinien löytyminen ympäri kehoa rokotuksen jälkeen ole ihan luonnollista, koska ne liikkuvat veren mukana. Mutta se, mitä ne liikkuessaan aiheuttavat on varmasti selvittämisen arvoista.

Mutta eikös se luonnollinen Covid-tartunta laittaisi niitä piikkiproteiineja elimistöön miljardeja kertoja enemmän. Miten sitten kukaan voisi säilyä elossa tartunnan saatuaan.

Pitää odotella sen aikaa, että elimistö on neutralisoinut piikkiproteiinit, ennenkuin lähtee juoksemaan esim. maratonia tai meinaa käyttää sydänlihasta ja muuta verenkiertoelimistöä.

Vierailija
2092/3847 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei hyvältä näytä. 

- - -

- -

0/5

jonninjoutavaa ja halpahintaista puskahuutelua

Millä saisi 5/5?

Jos täällä koittaa ilmaista omaa mielipidettä selvästi niin se poistetaan. 

Itse kyllä pidän omasta kehosta huolehtemista kaikkein tehokkaimmaksi tavaksi suojautua kaikenmaailman pöpöjä vastaan. Oman immuniteetin vahvistaminen muunmuassa liikunnalla, ravinnolla, ravintolisisllä jne on paljon parempi ainakin itsestäni kuin mikään kepulikonsti. Hyvä myös lukea ja opiskella miten oma keho toimii, mitä ravintoaineita tarvitaan, mitkä ravintoaineet vahvistaa kehoa ja tuota immuniteettiä. Jännä tuo immuniteetti jos se on mintissä niin suojaa muunmuassa syövältä. Hiljattain ymmärsin että näin keväisin koivun siitepölyssä on kaksi proteiinia mitkä on syypäitä allergiaan.  Rupattelen tuon ChatGPT:n kanssa niin ymmärrys asiasta kuin asiasta kasvaa. Kahvipavuistakin tiesi vaikka mitä, kun kysäsin miten tämä musta mönjä tähän mukiin päätynyt. Antoi minulle lisää tietoa tuohon kriittiseen ajatteluun kuin tuo Sokrateen metodi.. Vaikea täällä keskustella ja kyseinalaistaa asioita, pitäisi nyökkäillä ja olla kaikista samaa mieltä. Jos olet eri mieltä niin poistavat viestit ja blokkaavat sitten. Ala-arvoista touhua se.

Vierailija
2093/3847 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan edelleen vastausta. Jos mRNA- rokote ei leviä olkapäästä mihinkään, miten on mahdollista, että useita nuoria perusterveitä miehiä on virallisten tietojen mukaan kuollut mRNA-rokotteen aiheuttamaan sydänlihastulehdukseen? Sen takia joitakin mRNA-rokotteita annettiin vain yli 65-vuotiaille.

Uskon, että moni nuori mies sairasti hyvin lievän, oireettoman sydänlihastulehduksen mRNA-rokotteen seurauksena. Voi olla mahdollista, että lievä sydänlihastulehdus aiheutti monille miehille fibroosia sydänlihakseen. Se voisi näkyä magneettikuvauksessa.

Vierailija
2094/3847 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei hyvältä näytä. 

- - -

- - -

0/5

Innostuin kirjoittamaan sinulle pidemmän jutun ;)

Hyvin hankala tosiaan ja turhauttavaa kirjoitella kun poistatte jos en ajattele kuin skripti menee. Jos kirjoitan puhtaasti mitä ajattelen niin poistavat kaiken ja estävät. Ihmisten pitäisi miettiä ja tutustua asiaan kuin uskoa kaikkea mitä joku tyyppi sanoo. Autoon valitsin tulpat opiskelemalla hiukan automekaniikasta, niin johan vanha peli liikahtaa eri tavalla. Sama se on tuon rokotteen kanssa niin hyvä tietää se vihollinen Sun Tzun hengessä. Tuohon kännykkääkin saa vaikka mitä kirjallisuutta ja YouTubesta voi katsoa yliopistontason luentoja ja voi lisätä ymmärrystä aiheesta kuin aiheesta. Tuo on hyvä tuo tutkiva journalismi kun voi itse mennä syvemmälle. Ei aina kannata uskoa sitä kauppiasta vaan tutkia se sika sieltä säkissä ensin. Voinut varmaan itselle käydä köpelösti jos yksi Brittityttö ei olisi ghostanut ja saanut ajatusta hukuttaa suruni salaliittoteorioihin.. Ja ne olikin TOTTA

Vierailija
2095/3847 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei hyvältä näytä. 

- - -

- - -

0/5

Kyllä täällä saa kertoa kukin mielipiteensä, tuntemuksensa.

Jos olet täällä vain arvottaaksesi sekä arvostellaksesi ja kenties myös lyömässä alas toisten kannanottoja jos ne eivät yllä tasollesi, olet ymmärtänyt tämän ketjun tarkoituksen väärin.

Mieti, olet kerrankin itse väärin :D

T.Eri

Vierailija
2096/3847 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei hyvältä näytä. 

- - -

- - -

0/5

Kyllä täällä saa kertoa kukin mielipiteensä, tuntemuksensa.

Jos olet täällä vain arvottaaksesi sekä arvostellaksesi ja kenties myös lyömässä alas toisten kannanottoja jos ne eivät yllä tasollesi, olet ymmärtänyt tämän ketjun tarkoituksen väärin.

Mieti, olet kerrankin itse väärin :D

T.Eri

Korjaan itse:

Mieti, olet kerrankin ymmärtänyt itse väärin :D

Vierailija
2097/3847 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei hyvältä näytä. 

- - -

Tuossa päivittäin koronan kanssa työtään tekevan lääk.tri ja proffa Juhani Knuutin kokemus "vakavista rokotehaitoista". Kirjoitus on esillä TS:n "Tiede & Terveys" blogissa.

"Millaisia rokotushaittatapauksia on todettu terveydenhuollossa?"

- "Olin yhteydessä Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin yksiköihin, joissa mahdollisia rokotushaittoja hoidetaan, kun niitä ilmenee. Sairaanhoitopiirin ja Turun kaupungin yhteispäivystyksessä oli todettu vain tavallisia kuumereaktioita, joihin tarvittiin sairaslomaa. Vakavia haittoja ei ole päivystykseen ilmaantunut."

- "Lastenklinikalla on todettu yksi sydänlihastulehdus, joka rauhoittui seurannassa. Muita merkittäviä haittoja ei ole todettu."

- "Varmistin asian vielä sairaanhoitopiirin johdosta, eikä merkkejä vakavista rokotehaitoista ole tullut esiin eikä sairaalassa ole ollut hoidossa rokotehaittatapauksia, sen sijaan koronaan sairastuneita kyllä."

Jännä tämä tutkimus mikä löytyi tuosta artikkelista, https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2022.12.06.22283145v1

Results We included 18 systematic reviews, 14 randomised trials, and 34 other studies with a control group. Most studies were of poor quality. The most reliable one was a systematic review of regulatory data on the two pivotal randomised trials of the mRNA vaccines. It found significantly more SAEs of special interest with the vaccines than with placebo, and the excess risk was considerably larger than the benefit, measured as the risk of hospitalisation. The adenovirus vector vaccines increased the risk of venous thrombosis and thrombocytopenia, and the mRNA-based vaccines increased the risk of myocarditis, with a mortality of about 1-2 per 200 cases. We also found evidence of serious neurological harms, including Bell’s palsy, Guillain-Barré syndrome, myasthenic disorder and stroke, which are likely due to an autoimmune reaction, as has been suggested also for the HPV vaccines. Severe harms, i.e. those that prevent daily activities, were hugely underreported in the randomised trials. These harms were very common in studies of booster doses after a full vaccination and in a study of vaccination of previously infected people.

Peter C Gøtzsche on muuten ehkäpä paljon arvostetumpi kuin tuo Knuuti. 

Hyvä tuo Peter C Gøtzsche kirja myös, Tappavat lääkkeet ja järjestäytynyt rikollisuus . Jännän äärellä vähän kun tänne kirjoittelee.. 

Vierailija
2098/3847 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapun kunniaksi lisää Sputnikkia ja vodkaa. Sitten avaruuteen. PRÖÖÖT.

Vierailija
2099/3847 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

In COVID hearing, #Pfizer director admits: #vaccine was never tested on preventing transmission.

"Get vaccinated for others" was always a lie.

The only purpose of the #COVID passport: forcing people to get vaccinated.

https://twitter.com/Rob_Roos/status/1579759795225198593

Vierailija
2100/3847 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei hyvältä näytä. 

- - -

- - -

0/5

Innostuin kirjoittamaan sinulle pidemmän jutun ;)

Hyvin hankala tosiaan ja turhauttavaa kirjoitella kun poistatte jos en ajattele kuin skripti menee. Jos kirjoitan puhtaasti mitä ajattelen niin poistavat kaiken ja estävät. Ihmisten pitäisi miettiä ja tutustua asiaan kuin uskoa kaikkea mitä joku tyyppi sanoo. Autoon valitsin tulpat opiskelemalla hiukan automekaniikasta, niin johan vanha peli liikahtaa eri tavalla. Sama se on tuon rokotteen kanssa niin hyvä tietää se vihollinen Sun Tzun hengessä. Tuohon kännykkääkin saa vaikka mitä kirjallisuutta ja YouTubesta voi katsoa yliopistontason luentoja ja voi lisätä ymmärrystä aiheesta kuin aiheesta. Tuo on hyvä tuo tutkiva journalismi kun voi itse mennä syvemmälle. Ei aina kannata uskoa sitä kauppiasta vaan tutkia se sika sieltä säkissä ensin. Voinut varmaan itselle käydä köpelösti jos yksi Brittityttö ei olisi ghostanut ja saanut ajatusta hukuttaa suruni salaliittoteorioihin.. Ja ne olikin TOTTA

- -

Viimeiset neljä sanaa kertovat kaiken tarvittavan.  Todennäköisesti olet ikuisesti huuhaalle ja roskafoorumeille menetetty tapaus. Tietyllä tapaa surullista ihmiselämän ja resurssien haaskaamista, huijaukselle nimeltä salaliitoteoriat.

.

https://www.esquire.com/news-politics/news/a51268/what-is-pizzagate/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi