Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen feministi, joka seurustelee vain afrikkalaisten miesten kanssa. Nyt on kuitenkin se pahin mahdollinen tapahtunut, eli olen ihastunut Teuvo Hakkaraiseen

Vierailija
25.04.2023 |

Apua! Olen aina ollut ylpeä siitä, että olen valinnut kumppanini sorretun rodun, kulttuurin tai ulkonäön perusteella. Nyt elämässäni on tapahtunut jotain hämmentävää: olen ihastunut Teuvo Hakkaraiseen! Tiedän, että hän on monessa suhteessa täysin päinvastainen kuin minä ja aikaisemmat kumppanini, mutta en voi kieltää tunteitani. Hän on karismaattinen, itsevarma ja hänen ronski huumorinsa saa minut nauramaan. Toki, Teuvo edustaa myös monia arvoja, joita olen pitänyt vastenmielisinä ja jopa rasistisina.

Olen yrittänyt analysoida tunteitani ja miettiä, mistä tämä ihastus voisi johtua. Ehkä se on jonkinlainen vastareaktio siihen, että olen aina pyrkinyt olemaan avoimesti erilainen ja haastamaan normeja. Vai voisiko tämä olla merkki siitä, että olen kypsynyt ja alkanut arvostaa erilaisia näkökulmia ja ihmisiä?

Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä tässä tilanteessa? Voisinko minä, vannoutunut feministi, todella olla suhteessa miehen kanssa, jonka arvot ovat niin kaukana omistani?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan