Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä joku käynyt Ähtärin Zoossa ja Hotelli Mesikämmenessä? Itse olin siellä luokkaretkellä 80-luvulla.

Vierailija
24.04.2023 |

Ihan kiva paikka.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähtärissä olen käynyt ainakin kerran joka vuosi viimeisen 10 v. aikana. Osuu sopivasti matkareitille tapaamaan omaa iäkästä mummoa, ja toisinaan joudun työkeikoille Oulu-Pyhäntä jne seudulle. Lapsen kanssa kiva kohde huvipuistojen ja autossaistumisen vastapainoksi, kun siellä väkisinkin tulee käveltyä ihan hyvä lenkki luonnossa. Eläimillä vaikuttaisi myös olevan hyvät oltavat ja paljon tilaa. Lisäksi se kotieläinpuisto on hieno, varsinkin hirsirakenteinen hevostalli, mutta viime käynneillä sinne ei ole päässyt enää sisään.

Pandat ovat tietysti hienoja nähdä, mutta minulle ainakin paikan viehätys on se metsälenkki.

Sopii monen ikäisille, pienille vaunulenkkinä,  ja oma nyt 11 v. jaksaa edelleen olla kiinnostunut eläimistä.

Hotelli Mesikämmen on outo. Se on kummallista arkkitehtuuria, lähinnä tulee mieleen Otaniemen Dopoli. On ihan siisti kyllä, mutta selkeästi jo kulahtanut ja sisustus päivittämisen tarpeessa. Aamupala ei erityisen ihmeellinen, mutta eläinpuiston kahvio on hyvä. Olen yöpynyt siellä viime vuosina jonkun kerran työmatkalla, kun olen ollut iltaan asti asiakkaalla kiinni pohjoisessa, enkä ole jaksanut ajaa kotiin asti keskellä yötä. Ähtäriin on esim. Oulusta sopiva muutaman tunnin ajomatka, helppo saapuminen ja ISO parkkipaikka suoraan hotellin vieressä. Siis verrattuna, että pitäisi sompailla jonnekkin Seinäjoen tai Jyväskylän keskustaan. Aamulla voi sitten hoitaa jonkun etäpalaverin huoneesta, kiertää eläinpuistolenkin ja jatkaa pirteämpänä ajamista.

Vierailija
2/4 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti käynyt eläintarhassa, minusta ihan kiva. Kerran yöpynyt hotellissa ja kerta riittää, kaamea remppaamaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pms-oireet päällä ja melkein itketti kun tuli mielikuva häkissä olevista eläimistä ja sitten tuo hotellin nimi on niin symppis.

Pahoittelut off topicista, en ole käynyt. 😅

Vierailija
4/4 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pms-oireet päällä ja melkein itketti kun tuli mielikuva häkissä olevista eläimistä ja sitten tuo hotellin nimi on niin symppis.

Pahoittelut off topicista, en ole käynyt. 😅

Kannattaisi käydä. Suurimmalla osalla eläimistä on tosi kivat tilat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi