Kivaa olla joku vaihtoehto nro. 3 aina naisille. Eletään sitten gigolona.
Ahdistaa edes hakea pitkäaikaista seuraa. Sua kohdellaan niin usein huonosti ja roikotetaan, ettet vaan jaksa. Seksikumppanitkin toki tekee sellaista, mutta heistä pääsee nopeasti yli. Tarpeeksi kun pyörittelee naisia niin aina löytyy joku joka haluaa panna ja sitten kun pyörittelee vielä lisää niin voi löytyä vielä joku joka kunnioittaa ja kohtelee hyvin. Pitää sovitusta kiinni, ei käytä sua mitenkään hyväksi jne.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Hyväsydämiset ja luotettavat naiset ovat äärimmäisen harvassa.
Välillä tuntuu että ite en niitä usein löydä vaikka yritän. En tiedä olenko liian kiltti kun kusipäät hakeutuu mun seuraan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Hyväsydämiset ja luotettavat ihmiset ovat harvassa. Varsinaisia löytöjä kiusaajille.
Mutta älä välitä ap. Lopetat vaan etsimisen. Vaihda toimintaympäristöä, mene baarien sijaan luontoretkille, urheilutapahtumiin tai yhdistyksiin. Suojele itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu että ite en niitä usein löydä vaikka yritän. En tiedä olenko liian kiltti kun kusipäät hakeutuu mun seuraan.
AP
Pidä silmät auki myös ulkomaalaisten naisten osalta.
Itsellä oli treffailumenestys hyvin huonoa vuosikaudet kunnes tapasin romanialaisen naisen.
Palstamammat tietenkin ajattelevat heti rahaa, mutta voin kertoa tämän naisen tienaavan mua ehkä 3x enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on kyllä mestareita ylistelemään ja antamaan itsestään kuvaa pyhimyksenä.
Kumpi on normaalia, se että on reilu kuten kiltit, vai se että on epäreilu kuten kiusaajat?
Ne on kyllä mestareita ylistelemään ja antamaan itsestään kuvaa pyhimyksenä.