Miten estätte hautumat rintojen alla?
Runsasrintaiset liikkujat, miten estätte hautumat rintojen alla? Ihoni ei kestä yhtään normaalia hikoamista.
Urheiluliivit on pahimpia, ne vain litistävät rinnat yhteen ja tekevät kosketuksiin joutuvasta ihoalueesta entistä isomman.
Kommentit (60)
Olen kyllä kuullut että monet käyttää sellaista vauva talkkia. En ole valitettavasti hyvä neuvomaan kun itse kuulun näihin pienirintaisiin mutta on minulla yksi tuttu jolla oli vaikeuksia asian kanssa. Hän kylläkin teki lopuksi rintojen piennenys leikkauksen koska sai myös ymmärtääkseni selkävaivoja suurien rintojensa takia.
Sidon jumppakuminauhan niskojen taakse sekä tissien alle. Täten rinnat pysyy ilmassa koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitkä? Olen isorintainen nainen ja harrastan juoksua. Ei mulla tule mitään hautumia? Tissihikeä joo, mutta sehän lähtee pesemällä.
Sä et ole edes nähnyt isorintaista naista. Ei näillä tisseillä juosta edes kolmet rintsikat päällekkäin.
Tissihikeen ei auta mikään muu kuin pesu aamuin ja illoin ja erittäin huolellinen kuivaus. Kaikkea olen kokeillut, mutta mikään ei auta kuin sen muutaman tunnin ajan.
Selvä. Ihan kuvittelin, että näin pienikokoisena naisena jolla on F-kupin rinnat olisin mahdollisesti joskus nähnyt isorintaisen naisen, mutta ei sitten. Itse käytän kaksia litistäviä urheilurintsikoita päällekkäin, harmi jos eivät sinua auta.
Edelleenkään ei selvinnyt mitä ne hautumat on.
Laittakaa nyt jo niitä kuvia niistä!! Monta viestiä lätinää, eikä yhtään kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa nyt jo niitä kuvia niistä!! Monta viestiä lätinää, eikä yhtään kuvaa.
No kai osaat kuvitella hautumat? Miksi pitää laittaa kuvia? Oletko joku pervo? Jos joku kysyy täällä vinkkiä mitä shampoota rasvaisiin hiuksiin käyttäisi niin tuskin olisit kuvaa vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihku aamuin illoin. Ja myös lenkin jälkeen. Ei suihkussa muuten tarvi kauaa olla, mutta suihkuttaa sieltä hien pois. Liivejä pitää tietysti pestä usein ettei ole bakteereja.
Pesen kainalot ja rinnanaluset neutraalilla pesunesteellä aamuin illoin. Tällä sain viimekertaisen punoituksen rauhoittumaan, mutta ärsyttävää sekin että pitää koko ajan olla pesemässä.
Ap
Olisko kosteuspyyhkeellä pyyhkäisy?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten ei ole ihoystävällisiä liivejä ja toppeja myynnissä. Miksi kaikki riipivät ja hiertävät ihoa, karhentaa.
Samaa mieltä. En haluaisi niitä kiristäviä kaaritukia, mutta isoissa kupeissa ne yleensä aina on. Lisäksi toivon että rintojen alla olisi vähän enemmän kangasta ehkä jopa viis kymmenen senttiä eli sellaiseen bralette tyyliin.
Niin tukevat ja istuvat liivit että rinnat liki lentää. Hartiat sitten toki kärsii olkaimista.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitkä? Olen isorintainen nainen ja harrastan juoksua. Ei mulla tule mitään hautumia? Tissihikeä joo, mutta sehän lähtee pesemällä.
Puhuttiinko sinusta???
Vierailija kirjoitti:
Sidon jumppakuminauhan niskojen taakse sekä tissien alle. Täten rinnat pysyy ilmassa koko päivän.
Minkä kupin niskat sulla on?
Laitan rivit leegoja alle, niin ilma kiertää
Olen juossut vuosia pitkiä matkoja ja oikeasti suuret ja raskaat rinnat löytyy. Hiertymiä ja palovammojakin on joskus puolimaratonilla tullut, vaikka urheiluliivit olisivat olleet parasta laatua parhaalla tukitasolla.
Löysin lopulta itselleni toimivan ratkaisun. Olen sujauttanut urheiluliivien kupin alaosaan imukykyiset ja pehmeät liivinsuojat. Sellaiset imettäville äideille tarkoitetut kertakäyttösuojat jotka imevät paljon kosteutta ja tuntuvat kuitenkin kuivilta.. Olen laittanut lämpimällä säällä liivisuojan myös rintavakoon, sillä hiki valuu rintavakoa pitkin rintojen alle. Omille tisseille oikeasti toimiva juttu.
LINOLA SUOJAAVA BALSAMI auttaa ainakin mulla.
Vierailija kirjoitti:
Ohutoppi alle ja rintsikat niiden päälle. Urheilussa hikoaa muutenkin.
Meinasin itse kokeilla somessa näkemääni kikkaa. Toivottavasti osaan selittää.. Eli toppi puetaan ylösalaisin ja nurja puoli ulospäin. Topin helma tulee rintojen yläosaan. Sitten puetaan rintsikat siihen päälle ja nostetaan toppi oikeinpäin päälle. Rintsikat jää sinne väliin.
Apteekita saa Sorbact-liinoja. Ne on haavanhoitohyllyssä. Antibakteerista ja tehokasta hautumiin. Sille ei tarvitse tehdä muuta kuin laittaa sellaisenaan hautumakohtaan. Teipillä (apteekin siis) voi kiinnittää. Sorbactia voi leikatakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten ei ole ihoystävällisiä liivejä ja toppeja myynnissä. Miksi kaikki riipivät ja hiertävät ihoa, karhentaa.
Samaa mieltä. En haluaisi niitä kiristäviä kaaritukia, mutta isoissa kupeissa ne yleensä aina on. Lisäksi toivon että rintojen alla olisi vähän enemmän kangasta ehkä jopa viis kymmenen senttiä eli sellaiseen bralette tyyliin.
Ai hyvä luoja äkkiä nyt esim. Lumingerielle siitä. Ostin ite sieltä just braletet kokoa 75FF (=EU 75G.) Niin mukavat!! Ei ikinä enää kaaritukia.
Liukkarilla voi ohjata hikinorot oikeaan suuntaan
Itse olen pessyt rinnanaluset omenaviinietikalla. Varmaan jos tilanne päällä saatta kirvellä mutta minulla toiminut.