Yksin elävä mies siivoaa itse, pariutunut jättää hommat naiselle?...
Onko muut törmänneet tällaiseen?.. että kun mies asuu yksin, niin järjestys on tärkeää ja tavarat on paikoillaan, mutta sitten jos eletään saman katon alla naisen kanssa, niin oletus on että nainen hoitaa siivoushommat? Että on ikään kuin häpeä miehelle siivota, jos nainenkin on talossa. Puhumattakaan että siivoaisi yksin, jos nainen ei sillä hetkellä siivoa. Jos mies joutuu siivoamaan, niin se tapahtuu kauhean kiroilun ja rähinän kanssa.
Kommentit (7)
Siinä käy niin, että kun mennään yhteen niin nainen jyrää ja määrää siivoamisessa sekä tahdin että tavat. Helpompi antaa olla vaan.
Vierailija kirjoitti:
Siinä käy niin, että kun mennään yhteen niin nainen jyrää ja määrää siivoamisessa sekä tahdin että tavat. Helpompi antaa olla vaan.
Aina voi muuttaa mieskommuuniin. Kulujen jako hoituu näinkin. Arseesta ei puske 9kk päästä ylläriä.
Typerä yleistys. Olen aina siivonnut kun olen asunut yksin tai ollut suhteessa. M33
Yksin helppo kun saa tosiaan olla oma järjestys tavaroille, joita muutenkin on vähän tasoilla lojumassa. Nainen tulee talouteen niin kaikki laavuaarit on meikkivoiteessa, tasot täynnä epämääräistä purnukkaa, kippoa, kuppia, heinäruukkuja, tuoksuhärpättimiä ym ym. Viemärit kokoajan tukossa ja kaiken maailman rajatonta väriloistoa joka ikinen vaalea pinta peitettynä erinäköisillä 'taideteoksilla'.
Siihen jos menet sitten imuroimaan ja siirtelet hetkeksi esineitä nii aissaakuti kun alkaa räyhä kuinka mitään ei löydä ja kaikki on hukassa ja nainen katoaa kaupoille pariksi päivää tuoden mukanaan uudet vastaavat, eli siivouksen seurauksena kämpässä on rojua kaksinkertainen määrä.
Vierailija kirjoitti:
Typerä yleistys. Olen aina siivonnut kun olen asunut yksin tai ollut suhteessa. M33
Ei se ole yleistys jos kysyy oletteko törmänneet.
Ei se yksin elävä mies siivoa. Se pistää kodin tiptop silloin, kun nainen on tulossa käymään. Muun ajan elää läävässä.
Pariuduttuaan ei ymmärrä mitä viikkosiivous tarkoittaa. Tai että siivotaan ihan oman viihtyvyyden vuoksi, ei vain silloin, kun presidentti on tulossa kylään.
En ole törmännyt. Enkä jäisi tuollaista katselemaan.