Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+40v. sinkkumiesten asuminen. Vai onko sattumaa?

Vierailija
24.04.2023 |

Olen nyt vuoden ajan törmännyt +40 miehiin, jotka ovat pitkään olleet sinkkuna. Tai joilla ollut suhteita nuorempana, mutta sitten ollut vähän hiljaisempaa. Tiedän ainakin 4 tälläistä ja erikoista on se, että he asuvat yksin isossa asunnossa. Okt tai rivarissa. Heitä toki yhdistää hyvätuloisuus, pitkä sinkkuus ja introverttius, mutta ihmetyttää miksi asuvat niin väljästi? Onko se joku status juttu vai mitä niillä kaikissa huoneissa on? Ymmärrän vielä työhuoneen ja makkarin, mutta entä niihin 2-3 muuhun tyhjään huoneeseen? En kenenkään heistä kylässä ole käynyt, että näkisin.

Mulla on sinkkunaisena 3h ja keittiö lasten muuton jäljiltä ja harkinnut pienempään vaikka ois varaa tässäkin. Mut 1 huone on käyttämättä.

Onko tämä vain sattumaa, vai tunnetteko muitakin vastaavia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuollaista ongelmaa Helsingissä.

Juu ei. Sosiaalialan palkka ja 22m2 yksiö. Ei tarvi paljon rahalla mällätä.

M43

Tsiisus. Tuu pois sieltä, vaikka tänne Lahteen. On kaunista luontoa, varmasti töitäkin löytyisi, jos Helsingissä haluaa käydä niin tunti junalla. Asuntoja sopuhintaan kivoilta paikoiltakin.

Vierailija
22/23 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun isossa paritalossa  yksinäni.  I km Helsingin rajalle.    Viikonloppuisin  on lapset perheineen  melkein aina täällä. Nyt pestiin yhdessä ikkunoita  ja laitettiin pihaa  kesäkuntoon. Lopuksi syötiin hyvin. Täällä on helpot tilat  pitää myös kaikki  perhejuhlat.   Tykkään kun on tilaa  myös  yövieraille.  Tyhjiä makkareita on 3 . Siivous ei  ole ongelma mitenkään. Jotkut jaksaa  vaan ihmetellä.   Itse nautin  tiloista.  Kaukolämpö. Tämä on minun kotini  ollut jo kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 m2 rt- tai kerrostalo kolmio on näköjään yhdelle ihmiselle just sopiva. Ei ole liian pieni eikä liian iso. Asuin aikaisemmin okt:ssa jossa oli 170m2 ja se oli liian iso. Nurmikon leikkuut, pihatyöt yms., Turhia neliöitä ja liikaa työtä asumisen takia.

Joo, ja se eka oma asunto oli 22 M2 yksiö ilman parveketta. Ei taitaisi enää tulla mieleenkään muuttaa sellaiseen asumaan.

T +50 v sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi