Vanha ystävä joka ilkeilee vielä kaverisuhteen päätettyään.
Onko muilla kokemuksia? Olimme ystäväni kanssa pitkään nuoruudessa parhaita kavereita vähitellen kuitenkin ystäväni alkoi valehdella ettei aikaa ole mutta samana päivänä näin hänet toisen ystävän seurassa. Minä olin se osapuoli joka yritti kysellä kuulumisia ja pitää yhteyttä, ystäväni vastasi aina hyvin tylysti ja tökerösti viesteihin. Otin kerran puheeksi nähtyäni ystävän ja kysyin mitä pahaa olen hänelle tehnyt ja pahoittelin jos olen loukannut häntä jotenkin, kysyin myös että haluaako hän olla enää väleissä kanssani. vastaukseksi sain vain tökerön (en tiedä!) Ja keskustelu jäi siihen. Itse en keski mitään järkevää syytä miksi ystäväni käyttäytyy noin riitoja ei ole ollut mutta yhteydenpito alkoi loppumaan ja ystäväni asenne alkoi muuttua vihamieliseksi. Muille kavereilleni on sanonut että minun kanssani ei kannata olla ja yrittää saada käännytettyä ne minua vastaan. En ole ottanut häneen vuoteen yhteyttä koska olen ajatellut antaa asian olla. Viime iltana kuitenkin minulla tuli mitta täyteen. Olimme istumassa iltaa kun vanha ystäväni huomaa minut ja tulee vetämään minut sivuun. Oletin että ehkä hän haluaa pyytää anteeksi mutta sainkin vain haukut. Hän haukkui minua pelleksi ja sanoi ilkeästi että haluanko tietää jotain kumppanistani lähdin vain pois koska tiedän ja luotan häneen täysin, enkä jaksa kuulla moisia ilkeilyjä. Oloni on niin ristiriitainen koska ystäväni on itse päättänyt lopettaa kaverisuhteemme mutta hän silti vuoden yhteydenpidottomuuden jälkeen haukkuu ja ilkeilee. Yritän antaa asian olla mutta en tiedä mitä pitää tehdä haluaisin vain saada olla rauhassa ja unohtaa tämän ihmisen täysin. (Myös pikku ilkeilyitä on aijemmin ollut esim kauppakeskuksessa mulkoilua yms mutta näitä en tässä sen enempää jaksa avata.
Kommentit (3)
Meinasin juuri kirjoittaa samaa eli estä numero. On olemassa myrkyllisiä ihmisiä, joihin ei oikeasti kannata pitää yhteyttä tai kuluttaa energiaa kynnysmattona olemiseen.
Tuo on kyllä aika paha, että asut ex-ystäväsi kanssa samalla paikkakunnalla. Kertomasi perusteella hän ei ihan terve ole ajatusmaailmaltaan.
Estä numero.