Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteen seksiongelma, kun ei ole ongelmaa

Vierailija
23.04.2023 |

Pitääkö kaikilla olla jotain erityisiä fantasioita? Tykkään paljon seksistä ja se on meillä monipuolista. Minulla ei ole kuitenkaan mitään erityisiä fantasioita eikä fetissejä. Kiihotun ja tyydytyn tavallisesta seksistä. Mies sanoo, joskus, että ei tiedä, mistä tykkään, kun en puhu seksistä. Tykkään hänestä ja meistä. Ajattelen, että sitten, jos hän ei riitä sytyttämään minua, yritän keksiä jotain virikettä. Onko minussa jotain vikaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitvit

Vierailija
2/10 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama! Ollaan ihan tyytyväisiä, eikä keksitä mitään jos ei huvita. Jos huvittaa, niin sitten kokeillaan. Simppeliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama! Ollaan ihan tyytyväisiä, eikä keksitä mitään jos ei huvita. Jos huvittaa, niin sitten kokeillaan. Simppeliä.

Mäkin olen tyytyväinen, mutta mies toivoisi, että toivoisin jotain extraa. Omituinen ongelma.

Ap

Vierailija
4/10 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ajatuksenluvun täydellinen 100% puuttuminen.

Ei varmaan muuta.

Vaan älä huoli. Kun suomalaisista on n.saman prosentin osuudella myös aidosti puhumattomuuden kannattajia. Se on enemmän tapa täällä pohjolsssa..

Vierailija
5/10 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen tyytyväinen, mutta mies toivoisi, että toivoisin jotain extraa. Omituinen ongelma.

Ap

Lue, miehesi haluasi jotain extraa, mutta ei mitään mitä sinä et halua.

Kyllä naiset on niin yksinkertaisia.

Vierailija
6/10 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hänellä on kyllä lupa kertoa, mitä hän haluaa, ja niin on tehtykin.

Ap

Vierailija
7/10 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sitä vaniljaa. Tylsää ja ennalta arvattavaa.

Vierailija
8/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset, varsinkaan vauvanaiset eivät ymmärrä, että miehet ovat visuaalisia ja haluavat kokeilla asioita. Vanlija on tylsää.

Vierailija
9/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hänellä on kyllä lupa kertoa, mitä hän haluaa, ja niin on tehtykin.

Ap

Silti toisesta jää tylsä kuva, jos vuodesta toiseen on sama toive.

Vierailija
10/10 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset, varsinkaan vauvanaiset eivät ymmärrä, että miehet ovat visuaalisia ja haluavat kokeilla asioita. Vanlija on tylsää.

Mä ainakin tykkään eniten perus lähäristä, lusikasta ja ratsastuksesta. Paljon katse- tai ainakin ihokontaktia. Ja vielä rakastamani naisen kanssa. Pelkästään se yhteyden tunne on ihan huumaava. Nähdä kumppanin silmissä halu ja nautinto. Kumpikin voi luottaa siihen, että voi olla oma itsensä epävarmuuksineen ja haavoittuvuuksineen. Meillä ei onneks kaivata siihen mitään extremeä lisäksi. Olkoonkin sit vaniljaa