Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin olla naisellinen ja tyylikäs, mutta päädyn aina olemaan se kompasteleva homssu jolla on meikit levinneet ja ruokatahroja vaatteissa

Vierailija
23.04.2023 |

Ripsaria kun laittaa niin myöhemmin se on varissut silmien alle. Samoin meikkivoiteen iho jotenkin "syö" .
Hiukset sojottaa kuin harakanpesä, ne ovat kuin upeat vain kun olen juuri lähtenyt kampaajalta.
Hameeni jää aina pikkuhousujen sisään, sukkahousut repeää, paidalle tippuu ketsuppia. Kompastelen jalkoihini ja törmäilen ovenpieliin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti yks päivä kun lähdin cittariin. Hiukset oli ihan paskaiset kun en aamulla viitsinyt pestä koska illalla sauna.

Kävellessä oli kuuma ja otin takin pois. Tajusin että mulla oli kädestä maalitahrainen huppari päällä. Löysin yhden kivan paidan, mitä menin sovittamaan. Otin hupparin pois ja huomasin että t-paidassa oli pitkä vaalea rantu hammastahnakuolaa. Äkkiä huppari takaisin päälle.

N45

Vierailija
2/9 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit leikkiä olevasi Bridget Jones.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Käytännössä kaikki suomivalaat on samanlaisia. Et erotu joukosta mitenkään.

Vierailija
4/9 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle vinkkinä, että sun täytyy tehdä pohjatyö kunnolla, ei se muuten onnistu päästä homssuisuudesta eroon. Hyvä kokonaisuus on kaiken a ja o.

Vierailija
5/9 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olemusta kohennetaan aina kun käydään vessassa. Laukkuun tarvittavat tökötit mukaan, varasukkahousut myös. Juo enemmän vettä niin tulee käytyä vessassa.

Vierailija
6/9 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. Käytännössä kaikki suomivalaat on samanlaisia. Et erotu joukosta mitenkään.

Ne jotka erottuu haukutaan syömishäiriöisiksi ja turhamaisiksi bimboiksi.

Siksi jokaisen itseään rakastavan naisen kannattaa ottaa emotionaalinen pesäero kotkottajiin ja kuolettaa kaikki tunnesiteet heidän arvosteluaan kohtaan. Haluavat vetää takaisin alas tasolleen.

Vierailija
7/9 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa saa ikinä ripsaria pysymään varisematta enkä meikkivoidetta pysymään koko päivää. Olen käyttänyt vaikka mitä meikkejä, sekä halpoja että kalliimpia ja kokeillut meikinpohjustusvoidettakin. Ruskettunut iho näyttää mielestäni itsellä paremmalta, koska muuten iho punottaa liikaa ja mulla on myös todella ohut iho ja suonet kuultavat lävitse.

Vierailija
8/9 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kanssa saa ikinä ripsaria pysymään varisematta enkä meikkivoidetta pysymään koko päivää. Olen käyttänyt vaikka mitä meikkejä, sekä halpoja että kalliimpia ja kokeillut meikinpohjustusvoidettakin. Ruskettunut iho näyttää mielestäni itsellä paremmalta, koska muuten iho punottaa liikaa ja mulla on myös todella ohut iho ja suonet kuultavat lävitse.

Sitten vaan värjäytät ripset ja jätät ripsivärin laittamatta. Sama meikkivoiteessa. Vaihdat bb-vuoteeseen ja irtoputeriin ja hoidat ihoa niin hyvin kuin rahat riittää.

Vierailija
9/9 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-menoahan tuo on.