Millä tavalla lenkkarit pitää mennä rikki että ostat uudet?
Itsellä saumat irvistelee ja kävelen niillä edelleen, joko heittäisit pois? Kävellä niillä pystyy mutta näyttää rumilta.
Kommentit (12)
Mulla menee raja siinä, kun menevät sisäpuolelta kantapäistä rikki. Tämä tapahtuu yleensä ennen kuin alkavat irvistellä saumoista. Ja pakko ostaa uudet, koska saan heti rakot kantapäihin rikkinäisistä.
Siinä vaiheessa varmaan pitäis jo vaihtaa kun pohjassa reikiä niin että sateella kastuu aina sukat.
Kantapää sisältä rikki ja muitakin reikiä kengässä.
Mä käytän lenkkareita tai sen tyyppisiä työkenkinä enkä todellakaan voi odottaa, että ne on ihan loppuun kuluneet vaan pitää vaihtaa jo aiemmin. Pitää olla niin paljon jalkojen päällä, että pitää olla hyvät kengät.
Kantapäät menee hetkessä rikki, ei haittaa käyttöä ollenkaan. Sitten kun saumat menee rikki, sit pois.
Ulkonäkö kengissä pettää yleensä ennen koko kengän hajoamista, eli silloin heitän kun alkaa kangas menemään rikki/pesussa ei lähde enää puhtaaksi.
Siinävaiheessa kun se malli menee pois muodista.
Sitten kun jesari ympärillä repsottaa kolmannen kerran.
Teippaan lopussa lenkkarit rullaamalla jesarilla että pohjat pysyy.
Juoksen paljon ja mun mielestä lenkkareiden pitäisi kestää edes kaksi vuotta.
Sitten ne laitetaan kestämään kuumaliimalla tai jesarilla.
Riippuu. Paljasjalkakengät on jo risat, mutta pohjista ehjät ja käytän niitä enää vain metsässä, niin ihan sama. Siistit lenkkarit, joita käytän töissä ja vaikka nyt sitten kaupungilla käydessä menee vaihtoon sit kun on niin likaiset ettei saa enää puhtaaksi ja/tai hajoaa jollain tavalla.
Osta uudet. Käytä noita vain remppahommissa tai pihaa siivotessa.
Kyllä pitää olla avutonta sakkia. Pitääkö sun oikeasti kysyä muilta neuvoa koska lenkkarit pitää vaihtaa? Osaatko mitään? Siis yhtään mitään?