Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä huhuja olet kuullut itsestäsi?

Vierailija
23.04.2023 |

Mitkä eivät tietenkään pitäneet paikkaansa.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yläasteella minusta huhuttiin että minulla olisi jotenkin poikkeuksellisen kauniit tissit ja syy tähän oli etten käyttänyt rintaliivejä juuri ikinä, sain tämän tietää silloisen kumppanini kautta.

Vierailija
42/77 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen absolutisti (uskonnon takia). Oikeasti otan lasillisen viiniä tai tölkin siideriä kerran pari kuussa, huhun aikoihin join useamminkin (ja olen ateisti).

Vierailija
44/77 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pokannut kaverin miehen vaikka todellisuudessa (ex)mies pokasi (ex)kaverini.

Ja muutenkin kuulemma jaan helposti.

On se erikoista kuinka jotkut jaksaa.

Ja mikä erikoisinta niin yleensä nämä pahimmat muiden kevytkenkäisyydestä juoruilijat on just niitä naisia, jotka "virallisesti" on sitä mieltä, että nainenkin saa nauttia vain seksistä siinä missä miehetkin eikä vaihtuvissa kumppaneissa ole mitään väärää.

Näillä on ihan eri säännöt itselle kuin muille ja sitten just tuota "kevytkenkäisyyttä" käytetään leimakirveenä vielä miltei herkimmin niihin, jotka ei ole niin sen pelkän panon/munan perään vaan enemmänkin parisuhdeihmisiä.

Vierailija
45/77 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hurjin juoruilu tapahtui jo kolme vuosikymmentä sitten jolloin maailma oli aika täysin toinen eikä seksi ollut voimaantumisen väline saati kakkonen ihan perus kuten tätä nykyä vaikuttaa olevan. Itseasiassa en ollut edes tietoinen tuollaisesta seksistä ennen kuin sain kauttarantain kuulla sitä harrastavani ja ihan vaativanikin sellaista kumppaniltani..

Exäni siis jossain poikain saunaillassa oli kertonut yhteiselle kaveripiirille kuinka olen ihan nymfomaani, jota pitää panna aina kakkoseen ja sen jälkeen on sitten ollut aina kaikki paikat pskassa. Ja mikä pahinta, aika moni ilmeisesti tuon oli uskonutkin. Se juoru oli jonkun pari vuotta levinnyt kaveripiirissä ennen kuin yksi sen mulle humalapäissään vahingossa lipsautti.

Arvatkaa vaan kuinka paljon mua hävetti? Ja eihän tuota nyt voinut alkaa enää oikomaankaan ja asiakseen soittelemaan jokaiselle, että ei muuten tosiaan pidä moiset kakkaleikit paikkaansa..

Vierailija
46/77 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aikaan minusta levitettiin yliopistolla juttua että olen kova ja ylimielinen äm**. Moni sitten ihmetteli että minähän olenkin ihan mukava ja rento tyyppi. En tiedä, että mistä tuollainen päinvastainen kuva joillekin oli tullut.

Vierailija
47/77 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut luonnostani hoikka, ja kylillä tiedettiin kertoa että tämä johtuu syömishäiriöstä, jonka vuoksi jouduin myös sairaalahoitoon puoleksi vuodeksi (todellisuudessa kävin puolen vuoden työharjoittelussa Ruotsissa). :D

Vierailija
48/77 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että isäpuoleni olisi biologinen isäni.

Vierailija
49/77 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen huhu on ollut että olen lesbosuhteessa kaverini kanssa. Toinen minkä kuulin on että olin menossa naimisiin. Siinä vaiheessa uteliaisuus heräsi ja kysyin että kenen kanssa mutta ei kuulemma tiennyt. Sanoin että en minäkään😊

Vierailija
50/77 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteen aikaan minusta levitettiin yliopistolla juttua että olen kova ja ylimielinen äm**. Moni sitten ihmetteli että minähän olenkin ihan mukava ja rento tyyppi. En tiedä, että mistä tuollainen päinvastainen kuva joillekin oli tullut.

Olit ehkä paremman näköinen kuin juoruilijat.

Vierailija
51/77 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin kerran parkkipaikalla törmännyt naapuriin ja olin huonolla tuulella, alkoi taloyhtiössä kiertää huhu että olen jättämässä 12 vuotta itseäni vanhemman aviomieheni, olemme mukamas eroamassa, vielä tässä ollaan jo siitä huhusta oltu edelleen aviossa yli kymmenen vuotta tapahtuneesta.

Työpaikalla alkoi kiertää huhu että olen raskaana, olin silloin jo 45 vuotias nainen Olin ostanut kesäisen tunikan ja siitä sitten joku keksi että se oli mun raskausmahan piilottelun takia.

Taisi työkaveri luulla minua nuoremmaksi kuin olinkaan (hän ei tiennyt minun ikääni)

Vierailija
52/77 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella väitettiin, että käytän huumeita. Kotonakin alko epäilyt heräämään noiden väitteiden ansiosta.

Vierailija
53/77 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on puhunut minun käyttävän huumeita. Oikeasti en ole edes kokeillut ikinä.

Vierailija
54/77 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olin ottanut huumeita yliannostuksen.

Vierailija
55/77 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs aika seko ex-työkaveri otti minut jo ensimmäisenä työpäivänä silmätikukseen ja levitteli noin vuoden ajan minusta mustamaalaavia juoruja työpaikalla, kuten että olisin jättänyt tehtäviä tekemättä tai ollut jopa humalassa töissä. Onneksi esimies ei noihin juttuihin uskonut, mutta juoruja ei saatu silti loppumaankaan. Lopulta vaihdoin työpaikkaa.

Vierailija
56/77 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajana aina välillä kuulee oppilaiden keskuudessa levinneitä huhuja itsestä. Minulla esimerkiksi on kuulemma salasuhde sekä historianopettajan että erityisopettajan kanssa :D

Vierailija
57/77 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiva joskus kuulla itsestäni kertovia huhuja.

Vierailija
58/77 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin paljoa. Sen ole kiertoteitse kuullut, että olen kuulemma ylpeä. Oikeasti olen ujo, minkä takia saatan toisinaan käyttäytyä kuin oisin ylpeä.

Vierailija
59/77 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hullu olen (varmaan jonkun mielestä olenkin),  että olen huumehenkilö koska silloin oli pitkä letti ja poltin piippua (jopa polliisi pysäytti ja nuuhki piippua) -oli muuten clan-tupakkaa siinä. Mutta kai sitä pöljiä luuloja riittää niin kauan kuin riittää pöljiä luulijoitakin.

Vierailija
60/77 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kun vaihtaa sukunimeään, niin ihmisten mielikuvitus lähtee täysin laukalle.

Pedohan sen täytyy olla....ei kai kukaan nyt muuten....joku linnakundi niin....

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan