Mitä huhuja olet kuullut itsestäsi?
Kommentit (77)
Että kirjoittelisin vauvapalstalla. :D Vaikka ekaa kertaa tänään kommentoin ikinä.
Että olen akateemisen koulutuksen vaativassa työssä, johon minulla ei ole koulutusta, ja vieläpä paikkakunnalla, johon minun ei olisi ollut mitään mahdollisuutta kulkea päivittäin töihin.
Että minulla olisi intiimi suhde veljeni kanssa.
Olin sairaalassa leikkauksen vuoksi niin kuulin että olen ollut "päästäni sekaisin" , että sen vuoksi.
Pesen jauhenlihani väärin ja tapoin peikonlehden.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka vihaa minua ilman syytä, ja on käyttäytynyt törkeästi useamman kerran, kertoo asiaa eteenpäin niin, että minä olen käyttäytynyt sillä tavalla häntä kohtaan.
Löytyykö veikkauksia, mistä sairaudesta on kyse? Narsismia se ei ole.
Perus aivopesua. Ei kannata olla tekemisissä.
Maria O. kirjoitti:
Täällä pienellä paikkakunnalla kiertää huhu, että myisin seksipalveluja. Ei pidä paikkaansa, aina olen ilmaiseksi antanut.
Niin ja varmaan kaikille, ja siltikään ei olen ketään kuka olisi sängyssäsi ollut.
Näitäkin on!
Puhujat yleensä mitättömiä harmaavarpusia, joiden oma ukko katselee koko ajan vieraita.
Mä olen kuullut olevani h*¤ra, jak¤rasia, helppo, varma, antaa kaikille jne useammankin kerran ja joka kerta tämän juorun on pistänyt liikkeelle nainen. Pahinta oli, että oikeasti hyvänä ystäväni pitänyt ihminen supatti musta selän takana tällaista vähän joka suuntaan.
Joku näki minut syömässä päärynäomenaa vaikka kyseessä oli omenapäärynä.
1.Olen kuulemma lesbo
2.Olen kuulemma itsetuhoinen
3.Olen kuulemma saanut potkut töistä
1. Menen usein yöksi työkaverini/hyvän ystäväni luo, jos myöhästyn bussista + olen halannut häntä muiden ihmisten nähden. Olemme molemmat sinkkunaisia, joten sehän tietysti tarkoittaa, että...
2. Olin valvonut monta vuorokautta läheiseni kuolinvuoteella ja kun hän sitten kuoli, halusin vain mennä kotiin, nukkua, itkeä ja olla yksin. Eräs sukulainen soitti moneen kertaan, että voisiko hän saada itselleen sen uuden takin, jonka vainaja oli juuri ennen kuolemaansa ehtinyt ostaa ja jonkun maljakon jne jne. Sanoin, että en jaksa puhua tuollaisista juuri nyt ja että haluan vain olla yksin ja nukkua ja että suljen puhelimen enkä vastaa enää hänen puheluihinsa. Heräsin siihen, että ambulanssimiehet soittavat ovikelloa: tämän sukulaisen mukaan olin muka "poissa tolaltani" ja "itsemurhavaarassa", koska en vastaa puhelimeen, joten hän oli soittanut hätänumeroon ja monelle muullekin, jotka luulevat edelleenkin, että ambulanssi haki minut hoitoon.
3. Olin opiskeluaikana kesätöissä ja tein eräässä firmassa hanttihommia, jotka eivät mitenkään vastanneet koulutustani, mutta sainpahan rahaa. Asiakkaat puhuivat koko kesän, että jos teet työsi hyvin, niin sinut varmasti vakinaistetaan ja saat jäädä firmaan töihin. Syksyllä palasin opiskelemaan ja sain myöhemmin oman alani töitä naapurikaupungista. Kesätyöpaikan asiakkaat luulevat, että olen muka riidellyt kesätyöpaikan pomon kanssa ja hän olisi antanut minulle potkut firmastaan.
Että minulla on liuta mielenterveysongelmia kun en viihdy narsistin pahoinpitelemänä.
Outo, tyhmä, jakorasia, kaveriton jne.
Outo, koska ajattelen omilla aivoillani, enkä lähde ryhmäkaakatuksiin ja juoruiluihin mukaan. Keskivertoa älykkäämpi testien mukaan. Jakorasia, koska juoruääliö projisoi oman ominaisuutensa muhun. Minulla ei ole ikinä ollut lyhytsuhteita, eikä montaa parisuhdettakaan. Kavereita on, mutten julkaise somessa juurikaan muuta, kuin kissani toilailuista.
Hankkisivat elämän. Kiitos rohkealle "vasikalle".
Tähän ketjuun voisi myös juoruja kuulleet kertoa millaisia juoruja ihmisistä puhutaan?
Ala-asteella minusta juoruttiin, että asun isovanhempieni luona. Oikeasti pakenin sinne kotioloja.
Aikuisena olen kuullut olevani narkkari (en käytä edes alkoholia/tupakoi) ja että sairastan syöpää (olen laiha).
Vierailija kirjoitti:
Että mieheni olisi ostanut minulle uuden auton. Miehen ex näki minut ja mieheni menemässä kaupan pihassa erilaiseen autoon kuin aiemmin, tästä veti johtopäätöksen, että mies on ostanut auton minulle, ja asioikseen ilmoitti tästä muutamalle miehen sukulaisellekin.
Kyseessä oli siis mieheni auto, jonka hän osti ihan itse itselleen. Miehen exällä on outo päähänpinttymä, että eläisin hyvätuloisen mieheni rahoilla, vaikka tienaamme suunnilleen saman verran, eikä ex tiedä minusta oikeastaan muuta kuin nimen.
Tämä tapaus ei ole ainoa laatuaan, joskin erikoisin tuon vuoksi, että tämä ex infosi asiasta miehen sukulaisia, joihin ei muutoin ole ollut vuosikausiin minkäänlaisissa yhteyksissä. Ei uskoisi että kyseessä on korkeasti koulutettu, arvostetussa ammatissa oleva henkilö.
Miksi ihmeessä monet olettavat, että korkeasti koulutetulla henkilöllä olisi yhtään enempää sydämen sivistystä ja tilannetajua kuin duunarillakaan?
Niitä asioita ei kouluissa opeteta eikä kirjoista voi lukea.
T. Fiksu, sydämellinen duunari
Että olen lesbo, vaikka olen onnellisesti naimisissa miehen kanssa :o
Ja muuta kaikkea mahdollista ja mahdotonta.
Täällä pienellä paikkakunnalla kiertää huhu, että myisin seksipalveluja. Ei pidä paikkaansa, aina olen ilmaiseksi antanut.
Olin teininä flunssan takia muutaman päivän pois koulusta ja jälkeenpäin kuulin että minulle oli tehty abortti. Siinä meni Jeesuksen toinen tuleminen.
Näitä kun lukee niin huomaa taas kuinka ihminen on ihmiselle susi.
Ex-mies valehteli ympäriinsä että olen juoppo(itse on alkoholisti), ja että eron syynä oli minun suhde toiseen mieheen. ( Ex itse tapailu muita naisia ja kävi panemassa ex-avokkiaan.) Nämä jutut kertoili eräälle juoruilevalle serkulleni.
En edes käytä alkoholia ja en ollut uskoton ikinä. Otin avioeron. Samoin katkaisin välit molempiin.