Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistellanpas kesää näin harmauden keskellä!! ov

Vierailija
30.11.2006 |

Mitä teidän okt:ssa asuvien pihalla kasvaa,minkälaisia pensaita ja perennoja? meillä sireeniä,vaahteraa ja perennoja,mm. kuunliljaa ja erilaisia nauhuksia sekä sekalaisia kesäkukkia ja tietysti keväällä tulppaaneja ym.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pari isoa perennapenkkiä joissa sekalainen kokoelma eri lajeja. Pensaita kaikkineen n. 50 kpl... Herukoita, koristearoniaa, erilaisia angervoja, yksi juhannusruusu, syreenejä... Muutama terijoensalavan alku takapihalla, yksi vuorimänty.... Nurmikkoa. Ympärillä metsää, jossa kasvaa mustikoita, puolukoita, vadelmia... ei tarvi kuin tallustella muutama askel pihalta. Oi onnea.

Vierailija
2/4 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vain jaksaisi tämän talven,sitten pihalle katsomaan,mitä nousee maasta....aaaaah

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kesä voi alkaa.

Vierailija
4/4 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua säälittää meidän alppiruusu,kun jää aina katolta putoavan lumen alle ja silti jaksaa kukkia. miten teillä kasvit selvisivät viime kesän paahteesta? me olimme poissa ja vaikka oli hoitaja niin angervot kuoli kaikki.