24 pack kaljaa lähentelee Suomessa jo 40€
Kommentit (44)
Siinäpä on sitten hyvä säästökohde. Joka kerta kun jättää kaljat ostamatta kilahtaa neljäkymppiä omaan pussiin.
Ei ole mikään välttämättömyys tuote. Vain alkoholisti tarvitsee kaljaa laatikoittain
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä on sitten hyvä säästökohde. Joka kerta kun jättää kaljat ostamatta kilahtaa neljäkymppiä omaan pussiin.
Niinpä. Tänään olen tienannut jo 200€, kun olen ehtinyt jättää viidesti ostamatta.
Vain hölmö ostaa ja tekee ruokaa isompia eriä ja vieläpä jopa pakastaa osan. Aina ostetaan vain siihen hetkeen tarpeeseen ja kun tulee seuraava tarve, lähdetään uudelleen kauppaan.
no onneksi kenenkään henki ei siitä vaarannu että kalja on kallista.
Minulle on sama vaikka maksaisi 100 €/case.
24 olutta sai 12e vuosina 2005-2007 halvin mäyris tuli ostettua 6.40e. eli 12 olutta
Eihän se maksa Suomessa kuin euron tölkki, jos osaa ostaa oikeasta paikasta.
Kannattaa tilata niin saa 3 laatikkoa nelosta 60 eurolla. Kaljat 12 e per laatikko ja loput postikuluja. Eihän se suomen laimennettu keppana mene edes kunnolla päähän.
Ai. Käsittääkseni just ostin lavan kaupasta ja maksoi n. 26e. Eikä ole lähellekkään 40e.
Lidlistä saa edelleen muistaakseni 1,07€:lla tölkki, eli 25,68€/laatikko. Tosin verottajan ja raittiina raivojen kiusaksi kannattaa ostaa Virosta tai tilata netistä.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Käsittääkseni just ostin lavan kaupasta ja maksoi n. 26e. Eikä ole lähellekkään 40e.
no mistä sait noin 1000 tölkkiä olutta noin 3 cnt/tölkki hintaan? Kuuluiko rahti mukaan vai jouduitko itse roclalla vetämään?
Tämä on kansallinen häpeä, miehet selviää käsiin rahapulan takia. Tässä asiassa voitaisiin mennä eurooppalaisen linjan mukaisesti, kaljan hinta 30 centtiin per tölkki.
Vierailija kirjoitti:
24 olutta sai 12e vuosina 2005-2007 halvin mäyris tuli ostettua 6.40e. eli 12 olutta
Minäkin muistan, kun ei siitä niin monta vuotta ole, kun oli ihan normaalia tarjouksesta ostaa 20 eurolla laatikollinen (24 tölkkiä) ihan laatuolutta Suomesta. Siihen kun lähemmäs 100%:n nousu, niin on tuo kohtuutonta. Taitaa minun olutostot siirtyä lahden toiselle puolelle. Minulle olut on ihan peruselintarvike. Eli ruuan kanssa juon.
Käy Virossa.