Kosketin vaginaa ensi kertaa...
Olen 22 vuotta ja nyt on yksi "etappi" saavutettu. Eilisiltana tuli tilanne koskettaa tyttökaveria ensi kertaa "sieltä". Yllätyin miten lämmin se on ja miten se aukko on alempana kuin luulin. Tuntuisi että tyttökaveri ehkä haluaisi yhdyntää, miten se yleensä menee? Pitääkö kysyä etukäteen ja onko muita haasteita mitä tulisi tietää?
Kommentit (20)
Hieno juttu ja ihanan jännittävä fiilis varmasti molemmilla. Jatkatte siitä vaan kaikessa rauhassa suutelua, ujuta kätesi tytttöystävän paidan alle ja vie kättäsi hänen rinnoilleen. Koskettele rauhassa ja hellästi sieltäkin. Tunne kuinka nännit nöpöttää ja jatka suutelua hänen kanssaan. Painaudu häntä vasten, jotta hän tuntee kovettuneen elimesi. Kysy häneltä haluaisiko hän koskea sua ja jos vastaus onnmyönteinen, ohjaa hänen kätensä peniksellesi. Varmasti tykkää. Jänskättää teidän puolesta.Tuo on niin ihanaa aikaa Kyllä se siitä lähtee sitten..
Lämmitti toki kättä, mutta huomasit varmaan miten se lämmitti myös mieltä. Etene rauhallisesti ja muista että nainen on herkkä hyväilyille joka paikasta, ei joka kerta tarvitse hyväillä pöksyjen sisältä. Pitäkää toisenne lämpöisinä!
Voihan sitä kysyäkin. Ja älä lannistu jos eka kerta ei kestä muutamaa sekuntia pidempää. Niin siinä monesti käy kun sen etapin ensi kerran saavuttaa mutta ei kannata nolostua tulee seuraavakin kerta näyttää kumppanille
Ei tarvitse erikseen kysyä. Kyllä tuo tarkoittaa vihreää valoa. Mutta tosiaan voit vähän rohkaista tyttöä etenemään myös sinun kaluasi kohden, jos ujo tyttö kyseessä.
Ap, nyt vihko käteen ja paskalla istuessasi sitten kertaat näitä täältä saamiasi oppeja.
Nyt olisi oikea aika rohkeasti keskustella ehkäisystä muka siltä varalta, jos hiplailu johtaa seksiin (ja tietysti se johtaa). Paras tietysti olisi jos tyttö jo söisi pillereitä, niin voisit rauhassa antaa palaa jo heittää rojut ränniin.
Onko nyt kaikki ap:lle tosiaan selvää?
Kerro sitten kun olet suorittanut penetraation; kuinka meni, oliko ulkonevat häppärit jne
On tää nykynuoriso kyllä.... Ennen koskettiin pillua, nykyään mennään vulvan kautta vaginaan. Ja sitten ei kuitenkaan osata lukea tyttöystävän reaktiota jatkosta?? Ei ihme että meidän syntyvyys laskee.
Vierailija kirjoitti:
On tää nykynuoriso kyllä.... Ennen koskettiin pillua, nykyään mennään vulvan kautta vaginaan. Ja sitten ei kuitenkaan osata lukea tyttöystävän reaktiota jatkosta?? Ei ihme että meidän syntyvyys laskee.
Älä fabu urvella!
Minä täällä olen vulvasta puhunut.
M48, mies
Eihän tuota unohda koskaan, vaikka se tapahtuisi farkkujen vetskasta pikkuhousujen ohi vapaatunnilla keskellä koulun käytävää kuten meidän tapauksessa. Istuttiin vierekkäin leveällä penkillä tytön farkkujalka mun sylissä reput vähän peittämässä ja rohkaistuin. Tyttö sulki silmänsä ja huokaisi. Edettiin sitten niin, että otin kovan penikseni ulos farkuista, hän katseli ja vähän silitteli sitä. Koko tapahtuma oli nopeasti ohi, mutta unohtumaton. Suudeltiin koko tunti suunnilleen, vaikka alunpitäen meidän piti lukea.
Vierailija kirjoitti:
Kun olet kiihoittanut tyttöystävääsi kliimaksin partaalle, hän kyllä haluaa saada kalusi sisälleen.
Millaiset häpyhuulet hänen vulvassa on? Ovatko niin isot että voit suuseksissä imeä sisemmät huulet syvälle suuhusi?
Toinen on päässyt kokeilemaan ekaa kertaa pillua ja sinä onneton alat jauhamaan jostain häpyhuulista. Niillä ei ole vitunkaan väliä. Sillä taas on väliä, millaisessa naisessa ne ovat kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä fabu urvella!
Minä täällä olen vulvasta puhunut.M48, mies
M48, vulvajauhaja
No, etenikö se asia, vai jäikö vapun iloiksi?
valmistele rauhassa likkaa suutelemalla kaulaa näykkimällä, rintoja puristellen jne jne ja sitten kun laitat kättä housuun on pikkarien alaosa kuin kalarepun pohja, todella liisteriä ja liukkautta, kerran piti oikein vetäistä käsi pois ja ravistin liiat soosit lattialle ,likka tuohtui että mitä sä teit? no ei muuta kuin sormea sisään ja peukaloa kllitorikselle,siitä se eka orkku lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä fabu urvella!
M48, vulvajauhaja
OT
Moi!
Pitäis ihan oma loukkaantumis-aloitus tehdä tästä vulva-jauhannasta :D Hirveesti tuntuu häiritsevän porukkaa 😅
N47
Onneksi edes 1 on sanonut klitoriksesta pojalle! Tärkeä asia opettaa mihelle heti. Tyttöhän kyllästyy pian, jollei saa,
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä fabu urvella!
M48, vulvajauhaja
OT
Moi!
Pitäis ihan oma loukkaantumis-aloitus tehdä tästä vulva-jauhannasta :D Hirveesti tuntuu häiritsevän porukkaa 😅N47
Vulvasta voidaan tosiaan keskustella sille dedikoidussa ketjussa.
Pääasia että vulvapositiivisuus säilyy.
vai veditksä kullista itse kuivat
Kun olet kiihoittanut tyttöystävääsi kliimaksin partaalle, hän kyllä haluaa saada kalusi sisälleen.
Millaiset häpyhuulet hänen vulvassa on? Ovatko niin isot että voit suuseksissä imeä sisemmät huulet syvälle suuhusi?