Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulviminen yhdynnässä..

Vierailija
22.04.2023 |

Siis nyt on ongelmana se, että kun saan orgasmin , nii aina alkaa pillu tulvimaan! Mihen kalua siis uiskentelee jolloin tuntuma häviää.
Olen squirttaillut aiemminkin, muten tällälailla. Mies aina ihan märkä samoin sanky, meillä nyt sitten "panopeitto" alla aina.
Ja niille kusimiehille tiedoksi, ei ole pissiä, ei haise ei maistu eikä värjää..mutta minua haittaa mieheni puolesta.!! Onko kellään muulla tätä?
Seksi on upeeta ja nautittavaa, mutta alkaa olla jo vaiva. Ennen vain joskus mutta nyt näköjääns jokapäivä.
Todella tyhjennen rakkoni aina ennen , joten kyse ei siitä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan vielä että se on emätin eli vagina joka tulvii..

Vierailija
2/15 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Mene hoitoon. Jos naiselta lentää sperma niin tarvitset sukupuolenvaihdoksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita hyviä ehdotuksia? Olen kyllä ihan nainen ja synnyttänytkin, joten en kaipaa sukupuolenvauhtoa.

Vierailija
4/15 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Squirtti on pissaa. Tolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Olen kerran törmännyt samanlaiseen naiseen, joka tarpeeksi lämmetessään meni "liian liukkaaksi". Miehestä se tosiaan on kuin ilmassa kalua heiluttelisi. En osaa sanoa mikä neuvoksi, mutta voisin kuvitella, että gynekologi osaa. Ehkä tarjoaa jotain voidetta, joka rauhoittaa limakalvoja. Kannattaa käydä. 

Vierailija
5/15 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pissaa. Mullakin on hajutonta, mautonta ja väritöntä. Se tulee virtsarakosta toki, mutta omista rauhasistaan.

Minä kastun liikaa välillä. Joskus vältän päällä oloa jotta ei tulvisi niin pirusti ja välillä mies hoitelee mut suullisesti panon jälkeen vasta.

Vierailija
6/15 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tämä tilanne kaikkien viimeisten naisystävien ja nyk vaimon kanssa. Kaiketi siihen vaikuttaa vehkeeni koko ja se etten laukea edes keskivertonopeasti. Märät patjat ihan normaali meininki. On siitä muutama nainen ollut hävetyksissään aluksi, mutta kun aina on ollut sama tilanne, eipä sille mitään voi! Niin ja myös naisen orgasmit ovat tuohon vaikuttaneet liisävällä tavalla!

Vierailija
7/15 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusisuihkuorgasmit on tänä päivänä ihan salonkikelpoinen keskustelunaihe.

Vierailija
8/15 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusisuihkuorgasmit on tänä päivänä ihan salonkikelpoinen keskustelunaihe.

Kusisuihkut. Näin puhuu pillutieteen dosentti, joka ei ruiskivaa naista ole nähnyt muualla kun videolla.

Vierailija
9/15 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole pissaa. Mullakin on hajutonta, mautonta ja väritöntä. Se tulee virtsarakosta toki, mutta omista rauhasistaan.

Minä kastun liikaa välillä. Joskus vältän päällä oloa jotta ei tulvisi niin pirusti ja välillä mies hoitelee mut suullisesti panon jälkeen vasta.

https://www.insider.com/is-squirting-pee-and-why-does-it-happen-researc…

Vierailija
10/15 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.insider.com/is-squirting-pee-and-why-does-it-happen-researc…

Tässähän hyvä selostus; ei ole todellakaan pissaa, ja orgasmi saa sen aikaan.

Vierailija
11/15 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse squirttaavana tiedän ettei se ole pissaa. Voin squirtata vaikka kuinka paljon hajutonta ja kirkasta nestettä. Silti minulla on seksin jälkeen pissahätä ja pissa on keltaista ja haisevaa. Mutta olen tottunut kateellisten, kokemattomien huuteluun tällä palstalla

Vierailija
12/15 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse squirttaavana tiedän ettei se ole pissaa. Voin squirtata vaikka kuinka paljon hajutonta ja kirkasta nestettä. Silti minulla on seksin jälkeen pissahätä ja pissa on keltaista ja haisevaa. Mutta olen tottunut kateellisten, kokemattomien huuteluun tällä palstalla

Asia on juurikin näin. Mutta antaa näiden "kusiruiskijoiden" elää haavemaailmoissaan. Oikeassa elämässä ne ei ruiskivaa naista ole ikinä edes nähneetkään.

Vierailija
13/15 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia on juurikin näin. Mutta antaa näiden "kusiruiskijoiden" elää haavemaailmoissaan. Oikeassa elämässä ne ei ruiskivaa naista ole ikinä edes nähneetkään.

Ylellä oli ihan kiva juttu aiheesta, joskin toisella kotimaisella tällä kertaa. Kerrottiin mm Ruandasta, jossa suihkulähdeorgasmi on normaali odotusarvo ja sen puuttuminen pieni huolenaihe.

https://svenska.yle.fi/a/7-10032705

Vierailija
14/15 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli samanlaista"ongelmaa" tuossa 30-40-vuotiaana, mutta nyttemmin on laantunut. Ei onneksi ollut joka kertaista.

Vierailija
15/15 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan nyt ratkaistuosin ongelma ns naimapeitolla, jottei aina olis sänky märkänä. t.AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi