Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäisitkö asua työpaikkasi naapurissa?

Vierailija
22.04.2023 |

On tosi mukavaa, kun työmatkaan kuluu vain muutama askel. Ei tarvita autoa eikä muutakaan kulkupeliä. Vapaallakin on tosi rentouttavaa katsella työpaikkaa parvekkeelta, siemailla kylmää juomaa ja huokaista, että eipä tarvi minun olla tuolla tänään.

Vai olisiko sinusta stressaavaa asua työpaikan naapurissa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä muuten kelpaisi, mutta teollisuusalue olisi vähän hankala ja tympeä paikka asua.

Vierailija
22/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi työpaikkaani eli koulua ihan naapuriin, mutta tämä on aika ihanteellista, että se sijaitsee noin 300 metrin päässä. Kävelen sinne muutamassa minuutissa, mutta se ei näy eikä kuulu meille.

Alakoulu kyseessä.

Säästö on vuodessa huomattava.

No aivan, koululaisten äänet saattaisi jo olla liikaa, jos niitä joutuisi kuuntelemaan vapaallakin. Ja jos työpaikasta ois näköyhteys omaan kotiin niin, että oma yksityisyys kärsisi.

Mutta jos ois jotain puskaa tai aitaa edessä niin, ettei oma rauha rikkoonnu, niin silloin näköyhteys on ihan ok. Itsellä on työpaikan ikkunattomalla päätypuolella asunto eli sieltä ei näy minulle, mutta itse näen työpaikan etupihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, onneksi asu 75 km. päässä.

Vierailija
24/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuin noin 200 metrin päässä. Kätevää, etenkin silloin, kun etsittiin tuuraajia ja sainkin aika paljon ylimääräisiä vuoroja:   pääsin nopeasti paikalle. Niistä myös maksettiin paremmin.

Vierailija
25/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen pidän ajatusta hyvänä, mutta käytännössä oli aika v*tuttavaa nähdä työpaikan savupiippu makuuhuoneen ikkunasta, kun kyseinen työpaikka oli kamala virhe. Sitä piti sitten pari vuotta katsella irtisanoutumisen jälkeenkin. Sieltä se piippu "v*ttuili" minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan