Mitä keskusta saisi, jos suostuisi hallitukseen persujen kanssa?
Millä tavalla keskustan tavoitteet menisivät läpi?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Tekee sellaista politiikkaa mitä kannattajat haluaa. Miksi ne ei menisi hallitukseen tuollaista tekemään sen sijaan että nyt ne menee oppositioon valmiina haukkumaan persut siitä että persut tekee hallituksessa kepulaista politiikkaa.
Millä tavalla persut tekevät kepulaista politiikkaa, nyt tuli uutta tietoa minulle. Minä olen ymmärtänyt, että persut ovat lyöneet kepua kuin vierasta sikaa.
Voisi vaatia Annikalle rajatonta ruokabudjettia koko vaalikauden ajaksi.
En tiedä mitä kaikkea voisi vaatia, mutta varmistaisi kyllä tipahtamisensa pienpuolueeksi menemällä kokkareiden ja persujen leikkausten apupuolueeksi hallitukseen.
Muistelkaahan, mitä tapahtui keskustan kannatukselle Sipilän sekopäisten leikkausmaratonien jälkeen.
Persut pelkää teräväkielistä Annikaa oppositiossa!😆
Tuota tuota, jos vähänkään yrittää ymmärtää asioista kokonaisuuksia, niin tulee melko helposti siihen johtopäätökseen, että oppositioon jääminen on Keskustalle nyt viisasta. Ei todellakaan nostaisi Keskustaan kannatusta hallitukseen meno nyt. Todennäköisesti joutuisivat antamaan aivan liian monessa asiassa periksi Kokoomukselle ja Perussuomalaisille. Sitten kun mietitään vielä, että miksi Perussuomalaiset haluaisivat mielellään Keskustan mukaan hallitukseen, vain ja ainoastaan siitä syystä, että saadaan RKP oppositioon eli ei tarvitse tehdä niin paljon myönnytyksiä omista näkökannoista. Joten toivottavasti Keskusta ei lähde perääntymään kannastaan jäädä oppositioon.
Toki jos PS on hallituksen ulkopuolella, voisi Keskusta olla hyvinkin mukana sini-punassa tasapainottamassa niin Kokoomuksen liiallisia leikkauksia kuin SDP:n velanottoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee sellaista politiikkaa mitä kannattajat haluaa. Miksi ne ei menisi hallitukseen tuollaista tekemään sen sijaan että nyt ne menee oppositioon valmiina haukkumaan persut siitä että persut tekee hallituksessa kepulaista politiikkaa.
Millä tavalla persut tekevät kepulaista politiikkaa, nyt tuli uutta tietoa minulle. Minä olen ymmärtänyt, että persut ovat lyöneet kepua kuin vierasta sikaa.
Se on kuoleman suudelma, jos kepu lähtee hallitukseen Perusuomalaisten kanssa. PS vyöryttää kaiken ikävän, siis paskan, kepun syyksi. Eli mars oppositioon kepulaiset.
Vierailija kirjoitti:
Persut pelkää teräväkielistä Annikaa oppositiossa!😆
Voi ollakkin koska saarikko huutaa ja vääntää asiat että kuinka teidän hallitus kaudella tehtiin niin ja niin kun ei muuta keksi.Kyllä sinne pitäisi saada nyt uudet puolueet.Pers,kd ja kok.Saarikkohan ei ketään hallitukseensa pyytelisi.Luulee olevansa kaiken kansan lemmikki.